0
zpět
 

diskuze k tématu: Toyota Avensis Combi 2,0 D-4D a první dojem nového majitele

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 16.06.2012 00:28, A8
Nějak to nechápu, větou "O A8 raději nemluvím" majitel myslí, že to auto je stejné jako A6 nebo jako Avensis. Jinak jsem se dozvěděl asi tolik, že majiteli víc vyhovuje Audi, což je ovšem věc osobního vkusu. Někdo taky považuje sedačky v Octavii za dobré, pro mě jsou to pořád lavice jak ve vlaku 4. cenové kategorie
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 16.06.2012 07:11, RE: A8
Rover623 napsal:
Nějak to nechápu, větou "O A8 raději nemluvím" majitel myslí, že to auto je stejné jako A6 nebo jako Avensis. Jinak jsem se dozvěděl asi tolik, že majiteli víc vyhovuje Audi, což je ovšem věc osobního vkusu. Někdo taky považuje sedačky v Octavii za dobré, pro mě jsou to pořád lavice jak ve vlaku 4. cenové kategorie
"O A8 raději nemluvím" Znamená, že se chtěl vyhnout srovnání s jinou kategorii vozu. Nelze srovnávat malé auto typu Avensis s vlajkovou lodí A8.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 16.06.2012 09:22, nějak mi to nesedí
A6 starej pětiválec nafta, A8 4.2, jestli má 310koní, tedy 228kW, tak je to cca 2001/2, obě najeto do 150ti tisíc? při ročním nájezdu 60 tisíc? asi jsem blbej nebo neumím počítat ale tohle mi nějak nesedí. a srovnávat A6 s Avensisem je taky mimo mísu, to si pán měl koupit Camry, to je stejná třída.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 16.06.2012 11:23,
Dobrý den, mě to připadá že každej odstavec psal někdo jiný a asi se ani moc neznají A koupit A6 pětiválec se 150 tisíci origo, tak to bych opravdu chtěl.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 16.06.2012 20:37, RE: pětiválec
hogofogo napsal:
Dobrý den, mě to připadá že každej odstavec psal někdo jiný a asi se ani moc neznají A koupit A6 pětiválec se 150 tisíci origo, tak to bych opravdu chtěl.
Ten ,,nesmrtelnejˇˇ pětiválec byl snad v Audi 100. Tento 2.5 TDI je snad ten samej jako v superbu.. To znamená na H*vno
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 16.06.2012 20:54, RE: pětiválec
Kama napsal:
Ten ,,nesmrtelnejˇˇ pětiválec byl snad v Audi 100. Tento 2.5 TDI je snad ten samej jako v superbu.. To znamená na H*vno
Ano byl v audi 100, kde byl v 85kw verzi. V A6 už měl i turbo VGT a 103kw, o kterém autor píše. Nesmrtelný pětiválec, který nejspíš nebude již nikdy překonán. Common raily se můžou jít zahrabat. Kama, řekni mi, co máš proti 2.5TDi v Superbu? Očekávám objektivní odpověď a ne, že jsi někde někdy něco četl... Jsem moc zvědavej... ( Jo a jestli nemáš osobní zkušenost s tímto motorem, tak radši ani neodepisuj... )

PS: nejsem zastánce 2.5TDi V6, ale tyto motory nejsou PD, ale rotačky, takže vydrží moc. Při poctivém servisu a 15tkm výměně oleje tyto motory najedou klidně půl milionu km bez větších problémů. Hrozně mu škodí oleje longlife a česká (ne)údržba. Pak jsou to pasti na peníze
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 16.06.2012 20:59, RE:
hogofogo napsal:
Dobrý den, mě to připadá že každej odstavec psal někdo jiný a asi se ani moc neznají A koupit A6 pětiválec se 150 tisíci origo, tak to bych opravdu chtěl.
A6 s pětiválcem se dá v originálním stavu sehnat v pouze DE.
Pokud denně sledujete nabídky, objeví se jednou měsíčně po prvním majiteli 120-150.000km kolem 4.000euro +přihlášení +doprava +servis. Prodávají se často kvůli červeným ekologickým plaketám. Auto spolehlivě vydrží ještě 2x tolik co dneší technologická moderna.

