anonym napsal:
Ještě že tam tomu utahání motoru věnoval celý odstavec. U firemní Fabie HTP používané na jízdy po celé republice bude motor v 60000 km v horší kondici než u recenzovaného auta. A to se Fabia neprojede po severní smyčce.
Četl jste ten článek vůbec? Nebo že by závist? I kdyby auto bylo v 60000 km v sebebídnějším stavu, tak znak VW na přední masce vždy nějakého zoufalce přitáhne...
Milý pane, asi nemáte s tímto motorem žádné zkušenosti.
V naší firmě už se vystřídalo několik slabších verzí FABIE 1.2HTP, navíc všechny s LPG, jeté většinou po českých dálnicích, roční nájezd kolem 40.000 km, pravidelně servisované, řidiči jsou většinou mladíci, kteří jim šlapou na krk(ono to ani jinak nejde-pokud nechcete být brzdou provozu)
Po 3-4 letech se prodávají do bazarů za 100-140 tis.Kč se cca 150.000 km na tachometru a motoricky ještě zdaleka nejsou po smrti. Myslím, že dost lidí jezdí krásnou pětiletou fábií, která má najeto přes 200tis.km,ale na tacho mají pod 100tis.km.
Nákupní cena nové fabie včetně plynu nepřesáhla 300.000 Kč( včetně barvy, rádia a serva)
Ještě bych dodal,že nejsem příznivcem ani tohoto tříhrnku ani značky Škoda(nudná předražená auta), ale pár věcí se jim povedlo.