0
zpět
 

diskuze k tématu: Toyota Celica STi

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.12.2007 00:17,
Jooo, to byly skvělý autíčka a pěkný na tu dobu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.12.2007 07:05,
Mně vždcky fascinují ty úvahy motor i v -20 naskočí hned.

Sakra, dy´t je to úplně normální.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.12.2007 07:29, mrkačky
jo jo, Celica...krásná a mrkající. Sice mám 323F/92, ale tato Toyota se mi jeví jako nejhezčí mrkající auto, co se dá běžně potkat. Přeju hodně šťastných kilometrů
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.12.2007 07:36, RE: mrkačky
Kotas napsal:
jo jo, Celica...krásná a mrkající. Sice mám 323F/92, ale tato Toyota se mi jeví jako nejhezčí mrkající auto, co se dá běžně potkat. Přeju hodně šťastných kilometrů
Mě se jako nejhezčí mrkačka jeví Ferrari F40, i když potkat ji v provozu je nereálné :o)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.12.2007 07:57, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Mně vždcky fascinují ty úvahy motor i v -20 naskočí hned.

Sakra, dy´t je to úplně normální.
u nafťáků ne.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.12.2007 07:58, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Mně vždcky fascinují ty úvahy motor i v -20 naskočí hned.

Sakra, dy´t je to úplně normální.
Příteli,zapátrej v paměti a vzpomeň si kdy naposledy jsi startoval svoje auto při minus 20.Myslím opravdu minus dvaceti kdy máš strach vzít za kliku u dveří aby nepraskla...to pak i auta rok dva staré mají problémy..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.12.2007 10:00, RE: mrkačky
zigi napsal:
Mě se jako nejhezčí mrkačka jeví Ferrari F40, i když potkat ji v provozu je nereálné :o)
Přesně F40 to je fakt kusanec. hmmm mít tak 200 tis. euro
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.12.2007 10:17, RE: bez předmětu
anonym napsal:
u nafťáků ne.
ne jen u naftaku, dokonce i zanovni fabie 1,4 stavkuje pri - 20, myslim ty rana, kdyz spechate do prace a auto za 350 vas fuckne, potom nezbyva nez pozadat souseda nebo hromadka
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.12.2007 11:46, RE: mrkačky
anonym napsal:
Přesně F40 to je fakt kusanec. hmmm mít tak 200 tis. euro
Nejlepší bylo F GTO (jak mel Magnum v tom serialu) :o)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.12.2007 13:25, RE: mrkačky
anonym napsal:
Nejlepší bylo F GTO (jak mel Magnum v tom serialu) :o)
To byla obyčejná 328. U ferrari něco jako 120ka...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.12.2007 14:12, VYMĚŇ KOLA
auto celkem pěkný ... no na těch 17let ... ale bylo by 5xhezčí kdybys vyměnil kola za nějaký důstojný ... ty na fotce jsou tragicky ostudný ... zima nezima
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.12.2007 15:02, celica
presne tuhle celicu 1.6 bez serva mel kamarad deset let spatky.ja jsem v ty dobe mel taky ,,sportak,,escort 1.6 diesel a kdyz mi to pujcil na pul dne a ja do toho presed s hladkyho naftaka /podle motorove brzdy mel 28kw/a asi milion km tak mi to svezeni v celice prislo jako ve ferari.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.12.2007 17:27, RE: mrkačky
zigi napsal:
Mě se jako nejhezčí mrkačka jeví Ferrari F40, i když potkat ji v provozu je nereálné :o)
F 40 nebyla "mrkačka".
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.12.2007 20:22, RE: mrkačky
anonym napsal:
F 40 nebyla "mrkačka".
Moje fabka je Mrkačka!!!
Každý týden žárovka v prdeli - výměna Mrkačka - mrdačka
Copak se soudruhům v MB nepovedlo, nevite?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.12.2007 21:10, RE: celica
