Čtvrtek 23.02.2006 20:50,
Corolla
Dovoluji si nesouhlasit s autorem článku jak popisuje, že jízda na rozbitých silnicích je pohodlná. Právě naopak. Corolla velmi trpí díky nízkému a tvrdšímu podvozku a uvnitř v autě cítíte sebemenší nerovnost nebo díru. Na dlažebních kostkách to samé. Ale pokud s ní jedete po kvalitní cestě, dokáže mile překvapit velmi výbornými jízdními vlastnostmi jako jsou výborné držení auta v zatáčkách s rychlým průjezdem a skoro nepostřehnutelným náklonem, doslova sedí jako přibitá. Výkon 90 koní při hmotnosti auta 1100 kg a obsahu 1332 ccm s autem docela slušně hýbe. Při rostoucích otáčkách se zvyšuje hladina hluku uvnitř vozu, ale nic strašného. Aspoň víte, že jedete rychle.
Dále autor píše, že Corolla není moc pěkná, To bych teda tu jeho velmi rád viděl. Moje je velmi pěkná a zachovalá. Jen koroze zadního lemu blatníku. Pravda, jednou vedle mě zaparkovala Corolla, tentýž typ, ale obyč základní výbava, bledá barva, černé plastové nárazníky, na obyč ocelových ráfcích. Vypadala oproti mé opravdu hrozně. Já mám u své pravděpodobně hodně věcí za příplatek, a právě proto vypadá tak dobře a lidi mi po ní hodně koukají. Není nic, co bych jí vytknul. Výborně se s ní jede a zároveň řídí, spotřeba 6-8 litrů, nízká pojistka, prostoru je v autě víc než dost, a za čtyři roky co ji mám, se zatím nic nepokazilo. A tak jsem právem na svojí Toyotu Corollu velmi pyšný.
reagovat