0
zpět
 

diskuze k tématu: Toyota Avensis 2.0 D4D - první dojmy majitele

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 29.04.2009 12:30, Aditivum
Super diesel aditiv je opravdu super. Doporučuji všem. Taky ho používám a prokazatelně to motoru prospěje. V zimě rychleji startuje a spotřeba je nižší v mém případě o 0,4l / 100km. Navíc pak opravdu stačí tankovat obyčejnou naftu, tudíž při přinejmenší stejné péči k motoru se dostanete na nižší cenu než když kupujete sůpr trůpr závodnickej diesel.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 29.04.2009 18:58, avensis
Mám na chlup stejného avensise, jen má najeto asi o 30.000 km více. Dvouhmoťák se zatím drží dobře, takže pokud ho už někdo neměnil předtím, než jsem auto koupil, tak docela slušnná výdrž. Nedávno mi začalo strašně vrzat při nižších rychlostech v palubovce, jde mi to hrozně na nervy, vubec nevim co to je. Jinak to aditivum se chystám taky koupit, snad to trochu prodlouží život vštřikům.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 29.04.2009 22:10, Setrvák
Tohle auto jsem měl taky, nyní jezdím novějším modelem. Jinak je to kvalitní auto, ale bohužel jsem s odpruženým setrvačníkem měl taky problém. Jedná se o výrobní vadu, mě odešel ve 115 tis. km. Jinak jsem s tímto autem najel téměř 100 tis. km a kromě výše uvedené závady bez problémů. Dlouhodobou spotřebu jsem měl 6 litrů a ve volantu mi taky vrzalo. Myslím, že jsem to vyřešil namazáním uložení volantu pod palubkou, pak to bylo OK.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 30.04.2009 07:59, RE: Setrvák
martas73 napsal:
Tohle auto jsem měl taky, nyní jezdím novějším modelem. Jinak je to kvalitní auto, ale bohužel jsem s odpruženým setrvačníkem měl taky problém. Jedná se o výrobní vadu, mě odešel ve 115 tis. km. Jinak jsem s tímto autem najel téměř 100 tis. km a kromě výše uvedené závady bez problémů. Dlouhodobou spotřebu jsem měl 6 litrů a ve volantu mi taky vrzalo. Myslím, že jsem to vyřešil namazáním uložení volantu pod palubkou, pak to bylo OK.
A na kolik tě ta oprava setrvačníku vyšla? Měnil si ho pak za levnější jednohmoťák nebo si tam dal zase dvouhmotový? Jednou mě to taky čeká tak sbírám zkušenosti majitelů, kteří už to mají za sebou
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 30.04.2009 08:18, RE: Setrvák
martas73 napsal:
Tohle auto jsem měl taky, nyní jezdím novějším modelem. Jinak je to kvalitní auto, ale bohužel jsem s odpruženým setrvačníkem měl taky problém. Jedná se o výrobní vadu, mě odešel ve 115 tis. km. Jinak jsem s tímto autem najel téměř 100 tis. km a kromě výše uvedené závady bez problémů. Dlouhodobou spotřebu jsem měl 6 litrů a ve volantu mi taky vrzalo. Myslím, že jsem to vyřešil namazáním uložení volantu pod palubkou, pak to bylo OK.
Není to výrobní vada. Je to vlastnost dvouhmotového setrvačníku. Prostě jednoho dne odejde. Někomu při 100 někomu při 300 tis. Záleží na tom jak je auto provozováno. Četnost řazení, styl řazení, podtáčení motoru..... Jinak cena výměny závisí na použitých dílech a servisu. V recenzi je to popsané. Jinak v druhovýrobě se dají sehnat sady, které nahrazují dvouhmoťák jednohmotovým, nezničitelným. Pokud bych počítal stím, že autem ještě nějakých 150 tis najedu, tak bych do toho šel.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 30.04.2009 10:12, bez poruchy?!
Proc je v zahlavi v tabulce uvedeno "Poruchy: zatim ne" kdyz bylo nutne vymenit setrvak? To neni porucha?!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 30.04.2009 11:58, RE: Setrvák
Kepo napsal:
A na kolik tě ta oprava setrvačníku vyšla? Měnil si ho pak za levnější jednohmoťák nebo si tam dal zase dvouhmotový? Jednou mě to taky čeká tak sbírám zkušenosti majitelů, kteří už to mají za sebou
Dával jsem tam jednohmotnostní s odpruženou lamelou. Set vyšel na cca 12000 Kč z autovrakoviště na Kutnohorské. Ale zdaleka to nebylo bez problémů, po první výměně klouzala spojka na 4 a 5 rychlostní stupeň z nižších otáček. Tak jsem to musel nechat rozebrat, zřejmě byl špatný přítlačák, pak to bylo OK. Jinak se auto chovalo dobře, spojka byla měkčí, auto trochu hlučnější při volnoběhu (víc traktor).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 30.04.2009 12:18, RE: bez poruchy?!
mikes napsal:
Proc je v zahlavi v tabulce uvedeno "Poruchy: zatim ne" kdyz bylo nutne vymenit setrvak? To neni porucha?!
