0
zpět
 

diskuze k tématu: Mazda3 - dobrá volba?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, technické dotazy, japonská vozidla, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.12.2008 10:43, Ano,
JE!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.12.2008 11:00, RE: Ano,
Muroň napsal:
JE!
Asi jo, ale nechápu, jak to že se japončíci, takoví machři na auta, nedokázali/nedokážou zdárně vypořádat s korozí blatníků ani po roce 2000???
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.12.2008 11:30, RE: Ano,
A4 napsal:
Asi jo, ale nechápu, jak to že se japončíci, takoví machři na auta, nedokázali/nedokážou zdárně vypořádat s korozí blatníků ani po roce 2000???
Mám na to takovou teorii - když to zinkujou, auto stojí v zinkovně na takových naležato položených válcích, které kopírují tvar blatníků a zinek se k lemům nedostane
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.12.2008 13:25, RE: Ano,
Muroň napsal:
Mám na to takovou teorii - když to zinkujou, auto stojí v zinkovně na takových naležato položených válcích, které kopírují tvar blatníků a zinek se k lemům nedostane
jo, jo tak to určitě bude :o))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.12.2008 15:56, RE: Ano,
A4 napsal:
Asi jo, ale nechápu, jak to že se japončíci, takoví machři na auta, nedokázali/nedokážou zdárně vypořádat s korozí blatníků ani po roce 2000???
... tak si to natři hemeraitem !
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.12.2008 16:54, RE: Ano,
figo napsal:
jo, jo tak to určitě bude :o))
Takže když tu korozi vyřešili a lemy už nereznou, tak to pokládají někde jinde a bude to reznout někde jinde :) Jen doufám, že to nebude pod sedadlem řidiče, aby pak na nějakém výmolu nevypadl jak motor z karosy.
Holt nic není dokonalé. Neřekl bych, že koroze na auta dnešního data výroby nepatří, ale že nemá být vidět :) Nissany měly taky problémy s korozí (vnitřní), Fábie měla také slabé míso u ukostření. O Citrónu C2 jsem od jednoho majitele slyšel, že podvozek kvete jak rajská zahrada (neviděl jsem). Takže ono toho bude víc... Audi to vyřešilo hliníkem. A je to!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.12.2008 19:27, RE: Ano,
rohYpnol napsal:
Takže když tu korozi vyřešili a lemy už nereznou, tak to pokládají někde jinde a bude to reznout někde jinde :) Jen doufám, že to nebude pod sedadlem řidiče, aby pak na nějakém výmolu nevypadl jak motor z karosy.
Holt nic není dokonalé. Neřekl bych, že koroze na auta dnešního data výroby nepatří, ale že nemá být vidět :) Nissany měly taky problémy s korozí (vnitřní), Fábie měla také slabé míso u ukostření. O Citrónu C2 jsem od jednoho majitele slyšel, že podvozek kvete jak rajská zahrada (nevidě...
Problém je i v tom, že se používajínekvalitní plechy - s vyšším obsahem síry a podobných neřádů (nejsem chemik). Kdyby lidi po pár letech nechali pořádně nastříkat podvozek a dutiny,problémy by nebyly.
Známý klempíř, který mi pokrýval střechu, atk ten si 20 let starou hnijící Omegu spravuje svépomocí - nerezovým materiálem. už tak má vyřešeny přední lemy,prahy a pár dalších míst na kastli.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 13.05.2012 21:16, RE: Ano,
A4 napsal:
Asi jo, ale nechápu, jak to že se japončíci, takoví machři na auta, nedokázali/nedokážou zdárně vypořádat s korozí blatníků ani po roce 2000???
S korozí se nedá vypořádat,je to tak složitá věc s mnoha vlivy,a ani hliník to nezvládne,jen to trvá déle.Jsem technik a zabývám se celý život materiály na bázi oceli,a ať to nastříkáš čímkoli,abraze při dešti a písek na silnici ti to odřou,a jsi na tom jak při holém plechu.Ty příměsi síry a fosforu na tom nemají vliv,jen místa kolem svarů odejdou,ale to je vlivem ovlivnění základního materiálu,tak se to jmenuje odborně..Když to zavaříš nerezem,jen neupadne ten svar,ale takzvaná tepelně ovlivněná zona,takže 1-5 mm od svaru.Můžeš to vařit v ochranné atmosféře,ale je to jen o něco delší prodloužení života.Hliník je ještě větší mrcha,vydrží déle,ale začne po určité době bělat a padají z něj šupiny,bílý prach,tak jako rez.Zastavit se to v podstatě nedá.Auta jsou na jedno použití,ne to udržovat při životě 25 let a víc jak staré veterány a myslet si,že je to na věky.
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.