0
zpět
 

diskuze k tématu: Volkswagen Golf IV - doplněné zkušeností majitele po pěti letech

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.10.2012 18:40, RE:
V-tec napsal:
Hele Rohypnol,tady se nikdo nebaví o tom,že budeš jezdit autem bez jaké koliv údržby a péče,každé auto potřebuje pravidelnou udržbu,o to větší pokud jezdí denně.Tady jde o fakt, že takovéto problémy,at už prkotiny ,tak otravují život a zabírají čas.Jakože denně řešit a strachovat se např 300 km od baráku,jestli mi začne cukat auto a já zůstanu někde viset???Jak píše někdo níže v diskuzi,že se díví,že neměl problémy s Lambdou apod?Navíc ten výčet úkonů a problému je tak dlouhý,že se to ani nechce...
to není tak docela pravda. 1,8 TFSI je naprasto výborný, který nepotřebuje ani polovinu toho co HTP, vyjma spotřeby.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.10.2012 18:43, RE: Vredestein Snowtrack 3
rohYpnol napsal:
test a realita je o něčem jiném. Semperity taky dopadaly v testu vždy výborně, jen světe div se, mi je pneuservis rozmluvil, protože mají velmi nekvalitní kostru pneumatik...
Vredestain klidně může používat nekvalitní siliku, resp. směs jako celek), která zkrátka po roce ztratí hodně ze svých původních vlastností. No a to, že po 4 letech můžeš na původní vlastnosti zimní pneu leda tak hezky vzpomínat i u Pirelli, Continentalu, Michelinu i Bridgestone, je holý fakt.
Proto třeba rakušáci prodáva...
Já mám vredesteiny na modusu tři sezóny a zatím naprosto v klidu a bez jakékoli známky opotřebení (155/70R15). Také mají najeto cca 15 tisíc , nejspíše je dříve vyhodím z důvodu stáří než kvůli ojetosti . Ale je pravda, že Modus jezdit "nemusí", takže pokud je venku "boží dopuštění", klidně zůstane v garáži a jede se něčím jiným (x-trail).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.10.2012 19:36, RE: Vredestein Snowtrack 3
Pavlik napsal:
Já mám vredesteiny na modusu tři sezóny a zatím naprosto v klidu a bez jakékoli známky opotřebení (155/70R15). Také mají najeto cca 15 tisíc , nejspíše je dříve vyhodím z důvodu stáří než kvůli ojetosti . Ale je pravda, že Modus jezdit "nemusí", takže pokud je venku "boží dopuštění", klidně zůstane v garáži a jede se něčím jiným (x-trail).
Já netvrdím, že Vredestein používá nekvalitní směs- nevím to. Jen tvrdím, že je to klidně možné.
Já třeba mám momentálně letní staré Barum Brillantis a i když byly v testech poměrně dobré, tak nevím, jestli bych je koupil znova. Když je porovnám třeba s Continental, Michelin apod., tak se ty Barumy doslova sjíždějí jak papír... Přitom opět - v testu dopadly dobře...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.10.2012 19:36, Diskuse nezklamala
Když jsem dnes v noci četl tento článek, byl jsem cca 25. Hned jsem si vzpomněl na svůj článek o nákladech na provoz svého Mondea, jak se tady do mě spousta lidí pustilo. Řekl bych, že je to obdobný případ. V podstatě tam nevidím nic tragického, jak už zde jiní (Michal 22) sesumírovali, ačkoliv to za tu dobu vypadá jako dlouhý seznam. Brzdy, svíčky, výfuk, tlumiče to jsou věci, které jsou naprosto běžným nákupním artiklem pro tyto staré vozy a abych byl upřímný, mnohem radějí bych řešil zarezlé stěrače než rezavou nádrž, která mi tu v diskusi utkvěla.
V létě plánuju další díl nákladů na provoz Mondea za další 2 roky a cca 50 tkm.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.10.2012 19:38, RE:
MolldaFB napsal:
to není tak docela pravda. 1,8 TFSI je naprasto výborný, který nepotřebuje ani polovinu toho co HTP, vyjma spotřeby.