Já výše popsané udělal a takové auto bude ve výsledku s novými tlumiči, ložisky, brzdami, čepy, let+zim pneu a rozvody stát 140t.kč. Možná se to zdá jako moc peněz - já tvrdím pouhých 140t, jelikož ztráta hodnoty bude po letech pouhých 100t.
Takový Avensis vyjde ve stejném stavu na 250-300t.kc +na výše uvedený servis 50t stačit nebude, takže jsme lehce na 350t. Ztráta hodnoty bude mnohem větší, životnost proti poctivému pětiválci menší +závady vstřikovačů, dvouhmoty, EGR a tady se pohybujeme v desítkách tisíc - tyto závady pětiválec od Audi prostě nemá a nezná, navíc najede bez obav 500.000km/každý kus. 800-1mil. jsou také běžné.

Jsem se starými pětiválci navýsost spokojený. Nepotřebuji technologie, nejmodernější elektroniku, ale nesmírnou životnost a spolehlivost. Možná jde o princip, proč platit za moderní auto-spotřebič, když se dá koupit sice stará, ale poctivá kvalita.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 16.06.2012 21:05, RE: pětiválec
Kama napsal:
Ten ,,nesmrtelnejˇˇ pětiválec byl snad v Audi 100. Tento 2.5 TDI je snad ten samej jako v superbu.. To znamená na H*vno
Píše se o Audi 100/A6 (typ C4) do roku 1997 a řadovém pětiválci 2,5TDi 103kw. Tyto motory používalo i Volvo V70 a Transpotrér T4?

Vy máte na mysli novější generaci V6 2,5TDi 110kw a tam máte s přirovnáním naprostou pravdu :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 16.06.2012 21:16, RE: nějak mi to nesedí
tomaskrtek napsal:
A6 starej pětiválec nafta, A8 4.2, jestli má 310koní, tedy 228kW, tak je to cca 2001/2, obě najeto do 150ti tisíc? při ročním nájezdu 60 tisíc? asi jsem blbej nebo neumím počítat ale tohle mi nějak nesedí. a srovnávat A6 s Avensisem je taky mimo mísu, to si pán měl koupit Camry, to je stejná třída.
Camry je myslím pouze sedan a benzín. Camry na naftu se dělala snad jen kolem 1988?? Požadavek byl předokolka, kombi a úsporná nafta.

A8 byla ještě bez vzduchu 2000-2002?

A6 tehdejší doby a Avensis - nevidím v tom velký rozdíl.
Porovnávat ale dnešní A6 a Avensis je asi opravdu nesmysl.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 17.06.2012 09:29, RE:
Rutt. napsal:
A6 s pětiválcem se dá v originálním stavu sehnat v pouze DE.
Pokud denně sledujete nabídky, objeví se jednou měsíčně po prvním majiteli 120-150.000km kolem 4.000euro +přihlášení +doprava +servis. Prodávají se často kvůli červeným ekologickým plaketám. Auto spolehlivě vydrží ještě 2x tolik co dneší technologická moderna.

Já výše popsané udělal a takové auto bude ve výsledku s novými tlumiči, ložisky, brzdami, čepy, let+zim pneu a rozvody stát 140t.kč. Možná se to zdá jako moc peněz - já tvrd...
Ta stará kvalita je sice pěkná, ale třeba pro mě je nepoužitelná - ačkoli je to velké auto, bezpečnost je na úrovni doby vzniku. Osobně tak raději oželím poměrně vysokou ztrátu hodnoty - peníze budou, ale živoz a zdraví mám jenom jedno.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 17.06.2012 12:33, RE:
Pavlik napsal:
Ta stará kvalita je sice pěkná, ale třeba pro mě je nepoužitelná - ačkoli je to velké auto, bezpečnost je na úrovni doby vzniku. Osobně tak raději oželím poměrně vysokou ztrátu hodnoty - peníze budou, ale živoz a zdraví mám jenom jedno.
Jestli bych se měl nabourat a vybrat si, raději v A6 než v Avensisu :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 17.06.2012 13:00, RE:
Rutt. napsal:
Jestli bych se měl nabourat a vybrat si, raději v A6 než v Avensisu :)
Proti gustu....ale asi by nás bylo o jednoho méně
Bezpečnost A100/A6 je poplatná době vzniku konstrukce - ačkoli je to velké auto, deformuje se až hrůza (o degradaci materiálu vlivem stárnutí se ani nezmiňuji). I A6 o generaci mladší (1998+) je dost mizerná (*** NCAP). Avensis minulé generace má naopak v testech vynikající výsledky (*****NCAP).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 17.06.2012 16:40, RE: nějak mi to nesedí
Rutt. napsal:
Camry je myslím pouze sedan a benzín. Camry na naftu se dělala snad jen kolem 1988?? Požadavek byl předokolka, kombi a úsporná nafta.

