0
zpět
 

diskuze k tématu: Ojetý Volkswagen Eos - co čeká případného majitele?

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Pátek 06.09.2013 09:10, názor
když pominu že ze všech coupé-cabrioletů je EOS nejdisproporčnější-ten zadek je vážně hnus-tak o motoru 3.2 toho byly popsané celé stránky. za sebe můžu říct upřímně že ani zadarmo. 100x raději trojku BMW (a klidně i jedničku), ale nejraději G37...
reagovat
Paul
počet příspěvků773
datum registrace07.11.2008
Pátek 06.09.2013 12:28, RE: názor
tomaskrtek napsal:
když pominu že ze všech coupé-cabrioletů je EOS nejdisproporčnější-ten zadek je vážně hnus-tak o motoru 3.2 toho byly popsané celé stránky. za sebe můžu říct upřímně že ani zadarmo. 100x raději trojku BMW (a klidně i jedničku), ale nejraději G37...


Celkově souhlasím, že pro radost jsou v této kategorii (cabrio nižší střední 2+2) povedenější auta. Osobně bych šel do 125i od BMW - motorově, podvozkově i celkově je na tom lépe a výběr je dostatečný, navíc se chová jako motokára a hravost u něj není jen v očekávání nového majitele. Nesouhlasím jen s tím, že má EOS ze všech CC nejškaredší zadek. Naopak mi přijde jako nejmenší zlo ze všech. Opravdový humus je Megane CC. Ale design je vždy subjektivní. Co ale celkově platí pro kategorii CC je fakt, že těsnění mezi spárami není nic moc a běžně zatéká i do nových aut napříč výrobci - kamarád má právě Megane CC, koupený jako předváděcí a v záruce už řešil zatékání Xkrát. U rozvrzaného auta po 100 000 km to pochopitelně lepší nebude. Navíc po otevření střechy se do kufru nevejde prakticky nic, takže zavazadla je nutné dát na sedačky, což není vůbec praktické. Moderní cabria s plátěnou střechou mají už jiné materiály než kdysi a vydrží i myčku. A taky líp vypadají. Ohledně ojetého EOSu je pěkný článek ve Světě Motorů z letošního léta - doporučuji si ho najít.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pátek 06.09.2013 17:47, RE: názor
Paul napsal:
tomaskrtek napsal:
když pominu že ze všech coupé-cabrioletů je EOS nejdisproporčnější-ten zadek je vážně hnus-tak o motoru 3.2 toho byly popsané celé stránky. za sebe můžu říct upřímně že ani zadarmo. 100x raději trojku BMW (a klidně i jedničku), ale nejraději G37...
Celkově souhlasím, že pro radost jsou v této kategorii (cabrio nižší střední 2+2) povedenější auta. Osobně bych šel do 125i od BMW - motorově, podvozkově i celkově je na tom lépe a výběr je dostatečný, navíc se chová jako motokára a hravost u něj není jen v očekávání nového majitele. Nesouhlasím jen s tím, že má EOS ze všech CC nejškaredší zadek. Naopak mi přijde jako nejmenší zlo ze všech. Opravdový humus je Megane CC. Ale design je vždy subjektivní. Co ale celkově platí pro kategorii CC je fakt, že těsnění mezi spárami není nic moc a běžně zatéká i do nových aut napříč výrobci - kamarád má právě Megane CC, koupený jako předváděcí a v záruce už řešil zatékání Xkrát. U rozvrzaného auta po 100 000 km to pochopitelně lepší nebude. Navíc po otevření střechy se do kufru nevejde prakticky nic, takže zavazadla je nutné dát na sedačky, což není vůbec praktické. Moderní cabria s plátěnou střechou mají už jiné materiály než kdysi a vydrží i myčku. A taky líp vypadají. Ohledně ojetého EOSu je pěkný článek ve Světě Motorů z letošního léta - doporučuji si ho najít.