1.8 TSI trpí také na přeskočení řetězu - a u něj je to bez varování KO... Jestli se nepletu ve značení, tak 1.8 TFSI a 1.8 TSI je to samé, jen v Audi se značí TFSI...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.10.2012 20:07, RE: Spolehlivost
ivan2 napsal:
No jo, ale někdo zase nechce pořád skákat kolem auta
jenže pak nemá smysl odsuzovat Golfa, potažmo VW. Zkrátka měníš díly častěji, ale levně. U Hondy méně často a draze. Co je lepší? Každému dle jeho libosti. Spoustu těch drobných poruch u VW si opravíš sám doma, pokud si alespoň trochu zručný.

Mě třeba zrezlá nádrž přijde mnohem nebezpečnější - začne unikat palivo, nedej bože se dostane k rozžhavenému výfuku a z auta mám nedělní vatru...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.10.2012 20:32, RE: Spolehlivost
rohYpnol napsal:
jenže pak nemá smysl odsuzovat Golfa, potažmo VW. Zkrátka měníš díly častěji, ale levně. U Hondy méně často a draze. Co je lepší? Každému dle jeho libosti. Spoustu těch drobných poruch u VW si opravíš sám doma, pokud si alespoň trochu zručný.

Mě třeba zrezlá nádrž přijde mnohem nebezpečnější - začne unikat palivo, nedej bože se dostane k rozžhavenému výfuku a z auta mám nedělní vatru...
Petr-Tipcars: Ještě by ale mělo férově zaznít, že když vedle sebe postavíme 1.6 Civica a 1.6 Golfa, tak pokud budou obě auta ve slušném stavu, tak v Civiku to bude trochu jiné svezení...a tady je další z důvodů, proč si lidi japonce (klidně starší benzínové Hondy) drží...Golf IV hezky vypadá, má mně sympatický interiér, lze jej provozovat za rozumné peníze, ale co se týče jízdy samotné je to průměr. Civic má o řád lepší podvozek i motor, alespoň pokud se bavíme o šestnáctkách vyrobených v přibližně stejné době.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.10.2012 20:38, RE: Diskuse nezklamala
David V napsal:
Když jsem dnes v noci četl tento článek, byl jsem cca 25. Hned jsem si vzpomněl na svůj článek o nákladech na provoz svého Mondea, jak se tady do mě spousta lidí pustilo. Řekl bych, že je to obdobný případ. V podstatě tam nevidím nic tragického, jak už zde jiní (Michal 22) sesumírovali, ačkoliv to za tu dobu vypadá jako dlouhý seznam. Brzdy, svíčky, výfuk, tlumiče to jsou věci, které jsou naprosto běžným nákupním artiklem pro tyto staré vozy a abych byl upřímný, mnohem radějí bych řešil zarezlé ...
Petr-Tipcars: Taky jsem si na to Tvoje Mondeo vzpomněl Problém je, že tady každý chce kupovat voňavku, každý nadává, co je v bazarech za šunky, vrány, vraždy atd. ale když pak někdo řekne, vyměnil jsem na autě tohle tohle tohle a tohle, tak je za blázna)) a jeho auto za vrak, i když se jednalo z 80% o spotřební věci. zóóó týpiš...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.10.2012 20:47, RE: Diskuse nezklamala
anonym napsal:
Petr-Tipcars: Taky jsem si na to Tvoje Mondeo vzpomněl Problém je, že tady každý chce kupovat voňavku, každý nadává, co je v bazarech za šunky, vrány, vraždy atd. ale když pak někdo řekne, vyměnil jsem na autě tohle tohle tohle a tohle, tak je za blázna)) a jeho auto za vrak, i když se jednalo z 80% o spotřební věci. zóóó týpiš...
