anonym napsal:
Tak už i toyoty skřípou, vržou, nic nevydrží? No tak to vám nezbývá než jít všichni sborem za Kylie a koupit si citroen (nejlépe s naftou 2.2 HDi)
Všichni kdo Citroen haní by s ním napřed měli něco ujet. Po přesednutí z kostitřasu Škoda Felicie jsem se cítil v ZX jako v bavlnce. Bylo to špatné auto bez výměny motoru a převodovky, s původní spojkou ujelo jen 330 000 km a jezdí dál. Navíc nikde žádná prorezivělá díra. Motor 1.9 TD neuvěřitelný držák. V práci mi ho prodali a jezdí dál. Teď ničím C3 -1.4 HDi, je to proti ZX dětská hračka, ale za 1.2 Hovno - to - pojede bych to neměnil ani náhodou. Doma ničím Xsaru 1,8 po jednom Němcovi, je to opravdu špatné auto, akorát že když do té rakve vlezu a vylezu na druhém konci republiky nejsem jak zkroucený rohlík. Podle našich pánů novinářů má nejisté chování ve vyjetých kolejích, ale nevím zda vyjeté koleje na cestu při tom co tu všichni platíme patří. Citroen není auto které se nepokazí, ale je to auto které nerezaví, je spolehlivé a díky zblblosti obyvatelstva za dobrou cenu. Jen si dál kupujte ty koncernové zázraky, nám bude vyhovovat cena Citroenu v dolních mezích, každý kdo takové auto jednou měl mi dá za pravdu. Tady se mluví o TOYOTĚ, jsou to dobrá auta a klidně bych do něho šel, zrovna tak jako do Mazdy nebo Hondy určitě už NIKDY nic od firmy ŠKODA, jsou to jen znetvořené VW, VW sice nemají ducha a vzhled, ale jsou aspoň dotažené až do konce i když i u nich ta kvalita není co bývala. Lidovky v podobě Fordu a Opla už VW delší dobu šlapou úspěšně na paty a je to dobře, u nás to ale na štěstí lidé zatím také nepochopili a tak lidé jezdící ve 3 až 4 roky starém Focusu nebo Astře za cenu fóbie 1.2 Hyjé - ty - potvoro mají za své peníze slušné auto a ne kreaturu.
Škoda totiž dnes kromě vysoké ceny pro domácí zákazníky nic nenabízí, konec přesčasů do konce roku jim přeju a přeju jim ho až do konce tisíciletí.