A4 napsal:
Kdysi jsem měl audi a4 avant 1,9 TDi 81 kw, jednou jsem se fakt snažil jet hodně na spotřebu a výsledek byl 4,8 l na sto (dotankování od plný do plný). To není žádný chlubení se, to je prostě fakt. A můžeš tomu věřit nebo ne, to je tvoje věc.
Můžeš nějak konkretizovat tvůj názor na motory PD? To, že stojí za hovno, to umí říct každej mamlas (neber to osobně). Mě by zajímaly knkrétní argumenty. Doma máme passat s motorem PD už roky a nemůžu si ani za mák stěžovat.
jo tak těch 4,8l při maximálním snažení ještě u 81kw verze se dá věřit, ale když ti někdo pořád tvrdí, že s Passatem kombi 96kw jede za 4l, no nevím kde je potom problém, navíc je to PD, což už není tak usporné jako klasiky 66 a 81kw.
Ke spotřebě, 2 roky z5 jsem jel se svou benzínovou Astrou do Croatia za 5,2 tam a 5,6 z5, ale byla to ecoRally, normálka je tak 7-7,5l.
K motorům PD mi strašně nevyhovuje charakteristika motoru, jezdil jsem s 74, 85 a 96kw a ničím jsem nebyl nadšen, do 1500ot je to mrtvý, kolem 2000 fakt slušný kopanec ( ale to mi příjde jako o ničem, kopne a zdechne ) a pak příjde kolem 3500 fakt utlum, ať je to u kteréhokoliv výkonu co jsem testnul.
No a hlučnost motoru je to různé, u VW jsem se nesetkal s nějak extra hlukem, ale u škodovek mi to příjde fakt ojebaný, u Fabky 74kw to je hrozný, u O1 96kw taky nic moc, navíc O1 s tím motorem je nedotáčivá celkem dost a navíc lehkej zadek je uskákanej jak koza.
Pověz mi něco o motoru 2.5TDi 110kw?