Petr-Tipcars: Jinak nechci to zakřiknout, ale po vyřešení rozvodů (napínák) mě snad čekají až na jaře nějaké ty filtry a na začátku léta olej, konečně jsem vybředl z intervalu únor-únor akorát s baterkou nevím, jak se jí bude letošní zima líbit, je na ní ještě vrtulka, což mi přijde neuvěřitelné, poprvé se ozvala před 2 lety, po dobití zase šlape...a v létě už mě asi neminou přední desky...no něco se najde
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.10.2012 21:13, RE: Diskuse nezklamala
anonym napsal:
Petr-Tipcars: Taky jsem si na to Tvoje Mondeo vzpomněl Problém je, že tady každý chce kupovat voňavku, každý nadává, co je v bazarech za šunky, vrány, vraždy atd. ale když pak někdo řekne, vyměnil jsem na autě tohle tohle tohle a tohle, tak je za blázna)) a jeho auto za vrak, i když se jednalo z 80% o spotřební věci. zóóó týpiš...
Což je zajímavý úkaz. Čím více věcí nahradíš novými, tím horší to vrhá světlo na vůz, a to i v případě, že jsou to, kotouče, desky, výfuk, tlumiče, lamela a přítlačák.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.10.2012 21:23, RE: Diskuse nezklamala
David V napsal:
Což je zajímavý úkaz. Čím více věcí nahradíš novými, tím horší to vrhá světlo na vůz, a to i v případě, že jsou to, kotouče, desky, výfuk, tlumiče, lamela a přítlačák.
Petr-TIpcars: Ale na základě této diskuze to takto lze dovodit Prostě u pořádného auta smí maximálně prasknout žárovka, co si budem povídat...A kdo své auto udržuje v cajku, je ostrakizován)) Jj, dnes jsem se pobavil. Na druhou stranu jsem zvědavý, až se za pár let objeví recenze na Golf VI 1.2 TSI, tam už to asi nebude jen o spotřebce, tam budem možná rádi, že se za pomoci osmé generace přítlačáku dostanem po třetí tutlané svolávačce na 190.000km....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.10.2012 21:25, RE: Diskuse nezklamala
anonym napsal:
Petr-Tipcars: Jinak nechci to zakřiknout, ale po vyřešení rozvodů (napínák) mě snad čekají až na jaře nějaké ty filtry a na začátku léta olej, konečně jsem vybředl z intervalu únor-únor akorát s baterkou nevím, jak se jí bude letošní zima líbit, je na ní ještě vrtulka, což mi přijde neuvěřitelné, poprvé se ozvala před 2 lety, po dobití zase šlape...a v létě už mě asi neminou přední desky...no něco se najde
Já od loňska měl ten zámek řidiče, který odstranil veškeré problémy s centrálem, dále seřízení elmag. spojky klimatizace (přestala pro velkou vůli spínat), promazání sloupku řízení kvůli lupání. A pak kosmetické věci, aby auto bylo ve 100pro stavu: svépomocí opravena schránka na brýle, nechal jsem vyměnit bederní opěrku a mám objednaná ozubená kolečka na opravu zvedání sedáku. Až tohle bude, tak na autě nebude "hluché místo"...snad
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.10.2012 21:38, RE: Diskuse nezklamala
David V napsal:
Což je zajímavý úkaz. Čím více věcí nahradíš novými, tím horší to vrhá světlo na vůz, a to i v případě, že jsou to, kotouče, desky, výfuk, tlumiče, lamela a přítlačák.
Panove super, ale porad jsem se nedozvedel, PROC je fauve v bazaru podstatne drazsi, nez "prokleta" eF? Nedava mi to smysl. Podobne jako mi nakonec nedava smysl kupovat 8, 9, 10 let stare auto, ale pokud clovek nema jinou moznost, tak do toho samozrejme jde.
Asi je to zpusobeno poverami, myty a potrebou jezdit v necem "lepsim."
Pokud tohle ozelim, tak si koupim novou Thalii, nebo Dacii (maji uz docela pekny vyber) a nejaka stara vrazda z bazaru me muze nechat chladnym.
