Úterý 17.02.2015 09:27,
Nafta vs benzin
Ja by som sa rozhodoval podla toho, ci chcem naftu alebo benzin. Ak benzin, Citroen c5 odpadava. Jeho turbo motor od BMW by som neriskoval. Najlepsie benzinove motory mali vzdy japonci. Tam by som isiel ja osobne do hondy civic 1.8i, ak chcem este viac miesta tak do avensisa 2.0i (vraj najlepsi 2.0 motor aky sa da kupit, teraz ho ale asi tromfla mazda 2.0i skyactiv, ktora by bola mojim favoritom) popripade mazda 6 2.5, alebo 2.4i do hondy accord. Ak naftak, bral by som Citroen C5. Je pohodlny, perfektna vybava, nadherny dizajn a naftovy motor bude na citroen na udrzbu najlacnejsi (myslim tym napr. filtre pevnych castic, co byva u japoncov strasna palka, taktiez vstrekovace atd.). C5 nezvykne byt nejaka nespolahliva, ak nie je burana, a ked ju kupite s hydractivom, je to nadhera. Ja jednu vlastnim, ale 2.0i, a napr. teraz ked nie je odhrnuta cesta, popripade mi zasype v noci auto snehom, staci nastartovat, zodvihnut auto a idem. Ale keby bol vyber na mne, vyberal by som z dvoch auta. Honda accord 2.4i (myslim ze sa este da kupit) alebo mazda 6 2.5 benzin. Po dialnici budu mat tieto vacsie motory dlhsie prevody a mozno by ste boli prijemne prekvapeny, kolko si vezme ta mazda pri 130. (Podla spritmonitoru je to pre mazdu6 2.5 priemer 8.17, 2.0 165ps 7.3, 145ps 6.7, a honda accord 2.4i 200 ps ma priemer 9.3, zo skusenosti ale viem, ze pri rozumnej jazde bude taktiez okolo 8, ale tento motor je trochu viac tocivy a pri vyssich otackach sa prepne na sportovu vacku,a ked to cloveka chyti, spotreba pojde hned bokom)
PS: Ospravedlnujem sa, ale nepozrel som si pred pisanim obrazok. Videl som iba nove auto. Mozno vam to ale v niecom pomoze..
reagovat