anonym napsal:
Měl jsem dva japonské vozy (Mitshubishi) a následně Audi A4 Avant. Rozdíl v poruchovosti byl obrovský v neprospěch německého vozu. Pokazili se tam opakovaně hlavní skupiny motoru jako turbo (2x), vstřikovací čerpadlo (3x), kardan 4x4 (1x), ABS, Airbag. Nejhorší však bylo chování vozidla, které předcházelo např, poruše turba. Při předjíždění najednou motor ztratil výkon. Je jasné, že situace byla vážná, protože se blížilo protijedoucí vozidlo. Musel jsem na brzdy a zařadit se zpět velmi rychle. P...
Měl jsem dva japonské vozy (Mitshubishi) a následně Audi A4 Avant. Rozdíl v poruchovosti byl obrovský v neprospěch německého vozu. Pokazily se tam opakovaně hlavní skupiny motoru jako turbo (2x), vstřikovací čerpadlo (3x), kardan 4x4 (1x), ABS, Airbag. Nejhorší však bylo chování vozidla, které předcházelo např, poruše turba. Při předjíždění najednou motor ztratil výkon. Je jasné, že situace byla vážná, protože se blížilo protijedoucí vozidlo. Musel jsem na brzdy a zařadit se zpět velmi rychle. Po vypnutí motoru a startu bylo vše normální. Žádná varovná hláška na dispeji. Při diagnostice zjištěna závada "sporadické překročení podtlaku v sacím potrubí". Proto prý následně na zásah řídící jednotky padnul výkon motoru téměř na nulu. Bylo zjevné, že se jedenalo o chování vozu, které zvolil programátor řídící jednotky. Zatímco měl indikovat poruchu na dispelji, tak mne několikrát vystavil smrtelnému nebezpečí. Podobně nebezpečně se zachoval vůz při poruše vstřikovacího čerpadla. Na vznik události "překročena maximální ¨hodnota předvstřiku" zareagoval tak, že vydal příkaz automatické převodovce, aby okamžitě a natvrdo zařadila třetí skupeň bez ohledu na aktuální kvalt. Výsledek byl stejný jako v prvém případě. Smrtelně nebezpečná situace při předjíždění. Opět žádná hláška na dispelji, opět po zastavení a restartu se vše tvářilo normálně. Německá preciznost je pohádka minulých dob. Realita je jiná.Takže se vracím k japonskému vozu a "do p..rdele s německými vozy". Forever neboli nafurt.