Když pominu, že VW Golf Sportsvan, patří na první příčky v žebříčku spolehlivosti, pak když jsem si kupoval "opici", počítal jsem samozřejmě s tím, že musím mít i na "banány".
Podtáčení motoru řeším jedním brnknutím do pádla pod volantem.
V testech vozů VW s DCC, bývají tlumiče ještě při 250tis OK.
Ve firmě máme Octávii 2.0TDI DSG, se kterou jezdí kolegyně, které jsou jízdní styl a otáčky motoru úplně ukradené a nyní, na 380tis. km začíná DSG již cukat. Výměny oleje v DSG, ale probíhaly jen náhodně a dvouhmotu nikdy nikdo neřešil.
Jsou to z části prostě takové pověsti České, třeba jako životnost filtrů DPF 150tis.km a pod..
Já měl Caddy 1.6TDI a při prodeji měla naj. 389.000km a filtr byl původní a regenerace probíhala stále po cca 700km.
Takže já myslím, že to nebude tak zlé