Nasledne nemusim tyhle "spotrebni" veci pristich 150000 resit a uz jenom po financni strance jsem na tom prinejhorsim stejne, jako s tim 10 let starym krapem.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.10.2012 21:46, RE: Diskuse nezklamala
David V napsal:
Já od loňska měl ten zámek řidiče, který odstranil veškeré problémy s centrálem, dále seřízení elmag. spojky klimatizace (přestala pro velkou vůli spínat), promazání sloupku řízení kvůli lupání. A pak kosmetické věci, aby auto bylo ve 100pro stavu: svépomocí opravena schránka na brýle, nechal jsem vyměnit bederní opěrku a mám objednaná ozubená kolečka na opravu zvedání sedáku. Až tohle bude, tak na autě nebude "hluché místo"...snad
Petr-Tipcars: Mě klima letos pěkně postrašila. Cestou od moře jsem ji vlastní chybou (zbytečné zapínání, vypínání) dostal v koloně na limit a spojka klimy o sobě dávala vědět hlučností při sepnutí-hlavně při rozjezdu(klima stále normálně chladila). Dojel jsem se staženou ...lí, nechal vystydnout do rána a ejhle, běžný provoz po zbytek léta zvládla bez pazvuků. Předloni jsem takhle dal zabrat i spojce (pro změnu už při cestě na dovolenou), také jí stačilo nechat vystydnout a funguje bez problémů už dva roky. Takže jsem se naučil, že věci je opravdu lepší nechat vystydnout Výměna napínáku řetězu odstranila pazvuky těsně po startu. Jinak mi neostřikuje zadní okno, stěrač stírá, motorek pracuje, pravděpodobně je ucpaná hadička od nádobky do stěrače, nechal jsem to být, přiznávám. Jo a blbne mi lišta osvětlení SPZky, ve které je umístěné i čidlo otvírání kufru. Takže někdy je nutné kufr otevřít solo. Rozebráno, prostříkáno, je to o dost lepší, ale úplně OK to není. Jo ještě jsem si loni urval čidlo teploměru, to jsem si přidělal zpět přes čokoládu, protože by mi vadilo ho nemít, rozbitý plastový podběh jsem posbíral, sletoval, přinýtoval kusem hliníkového plechu a přestříknul. Jinak gratuluji ke stavu AA+ u Mondea
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.10.2012 22:09, RE: Diskuse nezklamala
bitner napsal:
Panove super, ale porad jsem se nedozvedel, PROC je fauve v bazaru podstatne drazsi, nez "prokleta" eF? Nedava mi to smysl. Podobne jako mi nakonec nedava smysl kupovat 8, 9, 10 let stare auto, ale pokud clovek nema jinou moznost, tak do toho samozrejme jde.
Asi je to zpusobeno poverami, myty a potrebou jezdit v necem "lepsim."
Pokud tohle ozelim, tak si koupim novou Thalii, nebo Dacii (maji uz docela pekny vyber) a nejaka stara vrazda z bazaru me muze nechat chladnym.
Nasledne nemusim tyhle "sp...
Petr-Tipcars: Vezmu jen dílčí dotaz. Thálie, Dacie, to jsou fajn auta, výběhová technika, často konstrukčně ještě zastaralejší než křápy, které představují alternativu. Proč jsou asi tak levná, co myslíte? Navíc nová Thália stojí přece jen o něco víc, než 10let staré auto, pokud srovnáme ceny, dostáváme se u prémiových, tedy "lepších" značek na přibližně 8 let, u mainstreamu jsme u ještě mladších kusů. Opravdu Vám mám vysvětlovat, že v Mondeu MkIII nebo v E46 nebo v Mazdě 3 první generace se svezete lépe než v zánovní nebo i nové Dacii/Thálii...? Dále s novým vozem musíte chodit na povinné servisní prohlídky nutné pro udržení záruky, které má výrobce setsakra dobře spočítané...A pokud nekoupíte nové, kde berete jistotu, že Vám spotřební věci u auta, které nové stálo necelých 200, vydrží 150tkm? Nic proti Dacii a spol., mají své místo, na nic si nehrají, jsou to prostě pracanti s vynikajícím poměrem cena/užitná hodnota, ale to je tak vše. Nenamlouvejme si, že za jejich volantem zažijeme zábavu, pohodlí, nenamlouvejme si, že z nich po x stovkách kilometrů vystoupíme schopni fungovat tak, jako z ˇpohodlnějších, i když starších vozů...Ne každý se s nimi spokojí, byť by se jednalo o nový vůz....Co člověk, to jiná chuť, i když na peníze to může vyjít stejně jako "starý křáp". Samozřejmě člověk musí mezi "vraždami" vybírat, ale to už je jiná kapitola...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.10.2012 22:33, RE: Spolehlivost
Dr.Xander napsal:
Co se týče těch stěračů. tak je to obvyklý problém i octavie, na doporučení servisáka jsem to vyměnil rovnou nové a žádné rozebírání jsem neabsoloval, rozeberete jednou a pak už neděláte nic jiného..
