0
zpět
 

diskuze k tématu: Jaký vybrat motor pro Toyotu Celicu?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, technické dotazy, japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 20.09.2007 00:11, porce kilometru vs spolehlivost
dobry den. recenze je sice napsana hezky, ale zajimalo by me jak je to se spolehlivosti auta samotneho, ale i jednotlivych soucastek pri velkem kilometrovem prubehu?? pochybuji ze se da sehnat za rozumny peniz(tim nemyslim opecovavanej kouse) auto s meně jak 180000km. Dalsi dotaz se tyka antikorozni ochrany?

PS timto prispevkem chci oslovit zkusene nadsence a redakci. A nechci cist kecy, blaboly a spekulace ´´nactiletych pitomcu(bez urazky)

Seryj
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 20.09.2007 05:53, Chybička
Chci upozornit redakci na chybičku ve druhém odstavci:
125kw = 170PS
129Kw = 175PS

PS:S kolegou nad mnou souhlasím, ty kecy náctiletých jsou fakt hrozné, navíc podpořené anonymitou...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 20.09.2007 07:50, RE: Chybička
zigi napsal:
Chci upozornit redakci na chybičku ve druhém odstavci:
125kw = 170PS
129Kw = 175PS

PS:S kolegou nad mnou souhlasím, ty kecy náctiletých jsou fakt hrozné, navíc podpořené anonymitou...
Děkuji za připomínka. Chybička opravena.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 20.09.2007 08:05, Mirda
Zdravím, už jsem dal celicu pryc (rodina, barak....) ale super auto, pořád na ní vzpomínám. Přesně jak je psáno, problém s alternátorem (1x), výměna tlumičů a ty zadní ložiska je taky pravda. Reznul akorát vejfuk. Zbytek auta bez sebemenší koroze.
Jinak jedině dvoulitr. Ten zátah je famózní. Měl jsem jí 6let a kromě zmíněného bez problémů. prostě Toyota
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 20.09.2007 11:39, 1,8 6gn
anonym napsal:
Zdravím, už jsem dal celicu pryc (rodina, barak....) ale super auto, pořád na ní vzpomínám. Přesně jak je psáno, problém s alternátorem (1x), výměna tlumičů a ty zadní ložiska je taky pravda. Reznul akorát vejfuk. Zbytek auta bez sebemenší koroze.
Jinak jedině dvoulitr. Ten zátah je famózní. Měl jsem jí 6let a kromě zmíněného bez problémů. prostě Toyota
Mám 1,8 a řešil jsem podobnou otázku, jestli vzít 1,8 nebo 2,0. Nakonec jsem se rozhodl pro 1,8,protože když jsem se vozil v 2,0, tak mě ten motor prostě nenadchnul, na to, že má 129kW tak, se mi zdálo, že to oproti té 1,8 zas tolik nejelo. Nevim jestli ten motor ve kterém sem jel měl nejlepší léta za sebou, ale je to muj názor.Záleží na tobě co si vybereš. Jestli opravdové sportovní nářadí, tak jednoznačně GT -FOUR, ale musíš počítat s vyššími provozními náklady. Jinak se mrkni na www. TOYOTAKLUB.CZ v sekci diskusní forum, tam se to rozebíralo několikrát... Ať si vybereš jakoukoli motorizaci, tak Celica 6 generace Tě určitě nezklame. Přeju šťastnou ruku při výběru. Zdravim Neri
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 20.09.2007 17:13, Lojza
Kupte si radši stříbrnou octáfku f červeným tédéíčku, samo že na hlínách a v metle, ta má proti tomuhle krámu božskej krouťák vodcpodu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 20.09.2007 19:54, RE: Lojza
anonym napsal:
Kupte si radši stříbrnou octáfku f červeným tédéíčku, samo že na hlínách a v metle, ta má proti tomuhle krámu božskej krouťák vodcpodu.
A nezabudni že metla musí byť strieborná..prečo...prečo..? lebo je RýCHLEJšIA
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 20.09.2007 23:26, RE: Lojza
anonym napsal:
Kupte si radši stříbrnou octáfku f červeným tédéíčku, samo že na hlínách a v metle, ta má proti tomuhle krámu božskej krouťák vodcpodu.
pis si ty trapny keci jinam ty lojzo
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.