A8 byla ještě bez vzduchu 2000-2002?

A6 tehdejší doby a Avensis - nevidím v tom velký rozdíl.
Porovnávat ale dnešní A6 a Avensis je asi opravdu nesmysl.
samozřejmě, Camry je už bohužel jen v sedanu, benzín nebo hybrid, ale velikostně ekvivalentní s Audi A6, A8 jsem bral podle výkonu, do faceliftu někdy v roce 2000 byl 4.2 s 220kW, poté 228.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 17.06.2012 20:46, RE:
Pavlik napsal:
Proti gustu....ale asi by nás bylo o jednoho méně
Bezpečnost A100/A6 je poplatná době vzniku konstrukce - ačkoli je to velké auto, deformuje se až hrůza (o degradaci materiálu vlivem stárnutí se ani nezmiňuji). I A6 o generaci mladší (1998+) je dost mizerná (*** NCAP). Avensis minulé generace má naopak v testech vynikající výsledky (*****NCAP).
Stará A6 je kus pozinkovaného železa s velmi dlouhou kapotou a podélně uloženým motorem. Avensis se pocitově kroutíl při každém najetí na obrubník. Pokud jde o čelní náraz nejsme absolutně schopni srovnání.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 17.06.2012 22:15, RE:
Rutt. napsal:
Stará A6 je kus pozinkovaného železa s velmi dlouhou kapotou a podélně uloženým motorem. Avensis se pocitově kroutíl při každém najetí na obrubník. Pokud jde o čelní náraz nejsme absolutně schopni srovnání.
Staré volvo je také "poctivý kus pozinkovaného železa s dlouhou kapotou", ale to nebránilo podstatně modernějšímu malému renaultu Modus bez problémů zabít jeho řidiče a svého přitom ochránit (test autobildu následně opakovaný BBC). Neříkám, že moderní auta plná elektroniky jsou nejlepší, ale bezpečností jsou světelné roky jinde. Vaši volbu vám neberu, jen se smiřte s tím, že i malé moderní auto s předprogramovanou deformační zónou vás při čelním nárazu (v městských rychlostech, o vyšších ani nemluvě) spolehlivě pošle pod kytičky.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.06.2012 14:39, To je ftip nebo fakt?
Že má někdo doma A8, A6, Landcruisera a přikoupí na čumendu Avensise? Aby rozmělnil kilometry? Nechci se pouštět do zdlouhavých propočtů, ale při běžném nájezdu obchoďáka se takové rozmělňování nemůže vyplácet. Jsou položky, které se do auta musejí investovat ať jezdí nebo ne. A u čtyř aut už to musí být znát. Ale každého věc. Spíše jde o milovníka čtyř kol, ale takového by zase nemělo překvapit, že Avensis na A6 nemá.

reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.06.2012 17:47, RE: To je ftip nebo fakt?
rojack napsal:
Že má někdo doma A8, A6, Landcruisera a přikoupí na čumendu Avensise? Aby rozmělnil kilometry? Nechci se pouštět do zdlouhavých propočtů, ale při běžném nájezdu obchoďáka se takové rozmělňování nemůže vyplácet. Jsou položky, které se do auta musejí investovat ať jezdí nebo ne. A u čtyř aut už to musí být znát. Ale každého věc. Spíše jde o milovníka čtyř kol, ale takového by zase nemělo překvapit, že Avensis na A6 nemá.

Hlavně je to debil co se musí pochlubit co má všechno doma /i pračku MIELE!!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.06.2012 20:41, RE: To je ftip nebo fakt?
Michal napsal:
Hlavně je to debil co se musí pochlubit co má všechno doma /i pračku MIELE!!!!
Já obvykle takové výrazivo v internetových diskusích nepoužívám, ale zde je to po přečtení článku skutečně terminus technicus.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.06.2012 22:27, RE: To je ftip nebo fakt?
Michal napsal:
Hlavně je to debil co se musí pochlubit co má všechno doma /i pračku MIELE!!!!
Tak si kupte taky a nebulte :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.06.2012 12:02, RE: To je ftip nebo fakt?
Rutt. napsal:
Tak si kupte taky a nebulte :)
Díky za podnětný příspěvek do diskuse.
reagovat
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.