0
zpět
 

diskuze k tématu: Toyota Verso 1,8 vs Octavia 3 1,4TSI

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, česká vozidla, japonská vozidla, typ vozidla, osobní
Gawein
počet příspěvků2
datum registrace29.08.2013
Čtvrtek 29.08.2013 11:42, Toyota Verso 1,8 vs Octavia 3 1,4TSI
Zdravím, jsem před rozhodnutím, jaké auto koupit. Přemýšlím o O3 v benzinu nebo Toyote Verso, taktéž v benzínu. O3 výbava Ambition plus, Verso Active + super packet. Ceny jsou +- stejné, jen Toyota je úplně někde jinde s výbavou. Najezdím poměrně málo do 10tis ročně. Cesty v podstatě jen o víkendu na chatu a výlety. Co byste volili?
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Čtvrtek 29.08.2013 14:24, RE: Toyota Verso 1,8 vs Octavia 3 1,4TSI
Gawein napsal:
Zdravím, jsem před rozhodnutím, jaké auto koupit. Přemýšlím o O3 v benzinu nebo Toyote Verso, taktéž v benzínu. O3 výbava Ambition plus, Verso Active + super packet. Ceny jsou +- stejné, jen Toyota je úplně někde jinde s výbavou. Najezdím poměrně málo do 10tis ročně. Cesty v podstatě jen o víkendu na chatu a výlety. Co byste volili?


Toyotu, jednoznačně. Minimální zájem zlodějů, zůstatková cena +- stejná, servisní náklady budou u Toyoty nižší.
reagovat
Corlis
počet příspěvků135
datum registrace14.03.2007
Čtvrtek 29.08.2013 16:16, RE: Toyota Verso 1,8 vs Octavia 3 1,4TSI
tomaskrtek napsal:
Gawein napsal:
Zdravím, jsem před rozhodnutím, jaké auto koupit. Přemýšlím o O3 v benzinu nebo Toyote Verso, taktéž v benzínu. O3 výbava Ambition plus, Verso Active + super packet. Ceny jsou +- stejné, jen Toyota je úplně někde jinde s výbavou. Najezdím poměrně málo do 10tis ročně. Cesty v podstatě jen o víkendu na chatu a výlety. Co byste volili?
Toyotu, jednoznačně. Minimální zájem zlodějů, zůstatková cena +- stejná, servisní náklady budou u Toyoty nižší.


ano, jedině a zcela. Měl jsem možnost s ní 14dní jezdit, starší typ,paráda, naprosto dostačující pro potřeby rodiny, přepravy věcí, spotřeby atd
reagovat
dhs1
počet příspěvků3
datum registrace29.12.2009
Čtvrtek 29.08.2013 17:34, verso
Jednoznačně Toyota Verso, spolehlivá atmosferická 1.8 je ideální motor do tohoto vozu. A myslím si že toyota v dané cenové relaci bude daleko lépe vybavena, než Octavia.
reagovat
Petr S
počet příspěvků1250
datum registrace28.11.2008
Čtvrtek 29.08.2013 22:14, RE: Toyota Verso 1,8 vs Octavia 3 1,4TSI
tomaskrtek napsal:
Gawein napsal:
Zdravím, jsem před rozhodnutím, jaké auto koupit. Přemýšlím o O3 v benzinu nebo Toyote Verso, taktéž v benzínu. O3 výbava Ambition plus, Verso Active + super packet. Ceny jsou +- stejné, jen Toyota je úplně někde jinde s výbavou. Najezdím poměrně málo do 10tis ročně. Cesty v podstatě jen o víkendu na chatu a výlety. Co byste volili?
Toyotu, jednoznačně. Minimální zájem zlodějů, zůstatková cena +- stejná, servisní náklady budou u Toyoty nižší.


