Kačud napsal:
Pět dveří se prostě vždy hodí. Je pravdou, že psala, že většinou jezdí sama. Jenže stačí pár výletů s přáteli nebo rodinou a člověk hned pochopí, že i jednou za čas se prostě pět dveří hodí. Navíc velký křídla třídvéřáku se na nacpaných parkovištích hodně blbě otvírají. Vystupování ven je pak složitější, než u pětidvéřového auta, který je má menší a jdou otevřít do většího úhlu. Já prostě zas nevidím výhodu třídvéřového auta. Tuhost karoserie je v praxi nerozeznatelná. Mám kombíka a nikde se nic...
S tím počtem dveří věru NEsouhlasím! To bychom jí rovnou mohli doporučit kombi (pro jistotu ,-)
Vím že je to trošičku místní "mánie" vozit s sebou (pro jistotu) více dveří a raději ještě pořádný zavazadelník, ale pro samotnou dívku je prostě "rozumnější/správnější" a opravdu "lepší" ona jízdně "lepší" varianta (pro koho by se pak takové vozy dělaly?).
Souhlasím, že parkovací místa jsou v česku většinou "užší" než v Deutschland ale domněnka, že se "normálně" rostlý člověk NEdostane do 3dv varianty a do 5ti dveřové ano - to ..... Prostě pokud nějaký ... zaparkuje 10 cm od vašeho vozu (to už také znám), tak vám pomůže leda tak vstup přes zavazadelník - jestli máte 3 či 5 dv. je vám přeci ÚPLNĚ jedno.
Tuhost karoserie pochopitelně JE rozeznatelná (nejde o žádné "kroucení" - to by musel být HODNĚ nepovedený model). 3 dv variantu si přeci NEkupuji na nějakou rally, ale protože pro samotného člověka je mpv, kombi ... NEsmysl.
Cena nyní BUDE nižší, jezdit se s vozem BUDE lépe a prodejní cena za xy let (tedy třeba u .. 12ti-13ti letého vozu BUDE nižší - možná i o dost -než si asi dnes představujete - skoro bych se "vsadila" - to je totiž tak trochu moje profese, i když se samozřejmě mohu plést).
Věřte, že v obdobné diskuzi třeba v Deutschland, by Martině SPÍŠE byl doporučen levnější a přitom jízdě/provozně lepší vůz - s třemi dveřmi - a já to za "správné" považuji.