dhs1 napsal:
Je sice pěkné, že 1.4Tsi má 103kw,ale položme si otázku jak bude motor vypadat po nájezdu 100 000km. Nízký objem - přeplňování - výkon vyhnaný otáčkami - velké rozdíly spotřeby při různém stylu jízdy atd. Já se držím hesla objem ničím nenahradíš. Pročpak se např. v Americe prodávájí vozy střední třídy, kde základní motory jsou min. 2.0 2.5 3.5L atmosféry. Protože ty automobily bezproblému najedou 500tis. a s motory nejsou problémy. Buďmě rádi, že ještě japonci vyrábějí atm. motory a je z čeho vybírat. Já sám bych měl dnes problém vybral automobil evropské produkce s kloudným motorem.
Výkon motoru 1.4 Tsi rozhodně není vyhnán otáčkami,kolik vydrží,to nevím.Ale to samé se před lety tvrdilo 1.8 T 110 kw a nakonec se ten motor projevil,jako nejlepší benzín pro O 1.A v Americe to vždy bylo trochu jinak.Nikdy se tam moc nekoukalo na cenu benzínu a také se tam tak zdaleka neřeší emise ,jako v EU.