Přesně tak. Taky jsem to u Okty řešil (2x). Vždy to bylo za teplého letního dne a brutální bouřky. Poprvé den před odjezdem do Chorvatska, když jsem spěchal pro nějaké pí*oviny do obchodu. tenkrát ale nebyl potřebný díl nikde na skladě, takže se to rozebralo a pižlalo se s tím. Nejhorší bylo sundat přední stěrače. Byly tam tak narvané, až jsme se báli, že je urveme a konec tam zůstane, nebo něco poškodíme. Do roka a do dne, za stejných povětrnostních podmínek (naštestí ne před dovolenou) se to stalo znova a rovnou jsem si sehnal modifikovaný díl a jen to vyměnil. Stálo to asi 1500 a funguje to dodnes. A to už to bude 10 let.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.10.2012 23:43, RE: Diskuse nezklamala
anonym napsal:
Petr-Tipcars: Vezmu jen dílčí dotaz. Thálie, Dacie, to jsou fajn auta, výběhová technika, často konstrukčně ještě zastaralejší než křápy, které představují alternativu. Proč jsou asi tak levná, co myslíte? Navíc nová Thália stojí přece jen o něco víc, než 10let staré auto, pokud srovnáme ceny, dostáváme se u prémiových, tedy "lepších" značek na přibližně 8 let, u mainstreamu jsme u ještě mladších kusů. Opravdu Vám mám vysvětlovat, že v Mondeu MkIII nebo v E46 nebo v Mazdě 3 první generace se sve...
Tímto výběrem si projde každý, kdo má omezený rozpočet. Já to taky řešil. Určil jsem si částku a sledoval, co se dá koupit. Nový malý nebo low cost auto, zánovní malý, lehce jetá střední třída a pak už starší střední třída. Pak porovnáš parametry a zjistíš, že se to srovnat nedá. Máš sice nový, ale auto dle nabídky s mnoha kompromisy. V ojetinách je to podobné a přece jiné. Taky si vybíráš hotová auta, ale je tam přecejen víc manévrovacího prostoru a kompromisů je méně, respektive jsou jiného typu: vzít starší a udržované nebo novější s menším nájezdem a hůře vybavené.
A taky zastávám názor, že ojeté auto je ojeté a nezáleží až tolik na pořizovací hodnotě. Neplatí, že ojetina za 300 tisíc bude 2x spolehlivější než za 150. Naopak mnohdy platí, že s novější ojetinou je servis nestandardních dílů dražší než u staršího vozu. Jen ty gumy jsou naprosto zářný příklad. U staršího auta rovněž střední třídy jsem obul celý auto za 6 tisíc a dnes potřebuju dvojnásobek. Jenže ojetina není pro každého a z diskuzí je jasně vidět, že peníze na pořízení je ochotno dát dost lidí, ale na provoz už to tak samozřejmé není.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 12.10.2012 07:51, RE: Spolehlivost
Paul napsal:
Přesně tak. Taky jsem to u Okty řešil (2x). Vždy to bylo za teplého letního dne a brutální bouřky. Poprvé den před odjezdem do Chorvatska, když jsem spěchal pro nějaké pí*oviny do obchodu. tenkrát ale nebyl potřebný díl nikde na skladě, takže se to rozebralo a pižlalo se s tím. Nejhorší bylo sundat přední stěrače. Byly tam tak narvané, až jsme se báli, že je urveme a konec tam zůstane, nebo něco poškodíme. Do roka a do dne, za stejných povětrnostních podmínek (naštestí ne před dovolenou) se to s...
Je to zákon schválnosti, mě to začlo zlobit v zimě.. a jezdit se stěračemu zaseklýma uprostřed okna..
