hrubesdusan napsal:
Už jsem měl taky možnost se projet s motorem 1,4 16V a musím uznat že jel hezky. Ale mě prostě odrazuje jak na webu čtu jak lidi nadávají, kolikrát doslova, na ten řetěz u TSI a že při studeném startu prokluzuje. Výměna může být ok, ale nechci každý měsíc kontrolovat jak na tom je, popř už vůbec aby někde po cestě prasknul a já řešil nákladnou opravu motoru. Právě mě ale zajímá jak na tom je zrovna 6. generace. Jestli jsou řetězy kvalitnější nebo nikoliv, někde jsem četl že až 7. generace vychytala mouchy.
1,2 a 1,4 TSI v golfu VI a VII jsou dva naprosto jiné motory. Golf VI by měl mít už řetěz lepší, ale věčný asi nebude. Golf VII už má řemen a je bez problémů.
Mám ve firmě caddy 1,2 TSI s již modifikovaným řetězem a i při nepříliš dobrém zacházení od zaměstnanců s tím problémy nejsou žádné. Jen ta spotřeba je o více než 2 litry vyšší než TSI s řemenem v Golfu při stejném zacházení.