0
zpět
 

diskuze k tématu: Kombi do 380tis

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, automobilky, česká vozidla, německá vozidla, typ vozidla, osobní
Petr2020
počet příspěvků1
datum registrace18.12.2020
Pátek 18.12.2020 12:54, Kombi do 380tis
Dobry den,
chteli bychom s pritelkyni koupit ojete auto do 100tis. km, idealne diesel, ale nebranime se ani benzinu. Stari auta bychom radi 2018, max. 2017. Nafta EURO6 Dovoz nechceme.
Rocne planujeme najet okolo 15-20tis km, prevazne Rakousko/Slovensko (uvazujeme i Norsko), takze potreba se v aute i vyspat.
Prozatim se divame na Octavii 3 Facelift 1.6TDI (2018), popr Octavia 3 2.0TDI(2017) (vybava style u obou), manual, at se vyhneme drazsimu servisu, popr reseni problemu nekde v pustine.
A ma otazka je, vyplati se spise novejsi facelift anebo postaci starsi model, pokud maji podobne najety?
Co treba spolehlivost a cena servisu u techto dvou aut?
napr:

https://www.skodaplus.cz/Car/1697973/skoda-octavia-combi-tdi-1-6-85-kw-style
https://www.skodaplus.cz/Car/1680877/skoda-octavia-combi-tdi-2-0-110-kw-style

Anebo na jake auto se jeste podivat? premysleli jsme nad golfem 1.4 tsi, ale po precteni nekolika recenzi jsem trochu skepticky.

Dekuji,
Petr.
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků2404
datum registrace19.08.2015
Pondělí 21.12.2020 11:32, RE: Kombi do 380tis
citace:
reakce na: Petr2020, 18.12.2020 12:54 (Dobry den,chteli bychom s prit ...)

Ahoj, facelift byl někde v půlce 2017 a je daleko atraktivnější dle mého, což se může hodit při prodeji. Navíc ve Škodě trochu zapracovali na "dunění" od zadní nápravy.

Ohledně motorů, oba jsou celkem spolehlivé, akorát 1.6 TDI je hlučnější, nemá dvouhmotový setrvačník. Při dobrém servisu jde o standardní diesly tj. jednou se ozve EGR ventil (200tis.km), jednou vstřiky (250-300 tis.km), jednou filtr pevných částic(dle jízdy 250tis.km).
Bohužel u 2.0 TDI může dojít zakarbonování zdvihátek(při výměnách oleje 30tis.km), což kaskádou způsobí až spadnutí ventilu do válce a to je konečná motoru - dá se tomu předejít častější výměnou oleje, případně preventivní výměnou zdvihadel a váhadel.

Ohledně motoru 1.4 TSI EA211 - je to skvělý motor, jen se vyhni ACT, tj vypínání válců. Jinak není co vyčítat. V Oct III fl je 110kw - tichý, dynamický a ještě s klidnou nohou i úsporný.

Na přespání bych zkusil pohledat i Passat Variant 1.4 TSI bez ACT, protože je ještě větší
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma

podobná vozidla v nabídce:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.