0
zpět
 

diskuze k tématu: Superb II vs Passat B7 - rozdíly v motorech

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, automobilky, česká vozidla, německá vozidla
jonhy.m
počet příspěvků5
datum registrace13.08.2015
Středa 26.08.2015 08:28, Superb II vs Passat B7 - rozdíly v motorech
Je nějaký rozdíl (vyvažovací hřídele atd..) mezi motory 2.0 TDI CR 125kW CFGB u Superbu II a u Passatu B7? Dočetl jsem se, že tento motor trápí u Passatu po 200 000 km padající ventily a jelikož se rozhoduji nad koupí jednoho z těchto modelů, tak chci vědět jestli to samé může potkat i motor v Superbu.
reagovat
smazaný uživatel
počet příspěvků
datum registrace
Středa 26.08.2015 14:37, re:
Dobrý den. Mezi motory u Škody Superb a VW Passat není rozdíl. Passat dostal v roce 2013 jeho posílenou 130 kW verzi CFGC.
reagovat
ctverak
počet příspěvků255
datum registrace01.08.2007
Čtvrtek 27.08.2015 12:55, RE: Superb II vs Passat B7 - rozdíly v motorech
jonhy.m napsal:
Je nějaký rozdíl (vyvažovací hřídele atd..) mezi motory 2.0 TDI CR 125kW CFGB u Superbu II a u Passatu B7? Dočetl jsem se, že tento motor trápí u Passatu po 200 000 km padající ventily a jelikož se rozhoduji nad koupí jednoho z těchto modelů, tak chci vědět jestli to samé může potkat i motor v Superbu.


Motory by měly být stejné. Problémy s ventily se skutečně objevují, možná i dřív než po 200tis, uklepou se dříky ventilů a pak může ventil spadnou do válce, ale tak daleko to většinou nedopadne, jelikož spolu s ventily bývají opotřebené vačky do kulata a hydroštěly taktéž. Auto prostě jede dost špatně na to, aby to "normální" řidič nechal opravit dřív než se uklepe dřík ventilu.
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Čtvrtek 27.08.2015 17:04, RE: Superb II vs Passat B7 - rozdíly v motorech
ctverak napsal:
jonhy.m napsal:
Je nějaký rozdíl (vyvažovací hřídele atd..) mezi motory 2.0 TDI CR 125kW CFGB u Superbu II a u Passatu B7? Dočetl jsem se, že tento motor trápí u Passatu po 200 000 km padající ventily a jelikož se rozhoduji nad koupí jednoho z těchto modelů, tak chci vědět jestli to samé může potkat i motor v Superbu.
Motory by měly být stejné. Problémy s ventily se skutečně objevují, možná i dřív než po 200tis, uklepou se dříky ventilů a pak může ventil spadnou do válce, ale tak daleko to většinou nedopadne, jelikož spolu s ventily bývají opotřebené vačky do kulata a hydroštěly taktéž. Auto prostě jede dost špatně na to, aby to "normální" řidič nechal opravit dřív než se uklepe dřík ventilu.


Mám ten motor v multivanu, tedy aspon skoro stejný. Ano, něco podobného mi bylo řečeno neofiko v servisu VW a dokonce s tím že převládá názor že je to záměrné... řízená životnost. Jinak ten motor totiž nemá žádný problém. Dá se to prý výrazně eliminovat častějším olejem, což dělám u dodávek. U multáku je mi to jedno.

reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.