martas73 napsal:
Tohle auto jsem měl taky, nyní jezdím novějším modelem. Jinak je to kvalitní auto, ale bohužel jsem s odpruženým setrvačníkem měl taky problém. Jedná se o výrobní vadu, mě odešel ve 115 tis. km. Jinak jsem s tímto autem najel téměř 100 tis. km a kromě výše uvedené závady bez problémů. Dlouhodobou spotřebu jsem měl 6 litrů a ve volantu mi taky vrzalo. Myslím, že jsem to vyřešil namazáním uložení volantu pod palubkou, pak to bylo OK.
Není to výrobní vada. Je to vlastnost dvouhmotového setrvačníku. Prostě jednoho dne odejde. Někomu při 100 někomu při 300 tis. Záleží na tom jak je auto provozováno. Četnost řazení, styl řazení, podtáčení motoru..... Jinak cena výměny závisí na použitých dílech a servisu. V recenzi je to popsané. Jinak v druhovýrobě se dají sehnat sady, které nahrazují dvouhmoťák jednohmotovým, nezničitelným. Pokud bych počítal stím, že autem ještě nějakých 150 tis najedu, tak bych do toho šel.