V-tec napsal:
Hele Rohypnol,tady se nikdo nebaví o tom,že budeš jezdit autem bez jaké koliv údržby a péče,každé auto potřebuje pravidelnou udržbu,o to větší pokud jezdí denně.Tady jde o fakt, že takovéto problémy,at už prkotiny ,tak otravují život a zabírají čas.Jakože denně řešit a strachovat se např 300 km od baráku,jestli mi začne cukat auto a já zůstanu někde viset???Jak píše někdo níže v diskuzi,že se díví,že neměl problémy s Lambdou apod?Navíc ten výčet úkonů a problému je tak dlouhý,že se to ani nechce...
1. jak jsem uvedl, vyšší spolehlivost a jakost japonců (především Hondy) nijak nerozporuji
2. ano, u koncernu to jsou obvykle prkotiny, co otravují život
Na oplátku je ale servis levný a jsou to opravdu prkotiny. Nenechají tě viset. O lambdě jsem psal já, protože to bývá další obvyklý problém NEJEN koncernu, ale všech starřích aut.
A co se koroze týká, tak Golf IV (a další koncernwageny) opravdu s korozí problémy nemají. Což třeba u Nissanu, Mazd a především starších Hond naprosto neplatí a vůz ti shnije před očima... U koncernu to obvykle skončí s 5. dveřma. Rezaté Octavie I a II opravdu občas jde potkat, jenže to jsou obvyklé bouračky, nekvalitní opravy apod.
Opravy u japonců naopak kdy už, tak je to obvykle paleta. Namátkově u kamarádova Accordu - odešlo ABS, opravu z důvodu ceny neřešil. Primera - opět problémy s brzdovým systémem (byla od nova) - raději šla z domu atp.