Úterý 16.05.2017 10:10,
Proč diesel ?
Verso jsme letos prodali po 7 letech provozu a 110tkm. Benzinovou 1.8, která jezdila mezi 7-8 litry na couračky kolem komína. Fakt nevím co Vás vede ke koupi průměrného japonského dieselu se servisně nejhorším vstřikováním Denso nebo dlouhodobě neodzkoušeným BMW dieselem. Zrovna tato značka se v poslední dekádě pokud jde o životnost svých motorů moc nepředvedla. Kamarád když nesehnal benzin Verso tak koupil 2.0D4D - hlučné, spotřeba 7 nafty, po 150tkm oprava hlavy kvůli vymačkanému těsnění.
Japonská auta se nekupují v naftě, když chci šetřit tak Hybrid (Prius Plus), nebo jdu do evropské produkce (Zafira s fijaťáckým JTD, VW s cinknutým TDI nebo 5008 ve 2.0HDI).
Vodítkem může být i cena ojetých Toyot s D4D oproti benzinovýn verzím.
reagovat