Daly napsal:
Zdravím všechny,jít do rizika a koupit auto, o kterém prodejce (Autobond - vlastník "referentského" vozidla i dealer těchto aut) tvrdí, že sice bylo bourané, ale jen lehce a vše je nyní v pořádku? Tzn. údajně při předjíždění kamionu "odřený" bok, přičemž mu ale na jedné straně měnili oboje dveře, nárazník a zadní blatník? Má smysl s takovým autem před koupením zajet do jiného autorizovaného servisu a nechat si ho tam důkladně zkontrolovat, aby člověk věděl trochu víc, do čeho jde? Je to roční Toyota Verso 1,8, která má zřejmě díky tomu o cca 40-60 tis.Kč nižší cenu než podobná auta v inzerci. Záruku obecně výrobce dává 3 roky, takže by ji mělo ještě 2 roky (doufám i po té bouračce). Nebo na cenu nehledět a radši si připlatit za nebourané?Anebo jít třeba do úplně nového Fordu Focus kombi 1,6 ? Ten se teď nový nabízí v letní slevové akci, ale s výbavou jsou na štíru ? Takže k původní ceně by se ještě něco dokupovalo a cenově by to mohlo vyjít stejně jako to bourané Verso. Záruka Fordu 2 roky anebo se dá prodloužit na 5 let za 5000Kč.Taky zvažuji obecně náklady v dalších letech - povinné záruční servisy, případné náhradní díly, povinné ručení vč. prvních pár let i havarijko apod. Auto si chci nechat co nejdéle, doporučené mi jsou atmosférické motory, což Toyota i Ford ještě nabízí. Kvůli nájezdu kolem 10-15 tis. km většinou ve městě při rozvážení dětí volím benzín.Dík předem za názory.
Ahoj, pokud si chceš auto nechat, co nejdéle, nové auto je nejlepší volbou a právě Ford Focus III facelift 1.6, který je teď v kombíku za bezkonkurečních 319000kč bych bral natotata, než akce skončí. Ono bouraná Toyota může mít i něco s nápravou, což se často stává při bočním nárazu a pak už to na sebe navazuje další problémy, od netěsnění dveří až po sjížedění pneumatik atd. Nebral bych "bouchnuté" Verso, bral bych nový Focus, který je spolehlivý, robustní a v záruce. Mimo jiné kolega v práci právě jeden takový objednal a ještě jako bonus dostal k tomu 5-letou záruku...
Jinak i Toyota nezvládne majitele, který mění olej co tři roky, jezdí brzda plyn a filtry nemění vůbec. To už raději i novou Dacii Stepway, sám si ji udržovat i zajet a budeš mnohem spokojenější jak slouží
V podobné cenové relaci jako Focus ještě seženeš Kia Ceed 1.4, Fiat Tipo 1.4 nebo Opel Astra 1.4, ani s jedním z těchto aut dle mého bys neudělal chybu, zvláště když budeš pravidelně měnit olej/filtry a dobře si jej zajedeš.
Pokud chceš auto na dlouho, vyhnul bych se malým turbomotorům, zejména těm koncernovým