Michal napsal:
To se zase ke Calibre vyjadril nekdo kdo v ni zivote nejel, nebo si ji chtel poridit a co nejlevnejsi.Ja mel z roku 1994 4x4 turbo 150 Kw a musim rict ze to byla parada.Vlastnil jsem ji az do roku 2002 a pak vymenil za podobne auto...Calibru ma od te doby mladsi bratranec...a jeste ted kdyz v ni jedu tak na zabavu skvele...vemte si vsechny auta treba na snih a pak mi rikejte ze je Calibra na hovno...Rekl bych ze nejvetsi problem je v jejich stavu...kdyz jste si ji nekoupil jako novou nebo zanovn...
Pravdu máš, že jsem v Callibře nikdy nejel, ale osobně mi na ni vadí, že je moc spřízněná s Vectrou A, která mi přijde na dnešní dobu hrozně zastaralá, starší, než vozy stejné třídy jiný značek, např Peugeot 405, Nissan Primera P10, VW Passat B3. ale to je můj subjektivní dojem a třeba to tak není.Nelíbí se mi její palubní deska, která je totožná až na detaily s Vectrou A, jinak s ochranou proti korozi to také není žádná sláva, jelikož Opel začal dělat pozin až na modely od roku 1996, za to by se měl stydět.Ale jinak vzhledově je to hezký auto, pořád má cx 0.26, což je pořád nepřekonané a to přišla na trh v roce 1989!!!. Od lidí co pracovali v servisu na Oply a pár jich znám, vím, že nejlepší volbou je motor 2,0i 16v 110Kw, jelikož je velmi zdařilý, má rozumnou spotřebu a callibra s ním udělá 100km/h za 8.5s, což je slušný i na dnešní poměry, Nejhorší je V6 a Turbo. 2,0i se 85KW je spolehlivá a má velkou životnost, ale výkon nic moc.