anonym napsal:
Také o Avensisu 1.generace uvažuji. Kombi z posledních let výroby (2002-2003) nejlépe s dvoulitrovým benzínovým motorem. Pravda, tohle auto designem asi nenandchne (obzvlášť interiér s imitací dřeva na přístrojové desce), na druhou stranu by nikoho nemělo vyloženě urazit. Spolehlivostí je na tom tradičně dobře, jízdní vlastnosti prý dobré, ale ne vynikající. Prošel jsem si trochu statistiku tohohle modelu, nabídky na německých prodejních serverech atd. a co mne dost zaráží, to je fakt, že nejedn...
Zdravím všechny příznivce Toyoty Avensis. Měl jsem ji přesně rok (2001, sedan - D4-D) a najel na ni 30 000km. Za celou dobu jsem měnil pouze zadní gumičky stabilizátorů a kosti, dále 2x ložisko. Dlouhodobý průměr jsem měl 5,9, (přesně podle techničáku.) Nebyl problém jet na dálku i za 5,2, ale taky za 6,5, dle stylu jízdy NORMAL-PRASE Motor jsem naopak hodnotil velice dobře, ale musíte se s ním naučit jezdit. Motor je trochu jinak postaven než TDI, takže snese trochu vytáčet a ten krouťák je trochu výš. Jednou jsem auto půjčil kamarádovi a ten mu pak začal říkat japonská raketa
Výhrady jsem měl trochu k odhlučnění i přesto, že je motor podstatně tišší než TDI, tak třeba HDI je ještě tišší. Dále trochu plavný, ale velmi dobře sedící podvozek. Jo a pokud to pisateli dává rány při příčném přejezdu, tak bych se mrknul na ty gumy stabilizátorů vzadu, ale i ve předu, já je vyměnil a je klid. Jinak jsem se o tento vůz celkem zajímal a nahromadil jsem o něm celkem dost informací, pokud byste někdo chtěli, tak napište na:
[email protected] a já vám třeba odpovím, když budu vědět
Jo a taky mám na 2001 manuál v el. podobě, můžu ho poslat. Tak Toyotě zdar, myslím, že jste chybu neudělal.