Paul napsal:
tomaskrtek napsal:
když pominu že ze všech coupé-cabrioletů je EOS nejdisproporčnější-ten zadek je vážně hnus-tak o motoru 3.2 toho byly popsané celé stránky. za sebe můžu říct upřímně že ani zadarmo. 100x raději trojku BMW (a klidně i jedničku), ale nejraději G37...
Celkově souhlasím, že pro radost jsou v této kategorii (cabrio nižší střední 2+2) povedenější auta. Osobně bych šel do 125i od BMW - motorově, podvozkově i celkově je na tom lépe a výběr je dostatečný, navíc se chová jako motokára a hravost u něj není jen v očekávání nového majitele. Nesouhlasím jen s tím, že má EOS ze všech CC nejškaredší zadek. Naopak mi přijde jako nejmenší zlo ze všech. Opravdový humus je Megane CC. Ale design je vždy subjektivní. Co ale celkově platí pro kategorii CC je fakt, že těsnění mezi spárami není nic moc a běžně zatéká i do nových aut napříč výrobci - kamarád má právě Megane CC, koupený jako předváděcí a v záruce už řešil zatékání Xkrát. U rozvrzaného auta po 100 000 km to pochopitelně lepší nebude. Navíc po otevření střechy se do kufru nevejde prakticky nic, takže zavazadla je nutné dát na sedačky, což není vůbec praktické. Moderní cabria s plátěnou střechou mají už jiné materiály než kdysi a vydrží i myčku. A taky líp vypadají. Ohledně ojetého EOSu je pěkný článek ve Světě Motorů z letošního léta - doporučuji si ho najít.
Nekoupil bych hadrový kabriolet. Známý v chorvatsku, s tétéčkem, nechal peněženku s pár penězma na sedadle spolujezdce, šel si nakoupit, za půl hodiny střecha prořezaná, v peněžence pár kaček, ale škoda za desetitisíce... nebudí to ve mně důvěru, pokud není mojí prioritou extra sportovní jízda, potom je plech tou nejlepší možnou volbou...
Konkrétní doporučení dávat nebudu, vizuálně se mi líbí 308cc, Volvo C70 má nejproporčnější zadek ze všech cc... trojka BMW není úplně nejkrásnější, ale s M-paketem už je to o poznání lepší.