Nekoupil bych hadrový kabriolet. Známý v chorvatsku, s tétéčkem, nechal peněženku s pár penězma na sedadle spolujezdce, šel si nakoupit, za půl hodiny střecha prořezaná, v peněžence pár kaček, ale škoda za desetitisíce... nebudí to ve mně důvěru, pokud není mojí prioritou extra sportovní jízda, potom je plech tou nejlepší možnou volbou...
Konkrétní doporučení dávat nebudu, vizuálně se mi líbí 308cc, Volvo C70 má nejproporčnější zadek ze všech cc... trojka BMW není úplně nejkrásnější, ale s M-paketem už je to o poznání lepší.

reagovat
Pepe
počet příspěvků1136
datum registrace09.05.2007
Pátek 06.09.2013 20:25, RE: názor
Reno napsal:
Paul napsal:
tomaskrtek napsal:
když pominu že ze všech coupé-cabrioletů je EOS nejdisproporčnější-ten zadek je vážně hnus-tak o motoru 3.2 toho byly popsané celé stránky. za sebe můžu říct upřímně že ani zadarmo. 100x raději trojku BMW (a klidně i jedničku), ale nejraději G37...
Celkově souhlasím, že pro radost jsou v této kategorii (cabrio nižší střední 2+2) povedenější auta. Osobně bych šel do 125i od BMW - motorově, podvozkově i celkově je na tom lépe a výběr je dostatečný, navíc se chová jako motokára a hravost u něj není jen v očekávání nového majitele. Nesouhlasím jen s tím, že má EOS ze všech CC nejškaredší zadek. Naopak mi přijde jako nejmenší zlo ze všech. Opravdový humus je Megane CC. Ale design je vždy subjektivní. Co ale celkově platí pro kategorii CC je fakt, že těsnění mezi spárami není nic moc a běžně zatéká i do nových aut napříč výrobci - kamarád má právě Megane CC, koupený jako předváděcí a v záruce už řešil zatékání Xkrát. U rozvrzaného auta po 100 000 km to pochopitelně lepší nebude. Navíc po otevření střechy se do kufru nevejde prakticky nic, takže zavazadla je nutné dát na sedačky, což není vůbec praktické. Moderní cabria s plátěnou střechou mají už jiné materiály než kdysi a vydrží i myčku. A taky líp vypadají. Ohledně ojetého EOSu je pěkný článek ve Světě Motorů z letošního léta - doporučuji si ho najít.
Nekoupil bych hadrový kabriolet. Známý v chorvatsku, s tétéčkem, nechal peněženku s pár penězma na sedadle spolujezdce, šel si nakoupit, za půl hodiny střecha prořezaná, v peněžence pár kaček, ale škoda za desetitisíce... nebudí to ve mně důvěru, pokud není mojí prioritou extra sportovní jízda, potom je plech tou nejlepší možnou volbou...Konkrétní doporučení dávat nebudu, vizuálně se mi líbí 308cc, Volvo C70 má nejproporčnější zadek ze všech cc... trojka BMW není úplně nejkrásnější, ale s M-paketem už je to o poznání lepší.


Sorry, ale nechat peněženku KDEKOLIV na sedadle (a jít nakupovat s čímpak - měšcem?) zavání imbecilitou. S tím plátno nemá co dělat - ano, boční sklo by bylo levnější, ale ne nedobytné (pokud nemám ostrou verzi Humwee)... Pominu to, že v normální společnosti bych mohl položit peněženku na střechu, a ona by tam počkala do návratu... Ta 308 je hezká, bude levná, a uživatelsky příjemná...
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Neděle 08.09.2013 08:45, RE: názor
zapomněl nejspíš. Každopádně, rozbité okno se vymění za pár tisíc, střecha za pár desítek tisíc.
Nemám k tomu důvěru, nenechal bych stát kabrio s hadrou přes noc venku, prostě zlatý plech.
reagovat
David V
počet příspěvků2067
datum registrace16.05.2007
Neděle 08.09.2013 22:40, RE: názor
Reno napsal:
zapomněl nejspíš. Každopádně, rozbité okno se vymění za pár tisíc, střecha za pár desítek tisíc.Nemám k tomu důvěru, nenechal bych stát kabrio s hadrou přes noc venku, prostě zlatý plech.


