Marcus napsal:
Já už bych raději na našich cestách vynechal volby sportovních podvozků,protože je to i po slabé zimě na rozbití auta.Osobně bych bral Avensis,alespoň trochu budu mít klid od špatných povrchů silnic a dálnic a příjemně si pocestuji.
Asi takhle, podvozek u Šestky není ,,sportovní", je tvrdší to je fakt, právě kvůli možnosti ,,sportovnějšího svezení" Díky tomu je ten podvozek sakra stabilní a pevnej, je si hrozně jistej jak v zatáčkách, tak v různejch výmolech a pod, myšleno že nemá tendence uskakovat do stran a takový ty neduhy jinejch vozů. Podvozek Mazdy 6 je jakoby ho vyvinuli přímo na český silnice, protože na těch našich zvlněnejch, u krajnic vymletejch a děravejch silnicích ho jen tak něco nerozhodí a prostě sedí jak má. Žádný nečekaný překvápko v podobě uskočení zadku, když si trošku rychlejc najedete do vymletý zatáčky.
To je prostě dobrej podvozek a nejlepší je, že se nazahambí v konkurenci ani dneska a to pochází už z roku 2002 !
A jaký rozbití auta po nějaký zimě?! Tenhle podvozek vydrží bez vůlí 100tisíc km! Doprčic co by ste ještě chtěli. U takovýho třeba Audi si nechej zdát na našich cestách. Znam i Mazliny co maj najeto 150tis km a s původním podvozkem! a ještě ti v servisu poví: ,,zatim dobrý, není třeba něco měnit" Chlápek co měl Audiny, VWčka, Fordy, Škody, Renaulty, převážně všecko jako firemní i pro svoje účely, roční nájezd 40-50 tis km, si koupil M6 a najel 150tis bez dělání podvozku, prý u těch ostatních to nešlo ani omylem, min 2x ho u nich dělal, někde 3x. Tim pádem mu takový servisní náklady na M6, za dobu co auto měl, vyšli o mnoho níž,než u ostatních. Nic se neposralo, žádný opravy auto jen jezdí a jezdí. Servis vidí jen při pravidelnejch prohlídkách. No dobrá, a když mu praskla žárovka
Prostě M6 má podvozek kterej něco snese, je kvalitní, sedí jak přibitej, žádnej ,,měkejš" co se hned rozhoupe. Jak stvořenej na naše silnice.