citace:
reakce na: Petr2020, 18.12.2020 12:54 (Dobry den,chteli bychom s prit ...)
Ahoj, facelift byl někde v půlce 2017 a je daleko atraktivnější dle mého, což se může hodit při prodeji. Navíc ve Škodě trochu zapracovali na "dunění" od zadní nápravy.
Ohledně motorů, oba jsou celkem spolehlivé, akorát 1.6 TDI je hlučnější, nemá dvouhmotový setrvačník. Při dobrém servisu jde o standardní diesly tj. jednou se ozve EGR ventil (200tis.km), jednou vstřiky (250-300 tis.km), jednou filtr pevných částic(dle jízdy 250tis.km).
Bohužel u 2.0 TDI může dojít zakarbonování zdvihátek(při výměnách oleje 30tis.km), což kaskádou způsobí až spadnutí ventilu do válce a to je konečná motoru - dá se tomu předejít častější výměnou oleje, případně preventivní výměnou zdvihadel a váhadel.
Ohledně motoru 1.4 TSI EA211 - je to skvělý motor, jen se vyhni ACT, tj vypínání válců. Jinak není co vyčítat. V Oct III fl je 110kw - tichý, dynamický a ještě s klidnou nohou i úsporný.
Na přespání bych zkusil pohledat i Passat Variant 1.4 TSI bez ACT, protože je ještě větší