anonym napsal:
Když on ten řemen nedává dopředu vědět kdy praskne, nebo že se zadře ložisko kladky. On prostě praskne a auto dál nejede. Nejlepší je to tak ve 2,00 v noci, tma jak v p., někde na zastrčené silnici v lese. Nebo v případě, kdy tu káru člověk nejvíc potřebuje. Čeká letadlo, nebo vlak. Opravdu paráda. Ty věci se mění z důvodu prevence.
AUTOR: Máte svatou pravdu, že řemen o sobě nedá věděť, že praská, ale u tech kladek bych si dovolil oponovat, protože ,,v rozvodech'' (u Celici 1.6STi) je jen jedna kladka a každá kladka před smrtí o sobě dává patřičně vědět! A řemen? Ten se neozve, ale zakývá ho pouze jeden plastový kryt na 6-ti šroubcích, takže není problém jeho stav průběžně kontrolovat... Nicméně sohlasím s Vámi v otázkách prevence! U ,,potkávacího" motoru bych takovou odvahu neměl...