anonym napsal:
Mam Yaris 1.0, a na dalnici 165 tachometrovych jede, ale rozhodne ne po rovince. Potrebuje k tomu docela prudky kopec a o nejakem rizeni se neda mluvit.Je to neovladatelny projektil. Ale kdyz tady nekomu jezdi stejne vykonna Fabia bez problemu 200km/h, tak se nebudu nicemu divit.Jinak zadny problem. Bez poruchy a prumerna spotreba 5.2-5.8 litru.
Mám yariska 1.0 VVTi r.v. 99
na dálnici z mírného kopce 175 km/h, ještě by to šlo trošku více, neovladatelný projektil ro ale rozhodně nebyl. Celkem v klidu... naopak vůbec a obecně mám z toho auta pocit, že je vevnitř tak nějak komfortní a dává pocit jako ve větších vozech - tedy že v reálu jedete už celkem dost rychle a vám se to vevnitř vůbec nezdá.
Jinak - maximalně super auto, ale za hlavního předpokladu: každý musí vědět, na co svoje auto chce. Čili není možné diskutovat třeba u Yariska, že je 1.0 slabá a že to má malý kufr. Jak říkám - účelově přesně vědět, na co TO chci !
btw: spotřeba dlouhodobě 4.8 - 5.3 a jezdím tak normálně (a jsme přesne u toho, proč sem Yardu bral - spotřeba, spolehlivost, případně malá pojistka 1800,-). Když chci a jedu volně, tak 4.5/100km v klidu, a když přitlačím, tak třeba kolem 6.0.
Nemohu jen doporučit
Zvláště pro lidi, co přejdou na Yariska třeba ze stejně starého nebo i mladšího roku výroby Saxa, 106 tky nebo Corsy - - Yaris vnitřním prostorem a pocitem řidiče i spolujezdců naprosto JINÁ LIGA. Do každého rohu prostorné kabiny je to daleko a všude MÍSTA JAK PRASE