0
zpět
 

diskuze k tématu: 1.8 T /3.2 FSI /1.2 TSI/ 1.4 TSI/ 1.8 TSI/ 2.0 TFSI

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady
Steve212
počet příspěvků1
datum registrace14.11.2024
Čtvrtek 14.11.2024 21:19, 1.8 T /3.2 FSI /1.2 TSI/ 1.4 TSI/ 1.8 TSI/ 2.0 TFSI
Dobrý den mám docela problém ohledně výběru "spolehlivého motoru" mám ve výběru pár aut a vůbec nevím jaký motor do daného modelu vybrat jedná se o starší vozy takže technický stav vozidla si samozřejmě pohlídám. Jako hlavní favorit je Škoda Roomster 1.2tsi 77kw dále Škoda Octavia II 1.4 TSI 1.8TSI popřípadě RS 2.0tfsi / VW Passat B6 1.8TSI 2.0TFSI / Touran 1.4TSI a dále Audi A4 B7 1.8T 3.2FSI je nutno říct že spotřebu neřeším moje jediné požadavky na auto jsou Combi,MPV zkrátka něco většího pak "spolehlivost" klimatizace a střešní nosič
Dlouhodobější zkušenosti mám s vozy např:
Octavia 1.8t - klidně bych bral znova
Octavia II 1.9tdi 77kw - nikdy více
E46 330xd , 330i - netřeba komentovat
E61 530d - mám doteď
A5 3.0tdi quattro - mám doteď
Plánovaný nájezd s hledaným vozem cca 10-20tis ročně záleží jak se mi auto bude líbit ?nejedná se mi ani tak moc o výkon jako o praktičnost ale zároveň bych chtěl "bezpečně předjet" vůz by měl sloužit jako pracovně částečně rodinné auto nyní na toto mám Fabii I (combi) 1.2htp i když tomu autu nemůžu absolutně nic vytknout i když to zní vtipně tak svým způsobem to auto jede ale prostě cesta 200km je za trest předem děkuji za jakékoliv vyjádření /odpověď popřípadě klidně návrh i jiného vozu měl jsem ještě v oku FF MK3 1.6 - 2.0 benzín ale bohužel ta koroze...
reagovat
KoobaS
počet příspěvků1042
datum registrace23.04.2014
Pondělí 18.11.2024 13:15, RE: 1.8 T /3.2 FSI /1.2 TSI/ 1.4 TSI/ 1.8 TSI/ 2.0 TFSI
citace:
reakce na: Steve212, 14.11.2024 21:19 (Dobrý den mám docela problém o ...)


Tak 1,8 tsi a 2,0 tsi (tfsi) nebyly spolehlivé snad nikdy. Možná až "nové" 2,0 tsi s duálním vstřikováním, ale to se budeme bavit úplně o jiných modelových rocích.
1,8t je prehistorický nepřímovstřikový benzín, z uvedeného výběru jednoznačně nejspolehlivější. Ale sehnat zachovalý kus za rozumný peníze bude velmi složitý.
1,2 tsi a 1,4tsi s řetězem bych nebral. Novější generace s řemenem už jsou aspoň průměrně spolehlivý.
3,2fsi velkou spolehlivostí taky nikdy neoplýval...
Přijde mi zvláštní zařadit do výběru passat B6, ale kvůli korozi vyřadit focus III. generace. Protože passat ta koroze trápí mnohem více.
V dotazu chybí ale úplně to nejpodstatnější. Kolik by to auto mělo stát peněz.
Pokud to má být jakžtakž velký, relativně svižný, ale ne moc drahý, tak dává smysl třeba Honda accor 8. generace, Fiat Croma - tam je ale horší výběr benzínů, nebo Avensis s 2,0 benzínem...
Dražší, ale mnohem svižnější je potom třeba laguna III s 2,0turbo...
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.