bestdrifter napsal:
Já taky nevim, kde se ten pisatel co by šel do V Golfa dozvěděl, že je Auris hlučnej. Teď se už v Japonsku dělaj kvalitní a minimálně stejně dobrý dieselový motory jak ty evropský a některý, např. TDI od VW s jejich rachtajícíma PD motorama a chronicky nemocnejma váhama hravě strčí do kapsy. Dřív to stálo v Japonsku s dieselama na prd, protože se jim prostě tolik nevěnovali. Zato na jejich benzíny nemá Evropa ani ted (ukažte mi např., kolik evr. 1,6 má přes 90kw, moc jich nebude, že?), taky v p...
To máte pravdu, ale paradoxně naprostá většina aurisů víceprvkovou zadní nápravu nemá. Tu najdete jen a pouze na její nejvýkonější verzi s 2,2 litrovým 16 ventilovým dieselem, který nabízí asi 177 koní, což je výborné. S aurisem jsem měl možnost chvíli jezdit, byl to asi první, co dovezli do ČR a vybaven byl motorem 2,0 D-4D, který poskytuje dostatečnou dynamiku, doprovázenou vcelku nízkou hladinou hluku. Také nevím, jak zde někdo přišel na to, že je auris hlučný, spíše naopak, jedná se o podobně tiché auto, jakým je třeba Peugeot 307, či Citroen C4. Ty považuji v daném segmentu za absolutně nejtišší. Jízdní vlastnosti aurise jsou takové, jaké očekává 90 procent kupujících v tomto segmentu. Ovladatelnost a jízda samotná je velice příjemná, ale trochu bezduchá, holt je to Toyota a ne Honda, či Mazda. Na design interiéru a exteriéru mohou být rozdílné názory. Mně osobně ta "pravčická brána" nijak nevadila. Co se hůře ovládá, je ruční brzda, která je příliš vzadu a dosti nízko, utopená. Tomáš Dusil.