Pondělí 26.09.2016 14:06,
automat
Stejný problém jsem řešil vloni, ze zdravotních důvodů (přestala poslouchat levá noha), plánoval jsem cca stejné cenové rozpětí a vyzkoušel řadu aut (astra, golf, yeti, fiesta, auris..............zkrátka pořád to nebylo ono, až jsem se svezl priusem a bylo o čem přemýšlet. Spotřební náhradní díly (ne z Toyoty) za přijatelné ceny, běžný servis u soukromníka (oleje, destičky, kotouče atd.) V Toyotě jen to, co se týká hybridního systému ( a to zatím nenastalo a pokud něco sám nepoškodím, tak ani nenastane).V současné době už toho moc nenajezdím, nákupy a vyřizování po Praze 70%,zbytek nájezdu víkendy na chatu (okresky), dálnice jen vyjímečně.Celkem tak do 10 tisíc km. U pumpy jsem 1 za měsíc a to mám ještě tak 1/4 nádrže. Protože jsem chtěl novější řadu (motor 1.8), musel jsem si něco připlatit, ale letos se dá sehnat už pod 300 000. Kufr pro dva akorát. Až na ty zatáčky a nižší posez(baterky něco váží a navíc jsem přesedal z Fordu C max) velká spokojenost.
reagovat