anonym napsal:
No, on ten tvůj 3,0 V6 taky není žádný HI Tech a jeho stáří sahá do doby vzniku prvních motorů PD a jeho kořeny ještě mnohem dál a od té doby byl již mnohými dávno překonán a technologie benzinových šestiválců je dnes už mnohem dál.
Takže pokud fandíš moderním motorům,tak.....
Nemluvila jsem o svém třílitříku, ale vřele doporučovala 2.2 HDi Biturbo.
Svůj motůrek jsem si vybrala z praktických důvodů (jezdím dlouhé dálniční trasy, velmi často přes nebo po německu). Nový vůz jsem kupovala po návratu do česka a Biturbo mělo dorazit až za půl roku (a C5 jsem chtěla, neb s tou první s motorem 2.2 HDi jsem byla VELMI spokojena).
Jsem si vědoma co V6 v C5 umí i neumí (porovnávala jsem ho s bmw kupé řady 3). Vím že teoreticky JE zastaralý (a jsem zvědava jestli do sériové produkce dorazí testované varianty s turbem), ale po společných 90 000 km mohu říci, že to není špatný společník a že je dokonce trochu podceňovaný (což je doporučení pro kupce v bazarech - takovýhle vůz s takovýmhle motorem a doslova za pár korun ...!).
Doslova nadšená jsem byla z C6 a motoru V6 2.7 HDi a celkového chování vozu i třeba jen chování plynového pedálu (jako když zaboříš lžíci do medu) a reakcí a chodu motoru. Bohužel cena je trošičku nad mé limity (holčičky mají menší plat než chlapečci ve stejném postavení).
Jinak k mým motorovým favoritům patří kupé bmw 6 ve verzi od Alpine (motor V8 4.4 s kompresorem patentovaným právě Alpinou), to jsme ale opravdu cenově dost jinde.
Jsem si vědoma jakou má třílitřík v C5 pověst, ale pokud je slušně zajetý a v pořádku, myslím že by vás docela překvapil (vím o čem mluvím, mám drobné zkušenosti i s mnohem dražšími vozy s mnohem většími motory).
Kylie