Obávám se, že zlatý plech by byl v čoudu mnohem dřív než hadra...
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pondělí 09.09.2013 07:38, RE: názor
David V napsal:
Reno napsal:
zapomněl nejspíš. Každopádně, rozbité okno se vymění za pár tisíc, střecha za pár desítek tisíc.Nemám k tomu důvěru, nenechal bych stát kabrio s hadrou přes noc venku, prostě zlatý plech.
Obávám se, že zlatý plech by byl v čoudu mnohem dřív než hadra...




reagovat
ctverak
počet příspěvků255
datum registrace01.08.2007
Úterý 10.09.2013 09:16, RE: názor
Pokud se nladým EOS líbí, tak proč ne, ale určitě nebrat s motorem 3,2FSI který je naprostá tragédie. Lepší volbou by byl motor 2.0 TSI, který v praxi pojede podobně jak šestiválec.
reagovat
woji
počet příspěvků17
datum registrace13.09.2013
Pátek 13.09.2013 07:13, C70
A co takhle Volvo C70 T5? Auto představuje zábavu v podobě podvozku z Focuse, o kterých zde bylo napsáno již mnoho a v kombinaci s přeplňovaným motorem o objemu 2,5 a 229 PS s ním bude namalá zábava. Navíc je zde velká pravděpodobnost, že vozidlo bude i hezky vybavené a design, který navrhoval pinifarina není také k zahození, ale to už je věc vkusu....
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Pátek 13.09.2013 14:32, ´´skvělá´´ odpověď
teda nezlobte se na mě ale doporučovat motor 3.2 po diskuzích ohledně fatálních kolapsů rozvodů je mimo mísu. notabene do chcípáka jako je EOS. když už něco tohoto stylu a podobně přemotorovaného tak Lex SC430. za stejnou nebo o trochu vyšší cenu unikátní auto které má styl a jede jak prase.
reagovat
David V
počet příspěvků2067
datum registrace16.05.2007
Pátek 13.09.2013 15:45, RE: ´´skvělá´´ odpověď
tomaskrtek napsal:
teda nezlobte se na mě ale doporučovat motor 3.2 po diskuzích ohledně fatálních kolapsů rozvodů je mimo mísu. notabene do chcípáka jako je EOS. když už něco tohoto stylu a podobně přemotorovaného tak Lex SC430. za stejnou nebo o trochu vyšší cenu unikátní auto které má styl a jede jak prase.


Jo zcela souhlasím, podtrženo sečteno, EOS nee.
reagovat
MarekMM
počet příspěvků39
datum registrace05.05.2013
Pátek 13.09.2013 18:08, Re:Rozvody
Ano, rozvody u 3.2 FSI kolabují, je tomu tak ale v naprosté většině kvůli zanedbání údržby, když majitel nemění pravidelně olej, který se u tohoto motoru poměrně rychle nasytí karbonem. Znehodnocený olej potom poškozuje i mechanizmus rozvodů a následkem může být i fatální "potkání" motoru. Pokud dbáte na pravidelnou údržbu, nemusíte se tohoto obávat.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pátek 13.09.2013 18:35, RE: Re:Rozvody
MarekMM napsal:
Ano, rozvody u 3.2 FSI kolabují, je tomu tak ale v naprosté většině kvůli zanedbání údržby, když majitel nemění pravidelně olej, který se u tohoto motoru poměrně rychle nasytí karbonem. Znehodnocený olej potom poškozuje i mechanizmus rozvodů a následkem může být i fatální "potkání" motoru. Pokud dbáte na pravidelnou údržbu, nemusíte se tohoto obávat.


zajímavé že zkušenost mají i majitelé vozů, kteří je pořizovali jako nové a servisovali dle pravidelných servisních intervalů v autorizovaném servisu. Pokud toto není pravidelná údržba, tak potom už nic.

reagovat
David V
počet příspěvků2067
datum registrace16.05.2007
Pátek 13.09.2013 21:21, RE: Re:Rozvody
Reno napsal:
MarekMM napsal:
Ano, rozvody u 3.2 FSI kolabují, je tomu tak ale v naprosté většině kvůli zanedbání údržby, když majitel nemění pravidelně olej, který se u tohoto motoru poměrně rychle nasytí karbonem. Znehodnocený olej potom poškozuje i mechanizmus rozvodů a následkem může být i fatální "potkání" motoru. Pokud dbáte na pravidelnou údržbu, nemusíte se tohoto obávat.
zajímavé že zkušenost mají i majitelé vozů, kteří je pořizovali jako nové a servisovali dle pravidelných servisních intervalů v autorizovaném servisu. Pokud toto není pravidelná údržba, tak potom už nic.


