auticky napsal:
prosím napište další komentář a zkušenosti třeba po ujetí 50 000 km s tímto autem.
V podstatě mohu říci, že po ujetí dalších 45000 km mě nepotkaly žádné skutečné problémy. O výměně předních stabilizátorů a kulových čepů jsem se už zmínil (v rámci toho mi bylo vyměněno i gufero od převodovky - krapet unikal olej).
Další menší závada byla o hodně snížená účinnost ruční brzdy.
Poté se mi začala čímdál častěji rozsvěcovat kontrolka ruční brzdy za jízdy.. došlo mi, že je něco špatně s brzdovou kapalinou. Nakonec nebylo, akorát jí tam bylo málo. Otestování a doplnění brzdové kapaliny v servisu = 178,- Kč náklad :))))
Poté mi začala blbnout páka na blinkr, respektive mechanická ústrojí uvnitř, které se pomalu zkratovávalo. Po přejetí díry se třeba zapl blinkr doleva a podobně, nebo nešlo blikání vypnout = velmi nepříjemné. Vyřešil jsem to však zavoláním do vrakoviště, odkud mi novou páku s mechanismem poslali (měli pouze z Avensisa po faceliftu a ikdyž ovládání mělo trochu jiný princip, tak i tak fungovalo skvěle).. výměnu páky na blinkr jsem udělal já sám = celkové náklady 850,- Kč.
Na žádné další problémy si už nevzpomínám. Už tyhle zmíněné byly dosti minoritní.
Na auto jsem rok po této recenzi nasadil disky s pneumatikama 205/40 R17 a neskutečně se změnilo chování podvozku. Chování podvozku sice bylo tvrdší, ale ne o moc, protože Avensis má tlumiče opravdu dosti měkké. Ale chování v zatáčkách bylo výborné a konečně jsem cítil, že mám auto pod kontrolou.
Na autě jsem žádný tuning nedělal.. chvíli tam byl otevřený vzduchový filtr (konus) , ale vzhledem k hluku a špatnému umístění (nasával horký vzduch) jsem ho vyměnil za hedvábnou vložku do originálního airboxu. Pružnost se kapánek zlepšila a po resetu řídící jednotky dokonce motor se už nebál táhnout až k omezovači (6500 rpm - předtím jakékoli otáčky nad 5700 pro něj byly akorát trápením).
Pokud máte ještě nějaký dotaz, tak sem s ním... rád si ještě popovídám o autě, které bylo moje první, ale bylo neskutečně spolehlivé a pro mě i hezké a zábavné...