0
zpět
 

diskuze k tématu: Koupit Mazdu6 nebo Toyotu Avensis?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, technické dotazy, japonská vozidla, japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 04.04.2008 10:31, RE: Čech si nevybere ani jedno
edmund napsal:
Opravdu Octáva není střední třída, ale o tom jsem nikde ani neslyšel. Obecně řadí do střední třídy SuperB. Takže opravdu jen zaujatost. cenová politika je věc jiná. Nechceš - nekupuj. Ale cenová politika koncernu nemá nic společného s kvalitou auta. A Octáva.Může se nám to nelíbit, můžeme o tom vést i spory, ale to je tak všechno, co se s tím dá dělat.
Ono říct, že král je nahý není tak zcela bezvýznamné. A zvládne to i Osel.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 04.04.2008 11:09, RE: Čech si nevybere ani jedno
anonym napsal:
Osel, kdyby mohl vybírat mezi těmihle kárami, by jezdil v Mazdě 6. Nevím proč. Prostě se mi víc líbí. Klidně by mě stačila motoricky 1,8 základ benzín, ovšem ve výbav TE. Má sice jen 88 kW, ale (na 1,8) solidní průběh krouťáku a minulá generace byla celkem spolehlivá. Za ty prachy spousta výbavy, za kterou se doma těžce připlácí. Dehtu bych se vyhnul obloukem. Nejsem prase, ale Osel.
Čech si vybere jedině Octávii, v TDi, protože ten krouťák vodcpodu ničím nenahradíš a bez sazí to není ta správn...
Konečně někdo, s kým mám totožný názor, jen tak dál Osle
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 04.04.2008 11:26, RE: Čech si nevybere ani jedno
zigi napsal:
Konečně někdo, s kým mám totožný názor, jen tak dál Osle
Zigi, tak tím bych se vůbec nechlubil...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 04.04.2008 12:08, RE: Čech si nevybere ani jedno
edmund napsal:
Neber vše zase tak vážně. Nekritická chvála Škodovek je povětšinou stejná hovadina, jako zaujatost proti nim. Vždyť i tady, se přízeň rozdělí tak 50:50. A tak to má být.
To ze jezdim italskym vice nez-dvouset konovym autem, omlouva pouze muj vek(24) jinak bych prece jezdil v Octavii TDi.To je prece volba rozumu. A ten se projevuje az ve vyssim veku.

Tak presne takovouto formulaci jsem jiz zaslechl. Ale jiste, pan pobavil, zadnou dalsi diskuzi jsem s nim nevedl. Jinak ale tento nazor bohuzel neni ojedinely a IMHO 6 z 10 majitelu Ochcavky v TDI budou mluvit podobne, a neb se na internetovych diskuzich setkavam stale se stejnymi lidmi

Jinak co se tyce Majda vs. Tojoooota, Vzhledem k memu zamereni spise na luxusni sedany bych urcite vybiral Toyotu, prijde mi konzervativnejsi a od pohledu vzbuzuje vetsi dustojnost nez sportovneji strizena Mazda. Krom toho interier Mazdy me opravdu neohromil spis bych rekl presny opak. Ale tady bude pohled vyrazne zkresleny tim v cem jezdim ja a tudiz meritko pohodli posunuto vyrazne dopredu. Avensis se mi libi a ackoli o nem vim vyrazne mene nez o Mazde volba by byla jasna...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 04.04.2008 13:21, RE: full gas??
anonym napsal:
opravdu cool výraz, jen kdyby ho ještě používal i někdo jiný než Vy ...
PSH: Já jedu na plnej benzín, bacha kočka, zatáčka....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 04.04.2008 13:40, RE: Čech si nevybere ani jedno
A4 napsal:
Zigi, tak tím bych se vůbec nechlubil...
No jak se to vezme, já pohádkám o 4l/100km taky nevěřím, jezdím občas firemní fabkou 1.9TDi 74kw a průměr pod 5,5 nejde i když se jezdí slušně, spíš cca 6l je normálka, občas mi kámoš půjčí O1 Combi 1.9TDi 81kw a pod 5,5l se taky nedostanu, nevím jak vy to děláte, ale to musí být EcoRally!

Že TDI PD stojí za hovno ví kde kdo, kdo rozumí dýzlům, ale zase na druhou stranu kdyby ostatní evropští výrobci byli schopni vyvynout spolehlivé auto s motorem CR, bylo by to hned jiný, proto se pak Passatu daří, i když motor stojí za hovno.

