TOYOTU LC 120 má bývalý přítel. Auto kupované jako tříleté v listopadu roku 2010. Vyrobeno tudíž na podzim 2007. Při koupi coby 3leté, mělo najeto cca 45 000 km a už byly měněny vstřiky.(Ještě na záruku, jak uvedl bývalý majitel.) Naftu bere VERVU případně aditivuje VIFEM pokud bere tankuje i jinde. V ziměmělo najeto přes 110 000 km
Jedná se asi o nějakou edici importéra v černé barvě, s ochrannými rámy a chipem TTE na na 150KW. Bylo jich tehdy víc v nabídce podobných. Přesednutí tehdy z Octavie do LC jako z jiného světa. Neskutečný prostor, dá se v něm pohodlně ve dvou přespat po sklopení zadních sedadel. Béžová kůže sedadel vypadá gumově a je náchylná k ušpinění stejně jako celý béžový interiér.
Na autě se zatím dělal jen běžný servis. Problém byl pouze se zatuhlým brzdovým pístkem (zjištěno na běžné STK) a zatuhlým řízením (jako by odcházel posilovač) - stačilo prostříkat nějaký kloub na řízení.(není dobře chráněný). Zespod prý rezne a bude vhodné to ošetřit.
Výměna provozních náplní, brzdových komponentů a doplnění chladícího média v klimatizaci považuji za běžné opotřebení.
Jízda v terénu díky uzávěrce bez problémů. Yeti a jemu podobní by z toho hlubokého bahna v lese těžko vyjeli
Vzduchové pérování zadní nápravy zatím bez problému.
I když jsem celkově menšího vzrůstu, tak jsem si vždycky posunul přední elektrické sedadlo co nejvíce vzad.
Pokud se auto postavilo např. vedle kamarádova XC 90, tak byl LC vedle něj jako obr. XC90 mi připadalo jako obyčejný kombík, to samé i vedle X5 (E73).
Negativem je traktorový zvuk motoru, který dle mého více proniká do prostoru kabiny a je jej hodně slyšet. Má jen 5ti stupňový automat. Auto má sice kameru, ale ta se dost špiní. Hodily by se i couvací čidla. Přítel co by řidič tahače s návěsem, s tím problém nemá a je zvyklý na dlouhá auta. Já zvyklý na auta velikosti Fabie měl s couváním problém. Jako všechna SUV a terénní auta se více naklání. Nevím zda to je jen můj dojem, ale stěrače stírají jen menší plochu čelního skla.
Příteli se například kamarádovo Sorento (rok 2004 - zespod rezavé jako liška) zdálo jako vcelku zdařilá kopie LC. Ceny v bazarech zajímavé. Nižší než česká modla O1 TDI .
Auto kupované od přímého majitele jako čerstvě tříleté, za polovinu původní pořizovací ceny.
Bylo celkově veliké štěstí, že tehdy narazil na poctivého Valašského majitele asi 30 km od svého bydliště.
Doufám, že ještě dlouho bude jezdit bez problémů po Valašských silnicích k radosti svého majitele.