anonym napsal:
presne tuhle celicu 1.6 bez serva mel kamarad deset let spatky.ja jsem v ty dobe mel taky ,,sportak,,escort 1.6 diesel a kdyz mi to pujcil na pul dne a ja do toho presed s hladkyho naftaka /podle motorove brzdy mel 28kw/a asi milion km tak mi to svezeni v celice prislo jako ve ferari.
blahopřeji, měl jsem tu samou celicu v roce 2000 dva roky a naprosto bez problémů)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.12.2007 23:33, Celica 2.0\GTi
Zdarec, Taky jsem měl kulatou celicu, 6let, super auto, pak mě sestřelil z vedlejší týpek v novým pasátu, jel asi kilo. On ulomil čumák auta , interiér celicy netknutej. Docela tuhej skelet. Dost mě to mrzelo, ale takovej je život, další už nemám, nechtělo se mi znova investovat do starýho auta, to nemyslím kvůli spolehlivosti, ale když má 10 starý auto na tacháči 124000 a musí se měnít tlumiče, který nydrží mezi 250-300 000km, vejfuk zrezlej, vůle na zadní víceprvkový nápravě-známý silentbloky v kostích. To je počáteční investice okolo 50K a to už se při ceně auta nevyplatí. Ale svezení bomba, není moc aut co by vás předjely. Nejhorší komentář od lidí co jsem vezl po dálnici v 240 bylo "pěkně sedí". Ale mladý ucho by si takovýho sporťáka kupovat nemělo. Přece jenom 129kW bez úprav je dost i na zkušený řidiče.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 12.12.2007 00:58, RE: mrkačky
anonym napsal:
Moje fabka je Mrkačka!!!
Každý týden žárovka v prdeli - výměna Mrkačka - mrdačka
Copak se soudruhům v MB nepovedlo, nevite?
já bych věděl co se nepovedlo...chcou moč vymáknout z H7, ale jinak sem nic nepsal abych nehanil škodovku...já mám H4 a měním tak jednou za rok.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 12.12.2007 01:00, RE: mrkačky
Kotas napsal:
já bych věděl co se nepovedlo...chcou moč vymáknout z H7, ale jinak sem nic nepsal abych nehanil škodovku...já mám H4 a měním tak jednou za rok.
moc vymáčknout....nejak se mě pomíchaly písmenka
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 12.12.2007 09:56, RE: Celica 2.0GTi
anonym napsal:
Zdarec, Taky jsem měl kulatou celicu, 6let, super auto, pak mě sestřelil z vedlejší týpek v novým pasátu, jel asi kilo. On ulomil čumák auta , interiér celicy netknutej. Docela tuhej skelet. Dost mě to mrzelo, ale takovej je život, další už nemám, nechtělo se mi znova investovat do starýho auta, to nemyslím kvůli spolehlivosti, ale když má 10 starý auto na tacháči 124000 a musí se měnít tlumiče, který nydrží mezi 250-300 000km, vejfuk zrezlej, vůle na zadní víceprvkový nápravě-známý silentbloky ...
Souhlasím, já teda dvoulitrovou celicu ještě mám a opravdu spokojenost. Po koupy jsem ji přived do dobrého stavu a bezproblému mě vozí. Po těch letech je poznat kvalita s jakou toto auto udělali. Vše funkční, klima, elektrika...Pokud je povozek v pořádku, tak auto nabídne opravdu pěkné svezení a v zatáčkách i dnes najde málo konkurentů. Spotřeba se drží taky nízko cca 8l/100km pohodovou jízdou...Když si vzpomenu na 14l/100km mého bývalého dvoulitrového BMW a ty jízdní vlastnosti oproti celice tu spotřebu nevytrhly. Jsou to ale rozdílná, težko porovnatelná auta.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 12.12.2007 14:05, Krásná věta, rozvody se nepotkají.
Když on ten řemen nedává dopředu vědět kdy praskne, nebo že se zadře ložisko kladky. On prostě praskne a auto dál nejede. Nejlepší je to tak ve 2,00 v noci, tma jak v p., někde na zastrčené silnici v lese. Nebo v případě, kdy tu káru člověk nejvíc potřebuje. Čeká letadlo, nebo vlak. Opravdu paráda. Ty věci se mění z důvodu prevence.
reagovat
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.