Koloss napsal:
Lakování kapoty jsou vyhocené 2 tisíce, když už úprava vzhledu, tak decentní křidélko na zadní odtrhovou hranu. Čiptuning bych vynechal úplně ten motor je na dobré sportovní svezení dobrej až až i bez tuningu. Zvýšení tlaku na turbu nebo posunutí maximálních otáček životnost motoru určitě nezvýší. A doporučil bych víc času věnovat studiu péče o turbomotor, než lepení nálepek a aerodynamických brzd na auto. Aby se totiž náhodou nestalo, že se bude i nové turbo sypat každej rok, protože ty předcho...
konečně jeden dobrý komentář.
Ano, křidélko by se mi také líbylo, ale něco stojí. Samolepky na prahy jsem dostal zadarmo společně s novými kobercemi.
Bohůžel mi 110kW nestačí, proto přemýšlím o chipu nebo dalších úpravách.
Myslím, že jsem eště žádné samolepky nenalepil, aby vadily aerodynamice, jelikož samolepky na prazích jsou vidět jen po otevření dveří.
Ale konec vašeho komentáře musím vyvrátit. Na motor jsem ohleduplný, nevytáčím ho více jak 2,5tis. pokud nepřeleze první 3 čárky na teplotě.
Pokud se chci pořádně projet, tak počkám až se zahřeje na provozní teplotu.
A samozřejmně, že ho hned nechcípnu, když někam dojedu po agresivnější jízdě.
Dokonce i když přijedu na benzínku, tak poslední km jedu slušně a 30 sekudud na volnoběh počkám než chcípnu motor.
Myslím si, že se k motoru chovám slušně, třeba i výměna oleje s filtrem po 10tis.
Určitě to u nafty bylo krátkými vzdálenostmi.