Bez debat. Prodejnost ojetiny bude po x letech u Toyoty asi taky lepší. Starý atmosférický motor nebude záludný z hlediska budoucích nákladů.
reagovat
Fanda
počet příspěvků551
datum registrace28.09.2008
Pátek 30.08.2013 15:08, RE: Toyota Verso 1,8 vs Octavia 3 1,4TSI
Gawein napsal:
Zdravím, jsem před rozhodnutím, jaké auto koupit. Přemýšlím o O3 v benzinu nebo Toyote Verso, taktéž v benzínu. O3 výbava Ambition plus, Verso Active + super packet. Ceny jsou +- stejné, jen Toyota je úplně někde jinde s výbavou. Najezdím poměrně málo do 10tis ročně. Cesty v podstatě jen o víkendu na chatu a výlety. Co byste volili?


Pokud by jsem si mohl dovolit utratit za auto přibližně ty samé peníze co Vy,tak bych si koupil sedmičkového Golfa s novým 1.4 TSI 103 kw.Dle zatím dostupných testů má ten motor zajímavé parametry a je s ním velmi dobré svezení.Navíc sedmičkový Golf je celkově hodně povedené auto.
reagovat
dhs1
počet příspěvků3
datum registrace29.12.2009
Pátek 30.08.2013 17:29, 1.4tsi
Je sice pěkné, že 1.4Tsi má 103kw,ale položme si otázku jak bude motor vypadat po nájezdu 100 000km. Nízký objem - přeplňování - výkon vyhnaný otáčkami - velké rozdíly spotřeby při různém stylu jízdy atd. Já se držím hesla objem ničím nenahradíš. Pročpak se např. v Americe prodávájí vozy střední třídy, kde základní motory jsou min. 2.0 2.5 3.5L atmosféry. Protože ty automobily bezproblému najedou 500tis. a s motory nejsou problémy. Buďmě rádi, že ještě japonci vyrábějí atm. motory a je z čeho vybírat. Já sám bych měl dnes problém vybral automobil evropské produkce s kloudným motorem.
reagovat
Gawein
počet příspěvků2
datum registrace29.08.2013
Pátek 30.08.2013 18:46, RE: 1.4tsi
dhs1 napsal:
Je sice pěkné, že 1.4Tsi má 103kw,ale položme si otázku jak bude motor vypadat po nájezdu 100 000km. Nízký objem - přeplňování - výkon vyhnaný otáčkami - velké rozdíly spotřeby při různém stylu jízdy atd. Já se držím hesla objem ničím nenahradíš. Pročpak se např. v Americe prodávájí vozy střední třídy, kde základní motory jsou min. 2.0 2.5 3.5L atmosféry. Protože ty automobily bezproblému najedou 500tis. a s motory nejsou problémy. Buďmě rádi, že ještě japonci vyrábějí atm. motory a je z čeho vybírat. Já sám bych měl dnes problém vybral automobil evropské produkce s kloudným motorem.


Dnes koupeno... Mazda 6 2013 2l benzín... :)
reagovat
Fanda
počet příspěvků551
datum registrace28.09.2008
Pátek 30.08.2013 19:03, RE: 1.4tsi
dhs1 napsal:
Je sice pěkné, že 1.4Tsi má 103kw,ale položme si otázku jak bude motor vypadat po nájezdu 100 000km. Nízký objem - přeplňování - výkon vyhnaný otáčkami - velké rozdíly spotřeby při různém stylu jízdy atd. Já se držím hesla objem ničím nenahradíš. Pročpak se např. v Americe prodávájí vozy střední třídy, kde základní motory jsou min. 2.0 2.5 3.5L atmosféry. Protože ty automobily bezproblému najedou 500tis. a s motory nejsou problémy. Buďmě rádi, že ještě japonci vyrábějí atm. motory a je z čeho vybírat. Já sám bych měl dnes problém vybral automobil evropské produkce s kloudným motorem.


