anonym napsal:
Zdravím, už jsem dal celicu pryc (rodina, barak....) ale super auto, pořád na ní vzpomínám. Přesně jak je psáno, problém s alternátorem (1x), výměna tlumičů a ty zadní ložiska je taky pravda. Reznul akorát vejfuk. Zbytek auta bez sebemenší koroze.
Jinak jedině dvoulitr. Ten zátah je famózní. Měl jsem jí 6let a kromě zmíněného bez problémů. prostě Toyota
Mám 1,8 a řešil jsem podobnou otázku, jestli vzít 1,8 nebo 2,0. Nakonec jsem se rozhodl pro 1,8,protože když jsem se vozil v 2,0, tak mě ten motor prostě nenadchnul, na to, že má 129kW tak, se mi zdálo, že to oproti té 1,8 zas tolik nejelo. Nevim jestli ten motor ve kterém sem jel měl nejlepší léta za sebou, ale je to muj názor.Záleží na tobě co si vybereš. Jestli opravdové sportovní nářadí, tak jednoznačně GT -FOUR, ale musíš počítat s vyššími provozními náklady. Jinak se mrkni na www. TOYOTAKLUB.CZ v sekci diskusní forum, tam se to rozebíralo několikrát... Ať si vybereš jakoukoli motorizaci, tak Celica 6 generace Tě určitě nezklame. Přeju šťastnou ruku při výběru. Zdravim Neri