Ano, stačí do vyhledávače zadat Audi A6 a obě negativní recenze lze najít.
http://www.tipcars.com/magazin-audi-a6-quattro-32-fsi-a-zkusenosti-uzivatele-po-4-letech-6345.html
http://www.tipcars.com/magazin-audi-a6-32-fsi-a-hodnoceni-majitele-po-109-tis-km-4474.html

Takže doporučit tento motor... To už sem nemá cenu ani psát dotazy.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Sobota 14.09.2013 09:52, :-)
Vono je to s těma profláklýma motorizacema docela prča. Kolega po totální havárii s 6.0 W12 Phaeton pořídil následně Phaetona 5.0 V10 diesel. Všichni ho varovali a on říká: to je hovadina, to jsou pomluvy. A spravit se dá všechno.
Auto pořídil, s najetými 180 tkm, což mu odsouhlasili i ve fauwé. Nelenil a jal se podle něj chcíplý motor načipovat o 50 koní. Večer vezl slečnu domů, najednou se začalo z výfuků pekelně čoudit, on to ale neviděl, jen si všimnul, že na něho všichni troubí a blikají. Vyběhnul z auta, vypadalo, že hoří, no a motor zadřený. Najel na tom autě 13 tkm. Teď bude shánět nový motor
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Sobota 14.09.2013 11:30, RE: :-)
Reno napsal:
Vono je to s těma profláklýma motorizacema docela prča. Kolega po totální havárii s 6.0 W12 Phaeton pořídil následně Phaetona 5.0 V10 diesel. Všichni ho varovali a on říká: to je hovadina, to jsou pomluvy. A spravit se dá všechno.Auto pořídil, s najetými 180 tkm, což mu odsouhlasili i ve fauwé. Nelenil a jal se podle něj chcíplý motor načipovat o 50 koní. Večer vezl slečnu domů, najednou se začalo z výfuků pekelně čoudit, on to ale neviděl, jen si všimnul, že na něho všichni troubí a blikají. Vyběhnul z auta, vypadalo, že hoří, no a motor zadřený. Najel na tom autě 13 tkm. Teď bude shánět nový motor


není problém, Allegro to jistí, aktuálně cca 10 mezi 8.000 a 14.000 zlotých.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Neděle 15.09.2013 09:59, RE: :-)
tomaskrtek napsal:
Reno napsal:
Vono je to s těma profláklýma motorizacema docela prča. Kolega po totální havárii s 6.0 W12 Phaeton pořídil následně Phaetona 5.0 V10 diesel. Všichni ho varovali a on říká: to je hovadina, to jsou pomluvy. A spravit se dá všechno.Auto pořídil, s najetými 180 tkm, což mu odsouhlasili i ve fauwé. Nelenil a jal se podle něj chcíplý motor načipovat o 50 koní. Večer vezl slečnu domů, najednou se začalo z výfuků pekelně čoudit, on to ale neviděl, jen si všimnul, že na něho všichni troubí a blikají. Vyběhnul z auta, vypadalo, že hoří, no a motor zadřený. Najel na tom autě 13 tkm. Teď bude shánět nový motor
není problém, Allegro to jistí, aktuálně cca 10 mezi 8.000 a 14.000 zlotých.


Já vím, viděl jsem na ebay německém za 1900 EUR, asi bych koupil radši z DE. Záruka najetých km
je tady naprosto nulová, v tom bych viděl hlavní problém. No a s prací bude stejně na 50, už jsem to kdysi absolvoval u Cougara.

reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.