Já nejvíce bojoval se sundáním těch krytů pod oknem, měl jsem tam ještě ty starší, které byly na takové plastové šrouby, které se samozřejmě všelijak protáčely a tak podobně.. vím, že pomohla až hrubá síla.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 12.10.2012 08:21, RE: Diskuse nezklamala
anonym napsal:
Petr-Tipcars: Vezmu jen dílčí dotaz. Thálie, Dacie, to jsou fajn auta, výběhová technika, často konstrukčně ještě zastaralejší než křápy, které představují alternativu. Proč jsou asi tak levná, co myslíte? Navíc nová Thália stojí přece jen o něco víc, než 10let staré auto, pokud srovnáme ceny, dostáváme se u prémiových, tedy "lepších" značek na přibližně 8 let, u mainstreamu jsme u ještě mladších kusů. Opravdu Vám mám vysvětlovat, že v Mondeu MkIII nebo v E46 nebo v Mazdě 3 první generace se sve...
Ono je to trosku slozitejsi, bavite se tady s clovekem, ktereho zivotni realita velmi rychle naucila pristupovat k autu predevsim z pohledu uzitne hodnoty.
Projel jsem se v Octavii I, II, Focusu I, Meganovi I, Loganovi MCV a Sanderu (ktere mam ted). Asi jsem ztraceny pripad, ale rozdil mezi Focusem a Sanderem je na silnici zrejmy, nicmene pro me nezajimavy. Moje priority jsou proste jinde: 0 km na tachometru, kdyz to kupuju, mala pravdepodobnost, ze to nekdo pri prevozu nadrbal a pak nejak zflikoval, nulove riziko koupe kradeneho/zastaveneho auta. Proste mit auto od zacatku je parada.
Vim, ze treba KIA na te sve 7lete zaruce rozhodne neprodela, ale moje zkusenost u Dacie je 1462 Kč za rocni servis a vymenu oleje v autorizaku. Takze i s dyskem 1500. To mi pripada jako hodne dobra cena za pokracovani zaruky. Dacia ji ma 3 roky, takze do autorizaku musite jenom 2x.
Jak to dlouho vydrzi, to je tezko rict. Obecne se sere vsechno, at je to nove, nebo stare.
Ale precejen nove je nove a ta pravdepodobnost je mensi. Navic mi pripada, ze cim starsi a "zastaralejsi" techniku si clovek poridi, tim lip. V dnesni dobe benzinovych trivalcu s turbem, systemu start-stop a ruznych dalsich nesmyslu se klasicka 1,6 s 8 ventily rovna zazraku. O nafte ani nema smysl se rozepisovat, 40000 rocne nikdy nenajezdim.
Thalie stoji vic, nicmene kdyz si koupim 10 let stare auto, tak dam minimalne 3000 za prepis, 5000-7000 za rozvody, filtry, olej a uz to jede. Vetsinou brzy nasleduje zmineny spotrebak jako jsou brzdy, tlumice, loziska, vyfuk (OK, u fauve vyfuk tedy ne), stabilizatory, manzety, nedejboze spojka, kabely, proste vsechno. A kdyz tohle spocitate, jste na cene te nove Dacie, nebo Thalie, s tim, ze furt jezdite ve vraku, kteremu treba zareznou sterace...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 12.10.2012 08:48, RE: Diskuse nezklamala
bitner napsal:
Ono je to trosku slozitejsi, bavite se tady s clovekem, ktereho zivotni realita velmi rychle naucila pristupovat k autu predevsim z pohledu uzitne hodnoty.
Projel jsem se v Octavii I, II, Focusu I, Meganovi I, Loganovi MCV a Sanderu (ktere mam ted). Asi jsem ztraceny pripad, ale rozdil mezi Focusem a Sanderem je na silnici zrejmy, nicmene pro me nezajimavy. Moje priority jsou proste jinde: 0 km na tachometru, kdyz to kupuju, mala pravdepodobnost, ze to nekdo pri prevozu nadrbal a pak nejak zfli...
Petr-Tipcars: Beru a chápu, pokud k tomu přistupujete takto, je např. nová Dacia řešením. Jinak ten motor je mezi námi příkladem toho, že i když je něco konstrukčně staré, tak to není nutně horší než moderní agregáty (akorát škoda, že je motor trochu přidušený emisními normami...)
reagovat
1 2 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.