citace:
reakce na: Japonec, 15.08.2022 19:19 (Dobry den, prosim o radu proto ...)
Kdysi jsme se u Toyotu LC i Mitsu zajímal, když jsem si říkal, že off-road byla jediná kategorie (spolu s kabrio), kterou jsem nikdy neměl. Podle ceny, kterou hodláte z auto utratit, jde o LC stejného modelu, který jsem kdysi vybíral á, ale to se ceny ojetin pohybovaly kolem milionu korun. Svezení s LC rozhodlo, že jsme o tuto kategorii aut přestal mít zcela zájem. Tedy R4 s objemem 3 litry a výkon 120kW. Stručně: na silnici je to masochismus. Co si pamatuji: tak rozhoupané auto bez jakékoliv odezvy, gumové nepřesné řízení, které je potřeba pořád korigovat. Hlučné od motoru, od kol a v rychlosti nad 100km/h už je v tom kravál jako v traktoru. Hučí vítr kolem zrcátek, oken, prostě ne. Motor ve spojení s AT je letargický a užraný. Já jsme (možná i zde na fóru) známý tím, že lámu rekordy ve spotřebě, ale s tímto LC jsme se pod 10/100 nedosta ani při své maximáln snaze. Chápu, že tohle je auto na vše statní, jen ne na spotřebu, nicméně při cenách nafty +/- 45Kč/l musím hledět i na toto. Výhodou LC je poměrná spolehlivost, která ale není nekoenčná a hlavně, u kusů za tyto peníze bude potřeba nachysta pořádnou pálku na celkovoou rekonstrukci podvozku. Tlumičů, čepů, uložení a td... Nebudeme si nc nalhávat, LC se prodácá jen tehdy, když je před smrtí a kor za tyto peníze. Dále servis Toyoty a zejména LC je neskutečně drahý. U nás stojí hodina práce 1000Kč bez DPH a C tam patří stejně, jako Sequioa. Čolvěk muís vycházet z předpokladů. že aby se LC zplatil, muís dřít jak mezek. Takže motor uhoněný bude nejspíš žrát olej, na což jsme byl tenkrát výslovně na všech DF upozorněn, převodovka může mít nejlepší roky taky za sbeo, zemona, pkud to byl lesní dříč a nikdo s emu patřičně nevěnoval. Auto bude mít dnes reálnch 500tkm a nejsme naivní, abych nevěřil, že to tak není. Atd. Ostatní jeho konkurenti na tom budou podobně, ale LC je lídrem této kategorie. Snad bych radši zvážil zantyto peníze jnou značku a typ auta....