citace:
reakce na: gottak, 18.07.2019 10:34 (1.6 TDI - celkem nic se nesype ...)
Děkuji za reakci.
Já už mezi tím byl v bazaru a nechal vyhlídnutou 1.6TDI verzi proklepnout servisákem.
Kromě bouraček, kterými auto prošl oa které byly vidět až na 2. a 3. pohled ale mělo problém se vstřiky. jeden měl odchylku (a ted možná popletu jednotu) +0,5mg/ml (to je pry ještě docela ok), ale druhý měl už +1,4mg/ml, třetí pak skoro 0 a čtvrtý měl -1,1mg/ml a na to mne technik upozorňoval a varoval, že tyto odchyly dávkování paliva mohou znamenat, že vstřiky mají už něco za sebou a že nemusí dlouho vydržet. Kromě toho prý v souvislosti s tímto by měl strach o vysokotlaké čerpadlo... No, a pak to mělo ještě lehce drhnoucí spojku tak jsem šel od toho.
Bohužel pro mne, 2.0 varianta stejného auta, kterou jsem povžoval za rezervní už byla pryč, takže jsem odešel domů s prázdnou...
Fakt je, že přesně před vsřikama, čerpadlem a egr ventilem mne dost lidí varovalo a od motorizace 1.6 mne odrazovalo. To bylo tak 50% reakcí, které jsem dostal a druhých 50% bylo že motor ok a 300tkm bez závad...
I tady na tipcars jsem hledal info o dostupných motorizacích golfa a narazil jsem na článek, který popisoval jednotlivé varianty a opět: článek obsahoval informaci o vysokém riziku poruch na špatně konstrukčně vyřešených vstřikovacích ventilech...
Takže za mne už jedině varianta 2.0TDI. Vyšší spotřebu asi přežiju, na druhou stranu to má na rozdíl od nižší verze 6kvalt a pokud mi to přinese vyšší jistotu, že mne auto někde nenechá a opravy nebudou nákladné, jen dobře.