Ale nejvíc se mi líbí kámoš, má Passata B5 Facelift TDi 96kw a říká mi, že jezdí v klidu za 4l, hahahaha to mu tak žeru, jenže je to prostě zarytec.

Přiznávám, líbí se mi některý koncernový vozy, ale ne motory PD. Snad ty nový CR budou good
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 04.04.2008 14:11, RE: Čech si nevybere ani jedno
zigi napsal:
No jak se to vezme, já pohádkám o 4l/100km taky nevěřím, jezdím občas firemní fabkou 1.9TDi 74kw a průměr pod 5,5 nejde i když se jezdí slušně, spíš cca 6l je normálka, občas mi kámoš půjčí O1 Combi 1.9TDi 81kw a pod 5,5l se taky nedostanu, nevím jak vy to děláte, ale to musí být EcoRally!

Že TDI PD stojí za hovno ví kde kdo, kdo rozumí dýzlům, ale zase na druhou stranu kdyby ostatní evropští výrobci byli schopni vyvynout spolehlivé auto s motorem CR, bylo by to hned jiný, proto se pak Passatu ...
Kdysi jsem měl audi a4 avant 1,9 TDi 81 kw, jednou jsem se fakt snažil jet hodně na spotřebu a výsledek byl 4,8 l na sto (dotankování od plný do plný). To není žádný chlubení se, to je prostě fakt. A můžeš tomu věřit nebo ne, to je tvoje věc.

Můžeš nějak konkretizovat tvůj názor na motory PD? To, že stojí za hovno, to umí říct každej mamlas (neber to osobně). Mě by zajímaly knkrétní argumenty. Doma máme passat s motorem PD už roky a nemůžu si ani za mák stěžovat.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 04.04.2008 14:30, Spotřeba u Mazdy 6
Jaká je reálná spotřeba u Mazdy 6 1,8 nebo 2 v benzínu. Neporadí někdo Oslíkovi?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 04.04.2008 15:16, RE: Spotřeba u Mazdy 6
anonym napsal:
Jaká je reálná spotřeba u Mazdy 6 1,8 nebo 2 v benzínu. Neporadí někdo Oslíkovi?
U motoru 1,8 se dá v klidu jezdit pod 7,5 litrů, klidně i 60/40 město/mimo město, taková normální jízda kolem 8 a přes 8. Všecko je ale na každym jak umí jezdit.
S motorem 2,0 se dá minimálně za 8 a pak už víc, dle dravosti. Taková normálka je ale 8,5 - 9 l. Je pravda že i základní 1,8 tahá celkem slušně, dobrej krouťák a dobrý převody udělaj svoje. ,,Neschummacherům" bohatě vystačí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 04.04.2008 15:31, RE: Spotřeba u Mazdy 6
anonym napsal:
U motoru 1,8 se dá v klidu jezdit pod 7,5 litrů, klidně i 60/40 město/mimo město, taková normální jízda kolem 8 a přes 8. Všecko je ale na každym jak umí jezdit.
S motorem 2,0 se dá minimálně za 8 a pak už víc, dle dravosti. Taková normálka je ale 8,5 - 9 l. Je pravda že i základní 1,8 tahá celkem slušně, dobrej krouťák a dobrý převody udělaj svoje. ,,Neschummacherům" bohatě vystačí.
Díky, takže to by znamenalo zhruba potvrzení předpokladů.

