anonym napsal:
Jde o to ze Opel obecene nepatri k nejkvalitnejsim vozum na trhu. O tom asi neni pochyb. A Calibra musim uznat byla a je designem stale atraktivni. Jenze ma pouze sportovni vzhled. A motor 2,0 8v cca115 BHP je hruza. Ale zase relativne vysoka spolehlivost poroti 2,0 15V 150 BHP. A turbo motory na tom byly pravda jeste o neco hure. Vyhodou byl sice 4x4 ale ten se Opelu nikdy nijak nedaril jako je tomu napriklad u adi nebo subaru. Ale to jen tak momochodem. Calibra byla hlavne nepolehliva i po str...
souhlasim s Vami ze Calibra neni rize sportovni vuz... pokud budeme mluvit o jejim vzhledu(zadny tuning, to ja osobne vubec neuznavam) tak je to portad velmi, velmi atraktivni vuz.
co se tyce spolehlivosti, TURBINA je na tom opravdu velmi bidne o pohonu 4x4 se nebudu vyjadrovat protoze takovou prasarnu nema cenu rozebirat....
2.0 8v je sice drzak ale tahne tak do 3500 pak uz je to o nicem.
2.0 16V (oznaceni c20xe, jeste pred EcoTecem) je si myslim nejlepsi volba. jak uz se tu jednou psalo tak se na nej da napasovat kartsi skrin z kadeta a to je potom cvrkot. tento motor je znam svym nestastnym praskanim hlav, jedna se ovsem o to ze tyto hlavy vyrabely dve spolecnosti z nichz to jedna odfusovala a druha to delala poradne, takze pri koupi to chce vybirat... ale myslim si ze tento motor ma velmi dobry potencial at jiz pro toho kdo chce normalne jezdit (super spotreba) nebo ladit (vykony se daji vyhnat opravdu celkem daleko).
s V6 2,5l nemam zkusenosti takze nechci hodnotit....
Je pravda ze na Calibru sem slysel hodne vytek kvuli elektrice, ale.... Sam mam calibru a nemuzu si na elektriku stezovat. je pravda ze je to jiz starsi vuz a urcite vady se na nem projevuji, ale ono jde taky ze je to srdcova zalezitost. az proste bude auto ktery bude tak pekny jako je calibra (jedine serie) tak do nej pujdu.
TO Oku: sam si mohl docist ze Calibru mam...