K naší smůle toto opravdu porucha není. Je to jen výměna dalšího dílu z rubriky "Spotřební materiál". Jsem už silně pobouřen tím, kolik a jak drahých součástí se v této kategorii nachází. Ještě že nemám filtr pevných částic, to by mě se záchvatem asi odvezli.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 30.04.2009 13:52, RE: bez poruchy?!
Kačud napsal:
K naší smůle toto opravdu porucha není. Je to jen výměna dalšího dílu z rubriky "Spotřební materiál". Jsem už silně pobouřen tím, kolik a jak drahých součástí se v této kategorii nachází. Ještě že nemám filtr pevných částic, to by mě se záchvatem asi odvezli.
Porucha to je, a ne levna, at si to nekdo soukrome radi do kolonky "spotrebni material" nebo ne. To uz pak muze byt ve spotrebnim materialu zarazene cele auto :o))) Btw, toyote tim delaji celkem medvedi sluzbu, pokud si tady precte nejaky zajemce o Avensis ze to auto poruchy nema, jen sem tam spotrebni material navic za 20-30tis. tak si asi pomysli svoje.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 30.04.2009 14:08, RE: Setrvák
Kačud napsal:
Není to výrobní vada. Je to vlastnost dvouhmotového setrvačníku. Prostě jednoho dne odejde. Někomu při 100 někomu při 300 tis. Záleží na tom jak je auto provozováno. Četnost řazení, styl řazení, podtáčení motoru..... Jinak cena výměny závisí na použitých dílech a servisu. V recenzi je to popsané. Jinak v druhovýrobě se dají sehnat sady, které nahrazují dvouhmoťák jednohmotovým, nezničitelným. Pokud bych počítal stím, že autem ještě nějakých 150 tis najedu, tak bych do toho šel.
S tim nesouhlasim ze to je vlastnost, samozrejme ze zalezi jak se s tim autem zachazi, ale to se tyka cehokoliv v aute. Kdyz nekdo bude radit jako prase pres zuby a prevodovka odejde taky asi nerekneme ze to je vlastnost te prevodovky. Stejne tak turbo. Kdo jezdi jako prase, muze rovnou setrit na nove. Kdo s nim zachazi slusne, najede statisice km bez poruchy.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 01.05.2009 12:39, RE: Setrvák
martas73 napsal:
Dával jsem tam jednohmotnostní s odpruženou lamelou. Set vyšel na cca 12000 Kč z autovrakoviště na Kutnohorské. Ale zdaleka to nebylo bez problémů, po první výměně klouzala spojka na 4 a 5 rychlostní stupeň z nižších otáček. Tak jsem to musel nechat rozebrat, zřejmě byl špatný přítlačák, pak to bylo OK. Jinak se auto chovalo dobře, spojka byla měkčí, auto trochu hlučnější při volnoběhu (víc traktor).
To chce docela odvahu dávat do takového auta použité díly z vrakoviště, do toho bych asi nešel. Ale až se čas současného setrvačníku naplní tak tam plánuju dát taky jednohmotový, nový výjde něco kolem 18 - 20 tisíc, to není zas taková hrůza. Traktoroidní zvuk je u 10 let starého auta vyloženě kosmetická vada, s tím se dá žít
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 01.05.2009 12:43, RE: bez poruchy?!
mikes napsal:
Porucha to je, a ne levna, at si to nekdo soukrome radi do kolonky "spotrebni material" nebo ne. To uz pak muze byt ve spotrebnim materialu zarazene cele auto :o))) Btw, toyote tim delaji celkem medvedi sluzbu, pokud si tady precte nejaky zajemce o Avensis ze to auto poruchy nema, jen sem tam spotrebni material navic za 20-30tis. tak si asi pomysli svoje.
Přesně tak, záleží kdo co považuje za spotřební materiál. Podlě mě je ta vyhlášená toyotovská spolehlivost daná především opravdu brutální výdrží dílů podvozku a poměrně kvalitní, nekazící se elektronikou uvnitř. Nicméně na motoru a převodovém ústrojí se může pokazit uplně všechno, stejně tak jako na každém jiném a záleží to jen a jen na způsobu zacházení.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.05.2009 08:25, RE: Setrvák
Kepo napsal:
To chce docela odvahu dávat do takového auta použité díly z vrakoviště, do toho bych asi nešel. Ale až se čas současného setrvačníku naplní tak tam plánuju dát taky jednohmotový, nový výjde něco kolem 18 - 20 tisíc, to není zas taková hrůza. Traktoroidní zvuk je u 10 let starého auta vyloženě kosmetická vada, s tím se dá žít
Jediné, co tam bylo použité byl ten jednohmotnostní setrvačník, což je "hunt" železa, jehož životnost je téměř neomezená, zbytek spojky byl nový a sestavený tak, aby byl použitelný v D4D. Měnil jsem to někdy v roce 2006, kdy tu s tím ješttě tolik zkušeností nebylo a výměna za originál by vyšla asi na 35 tis. Kč.
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.