0
zpět
 

diskuze k tématu: Toyota Avensis, Škoda Octavia, Ford Mondeo, nebo Mazda 626?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, japonská vozidla, česká vozidla, japonská vozidla, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 08.06.2006 20:50, RE: Je to pravda ?
Bek napsal:
Nezlobte se , ale ja tomu neverim. Prece neni mozne, aby sunt jako Nevada vydrzela 800 000 km bez zavad. Dalsi vec 60 000 km rocne, i kdyby to uzival 10 let, tak to jako koupil s 200 000 km , s vyhledem, ze to bude dlouho pouzivat !!!!! A posledni ulet, je, ze to by musel byt uplne blbej, aby si za 10 let nespocital ze v tomto pripade je diesel vyhodnejsi ( a to ani nizsi provozni naklady na benzin neoduvodnej !!!! )
Nevidím důvod nevěřit, znám několik lidí, co mají starý renault a mají nejeto přes půl milonu km, dokonce jeden pán se starou R 25 najel přes milion, je ale pravda, že ta jízda v něm nebyla příliš bezpečná.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 08.06.2006 21:30, Pro Vojtěcha
Vojtěch, TipCars.com napsal:
Tykání nevadí. Je pravda, že tento motor nevydrží to, co koncernové diesely Tdi (bez PD), ale nemyslím si, že by platilo 150 tisíc a konec. Není vyjímkou potkat 626ku DiTD co má nejeto více jak 250tis km a slouží. Je ale pravda, že tyto motory jsou náchylnějsí na opotřebení, důležitý je jejich pravidelný servis. Na druhou stranu musím říct, že Mazda má skvělé benzinové motory, které jsou velmi klultivované a hlavně naprosto spolehlivé a proto v případě mazdy bych šel spíše touto cestou. Pro 323k...
Děkuji moc za odpověď! Vzhledem k tomu, že ročně najezdím minimálně 40 000 km, hledám spíše diesel. Jde mi o to, aby bylo auto spolehlivé nejen po motorické stránce. Je mi jedno jestli je malé nebo velké, rodinu nemám a tak preferuji jen spolehlivost a úspornost.
:o)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 10.06.2006 19:53, RE: Je to pravda ?
anonym napsal:
japonec až na konec,myslím že německé tdi jsou jedny z nejlepších,nesmí to bejt teda tdi-pd
anonyme - japonec až nakonec ale časy se mění. Až ty tvoje pokusy z německa najedou takové kilometry bez závad jako japonci tak se mi můžeš ozvat ! !
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 11.06.2006 12:37, RE: Je to pravda ?
rumis napsal:
anonyme - japonec až nakonec ale časy se mění. Až ty tvoje pokusy z německa najedou takové kilometry bez závad jako japonci tak se mi můžeš ozvat ! !
V žádném případě nesdílím názor Japonec až na konec, ale co se týká dieselů, tak u starších vozů japonské diesely kvality TDI nedosahují a ten bezproblémový nájezd budou mít německá auta s TDI daleko vyšší. Zdůrazňuji slovo "starší" tzn. 5 a více let stará auta.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 29.12.2006 18:10, RE: Čumím :)))
Chozé Borůvka napsal:
Ty vole, rencek s 800.000 aneb NÁVRAT ŽIVÉ SMRTI :))))))
Taky bych tomu fakt strašně rád věřil, ale já prostě nemůžu. Viděl jsem Š 120, která najela 250 000km na jeden motor a čuměl jsem. Pak jsem viděl Octavku, která najela 200.000km, bez toho, aby se posrala váha vzduchu a jiné věci, které tam pravidelně odcházej. Rencky jsem měl 2 a byla to moje noční můra. Je to fakt asi oživlá mrtvola, nebo něco hulíte, jinak to není možný!
reagovat
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.