Osel
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 04.04.2008 15:35, RE: Sportovní podvozek
Marcus napsal:
Já už bych raději na našich cestách vynechal volby sportovních podvozků,protože je to i po slabé zimě na rozbití auta.Osobně bych bral Avensis,alespoň trochu budu mít klid od špatných povrchů silnic a dálnic a příjemně si pocestuji.
Asi takhle, podvozek u Šestky není ,,sportovní", je tvrdší to je fakt, právě kvůli možnosti ,,sportovnějšího svezení" Díky tomu je ten podvozek sakra stabilní a pevnej, je si hrozně jistej jak v zatáčkách, tak v různejch výmolech a pod, myšleno že nemá tendence uskakovat do stran a takový ty neduhy jinejch vozů. Podvozek Mazdy 6 je jakoby ho vyvinuli přímo na český silnice, protože na těch našich zvlněnejch, u krajnic vymletejch a děravejch silnicích ho jen tak něco nerozhodí a prostě sedí jak má. Žádný nečekaný překvápko v podobě uskočení zadku, když si trošku rychlejc najedete do vymletý zatáčky.
To je prostě dobrej podvozek a nejlepší je, že se nazahambí v konkurenci ani dneska a to pochází už z roku 2002 !
A jaký rozbití auta po nějaký zimě?! Tenhle podvozek vydrží bez vůlí 100tisíc km! Doprčic co by ste ještě chtěli. U takovýho třeba Audi si nechej zdát na našich cestách. Znam i Mazliny co maj najeto 150tis km a s původním podvozkem! a ještě ti v servisu poví: ,,zatim dobrý, není třeba něco měnit" Chlápek co měl Audiny, VWčka, Fordy, Škody, Renaulty, převážně všecko jako firemní i pro svoje účely, roční nájezd 40-50 tis km, si koupil M6 a najel 150tis bez dělání podvozku, prý u těch ostatních to nešlo ani omylem, min 2x ho u nich dělal, někde 3x. Tim pádem mu takový servisní náklady na M6, za dobu co auto měl, vyšli o mnoho níž,než u ostatních. Nic se neposralo, žádný opravy auto jen jezdí a jezdí. Servis vidí jen při pravidelnejch prohlídkách. No dobrá, a když mu praskla žárovka
Prostě M6 má podvozek kterej něco snese, je kvalitní, sedí jak přibitej, žádnej ,,měkejš" co se hned rozhoupe. Jak stvořenej na naše silnice.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 04.04.2008 15:47, RE: Spotřeba u Mazdy 6
anonym napsal:
Díky, takže to by znamenalo zhruba potvrzení předpokladů.

Osel
Asi sem taky osel no, když chci Šestku s motorem 1,8.
A proč 1,8? Ropa se mi nevyplatí, mě to stačí na to co najezdim, má celkem rozumnou spotřebu, rozumnou pojistku, a i tenhle motor slušně tahá. Proč Japonce respektive Mazdu? Spolehlivý auto, slušná výbava, nadčasovej desing, cejtim se v něm dobře, super podvozek, Japonci se nekradou.
Sem ten co ti radil :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 04.04.2008 15:50, RE: Škoda
edmund napsal:
A opět, aby byl ukojen čísi mindrák, se nám debata obrací směrem ke Škodovce.
tady i kdyby se probírala sklizeň brambor, tak by tam stejně něco bylo o škodovce, jak ubohý a už vůbec ne vtipný, že pane osel)..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 04.04.2008 16:17, RE: full gas??
anonym napsal:
PSH: Já jedu na plnej benzín, bacha kočka, zatáčka....
do Prahy, na Penery :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 04.04.2008 16:17, typ
A co tak HONDA ACCORD ...?Hmm...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 04.04.2008 16:50, jozo
Všem škodovkářům TDi doporučuju, aby si zkusili D-4D. Myslím, že objevěj novou galaxii....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 04.04.2008 17:25, RE: Škoda
anonym napsal:
tady i kdyby se probírala sklizeň brambor, tak by tam stejně něco bylo o škodovce, jak ubohý a už vůbec ne vtipný, že pane osel)..
Si piš že jo. Octávie s TDi by byla ideální jako zápřah za vyorávač, případně za kombajn brambory! Proč by měl tahat Osel, když může tahat traktor! Víš jak se osel na poli nadře?

Osel
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 04.04.2008 18:44, disel
Nejvíc mě vždy rozesměje jak si každý kdo kupuje ojetého diesla myslí jak ušetří, to je fakt dobrý. Jo já zapoměl, oni vstřiky, čerpadla, turbo, drahý olej, častější servis jsou jen běžná údržba, tak to jo. A diesly jsou vlastně ekologický, teda aspon to říká soudruh Bursík. Fakt sranda. Obě tyhle auta jsou super, ale ojeté jedině s benzinem.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 04.04.2008 18:47, RE: jozo
anonym napsal:
Všem škodovkářům TDi doporučuju, aby si zkusili D-4D. Myslím, že objevěj novou galaxii....
Nové TDI CR se mu v klidu vyrovnají. Ve všem.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 04.04.2008 20:12, RE: jozo
anonym napsal:
Nové TDI CR se mu v klidu vyrovnají. Ve všem.
Pravda........zkousel jsem ho v audine a je tissi nez D4D...jizdne nevim, neridil jsem na dalnici a v meste nic neni poznat.....zvukove paradicka....D4D je do 2.000 traktor, pak umlkne a od 3.500 zase hluci...ale fakt ze audi je jina sorta, chtelo by to vyzkouset treba v passatu,aby bylo srovnani tridy.....
reagovat
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.