BobanHTP napsal:
Nedá mi to nereagovat. Motor 1.5 Dci v Meganu III je skvělý motor, je třeba jen pravidelně měnit olej, zakázat longlife intervaly. Kdo je neurotik, tak kolem 200tis.km vyměnit tzv. šály.A výhoda - motor dobře jede, málo papá a je nádherně kultivovaný, teda alespoň v Meganu III.Hyundai i30 má jako služebáka můj švagr -jediný problém je přesně v ceně FAP filtru, pod 60000kč se cena nedostane, když uvážím že PSA je má za 12000kč a Škoda cca 15000kč, tak palec dolů korejcům.Jinak mě se zdá tento motor moc hlučný, v porovnání s Renaultím je to jak porovnávat traktor a osobák.
1,5 dci celkem v klidu zvládá výrobcem nastavený servisní interval 20 tis. km. Lepší je měnit olej po 10 tisících, ale pokud člověk vymění preventivně ojniční ložiska (šály) po 200 tisících, nevadí ani origo interval. Cenově to vychází zhruba na stejno - co ušetřím na oleji, zaplatím na ložiscích
.