Výkon motoru 1.4 Tsi rozhodně není vyhnán otáčkami,kolik vydrží,to nevím.Ale to samé se před lety tvrdilo 1.8 T 110 kw a nakonec se ten motor projevil,jako nejlepší benzín pro O 1.A v Americe to vždy bylo trochu jinak.Nikdy se tam moc nekoukalo na cenu benzínu a také se tam tak zdaleka neřeší emise ,jako v EU.
reagovat
mykovec
počet příspěvků33
datum registrace13.12.2008
Pátek 30.08.2013 21:58, RE: 1.4tsi
Fanda napsal:
dhs1 napsal:
Je sice pěkné, že 1.4Tsi má 103kw,ale položme si otázku jak bude motor vypadat po nájezdu 100 000km. Nízký objem - přeplňování - výkon vyhnaný otáčkami - velké rozdíly spotřeby při různém stylu jízdy atd. Já se držím hesla objem ničím nenahradíš. Pročpak se např. v Americe prodávájí vozy střední třídy, kde základní motory jsou min. 2.0 2.5 3.5L atmosféry. Protože ty automobily bezproblému najedou 500tis. a s motory nejsou problémy. Buďmě rádi, že ještě japonci vyrábějí atm. motory a je z čeho vybírat. Já sám bych měl dnes problém vybral automobil evropské produkce s kloudným motorem.
Výkon motoru 1.4 Tsi rozhodně není vyhnán otáčkami,kolik vydrží,to nevím.Ale to samé se před lety tvrdilo 1.8 T 110 kw a nakonec se ten motor projevil,jako nejlepší benzín pro O 1.A v Americe to vždy bylo trochu jinak.Nikdy se tam moc nekoukalo na cenu benzínu a také se tam tak zdaleka neřeší emise ,jako v EU.

V America právě emise řeší, a proto tam třeba moc osobních aut s naftovým motorem nekoupíte. To jenom fašisti v evropské komisi si myslí, že boj proti oxidu uhličitému je pupek světa
reagovat
Petr S
počet příspěvků1250
datum registrace28.11.2008
Pátek 30.08.2013 22:39, RE: 1.4tsi
Fanda napsal:
dhs1 napsal:
Je sice pěkné, že 1.4Tsi má 103kw,ale položme si otázku jak bude motor vypadat po nájezdu 100 000km. Nízký objem - přeplňování - výkon vyhnaný otáčkami - velké rozdíly spotřeby při různém stylu jízdy atd. Já se držím hesla objem ničím nenahradíš. Pročpak se např. v Americe prodávájí vozy střední třídy, kde základní motory jsou min. 2.0 2.5 3.5L atmosféry. Protože ty automobily bezproblému najedou 500tis. a s motory nejsou problémy. Buďmě rádi, že ještě japonci vyrábějí atm. motory a je z čeho vybírat. Já sám bych měl dnes problém vybral automobil evropské produkce s kloudným motorem.
Výkon motoru 1.4 Tsi rozhodně není vyhnán otáčkami,kolik vydrží,to nevím.Ale to samé se před lety tvrdilo 1.8 T 110 kw a nakonec se ten motor projevil,jako nejlepší benzín pro O 1.A v Americe to vždy bylo trochu jinak.Nikdy se tam moc nekoukalo na cenu benzínu a také se tam tak zdaleka neřeší emise ,jako v EU.


1.8L a 110 kW není až takový extrém. To by mohl mít i bez turba, viz dnešní atmo benzíny 1,6 s 97 kW. V obou případech cca 61 kW na 1L objemu.

Zatím mají TSi motory spíš problémy. Dobrovolně bych si ho nekoupil. Natož pak třeba v 5 roku starém autě.
reagovat
Rover623
počet příspěvků96
datum registrace14.04.2009
Sobota 31.08.2013 21:01, Toyota
Jednoznačně Toyota, to auto totiž lze opravovat (i když není potřeba to dělat příliš často). O3 a podobná auta (třeba zrovna ten Golf poslední a předposlední generace) jsou auta z nového konceptu VW, auto se neopravuje, ale rovnou se mění celé části. Spousta majitelů Golfa a vlastně i jiných modelů z koncernu VW byla velice nemile překvapena, že to co na straších modelech šlo vyměnit samostatně, to se nyní musí měnit jako celek protože to nejde rozebrat. Ale abych jen nehaněl VW, automobilky jako Hyundai nebo Kia (což je vlastně totéž, mají stejného vlastníka) vám auto plné podobných "pastí" prodají také.
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.