radek.slivaFB napsal:
Dobrý den, asx bude spolehlivý pracant...ale nevybíral bych si ho jen kvůli lepším výsledkům bočního nárazu...suv a vetší bezpečnost patří mezi uspěšný omyl...je sice výšší, ale zase má vyšší těžiště, takže aktivní bezpečnost bude horší....a jestli takové rádoby terení auta nevyužijete na pravidelnou jízdu na chatu přes les, tak jsou zbytečná. Jenom dražší na udržbu s větší spotřebou. Jinak můj favorit by byla právě mazda 3 s benzínem. Hodně zhubla takže i na dynamice i ve spotřebě to bude znát. Akorát si nejsem jist jestli 400 bude stačit...Druhý stupeň z možných výbav asi z 5 ? už je 409
Díky za odpověď. Co se týče spotřeby tak jsou na tom všechna 3 auta stejně (ve spritmonitoru), takže to nerozhoduje, všechna taky váží cca 1300kg, Mazda 3 o 50 kg méně.
To ESX stojí taky 409 tisíc ve velmi pěkné výbavě, to by se ještě dalo. To že má vyšší těžiště je fakt, ale manželka zatáčky neřeže, v tom problém není. Dnes jsme ESX projeli v autosalonu a překvapilo nás, že má dost hlučný motor a převodovka je docela nepřesná (ve srovnání s Yarisem a hlavně s Versem). Celkově ten interiér není nic moc (tak o 5-10 let zpět). Takže to ESX jsme spíš vyřadili kvůli celkovému dojmu.
Dnes jsme projeli 2.0l Mazdu 3 a je to pěkné auto. Auris je ale teď ve slušné 3. výbavě (Trend) v akci za 365 tisíc. Za tyto peníze je Mazda 3 k dispozici v základní výbavě. Srdce se spíš kloní k Mazdě. Ještě zvážím jestli se vyplatí připlatit 45 tisíc navíc za Mazdu ve 2. výbavě.