0
zpět
 

diskuze k tématu: Volkswagen Golf V

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 09.01.2008 00:17, Raději vyšší obsah
Švihat to může pěkně, ale takovou spotřebu mám i u dvoulitru, tak v tom nevidím žádnou výhodu oproti vyšším obsahům, krom pojistky, no možná i hmotnosti. já osobně bych šel do dvoulitru, klidně i přes dva litry nějakej šestivál je úplně nejideálnější.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 09.01.2008 03:21, jeden z mála
Konečně jeden z mála, co nevykládá, jak jezdí za pět naftičky furt dvě kila, blahopřeji a vítám mezi rozumnými.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 09.01.2008 06:44, Servisní náklady po cca 100-150 tis. km?
Motor se zdá být velmi podařený, jen by mě zajímala životnost a celková výdrž a opotřebení motoru, řekněme tak po 100-150 tis. km, a s tím související servisní náklady. Jako nové bych si já osobně koupil za ty peníze jiné a jinak vybavené vozidlo, tenhle Golf by měl zajímal až jako ojetina s rozumnou cenou...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 09.01.2008 07:35, životnost
Jsem zvědavej, kdo to koupí s více jak cca 60.000 km nebo s tím jak porostou provozní náklady na ten utahanej/vyhoněnej motůrek..... Za tři roky to auto můžeš hodit ze skály a bude 1/3 hodnotu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 09.01.2008 07:55, RE: životnost
anonym napsal:
Jsem zvědavej, kdo to koupí s více jak cca 60.000 km nebo s tím jak porostou provozní náklady na ten utahanej/vyhoněnej motůrek..... Za tři roky to auto můžeš hodit ze skály a bude 1/3 hodnotu.
Ještě že tam tomu utahání motoru věnoval celý odstavec. U firemní Fabie HTP používané na jízdy po celé republice bude motor v 60000 km v horší kondici než u recenzovaného auta. A to se Fabia neprojede po severní smyčce.
Četl jste ten článek vůbec? Nebo že by závist? I kdyby auto bylo v 60000 km v sebebídnějším stavu, tak znak VW na přední masce vždy nějakého zoufalce přitáhne...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 09.01.2008 08:04, RE: životnost
anonym napsal:
Ještě že tam tomu utahání motoru věnoval celý odstavec. U firemní Fabie HTP používané na jízdy po celé republice bude motor v 60000 km v horší kondici než u recenzovaného auta. A to se Fabia neprojede po severní smyčce.
Četl jste ten článek vůbec? Nebo že by závist? I kdyby auto bylo v 60000 km v sebebídnějším stavu, tak znak VW na přední masce vždy nějakého zoufalce přitáhne...
Ta ale nemá TSI.... Nejde vůbec o závist, ale o zkušenosti s VW po překročení 50.000 km, navíc s tímto motorem....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 09.01.2008 08:08, pěkný čtení
článek opravdu super a musím jen souhlasit. Já jsem si musel vzhledem k tradici koupit GTI mám taky 2007 a taky červený takže se třeba někdy potkáme. Není to úplně stejné jako GT to je pravda, ale je jich v našich zeměpisných šířkách taky pramálo. No je pravda, že zátah motoru u TFSI je opravu lineární a velmi příjemný to mohu potvrdit a opravdu není třeba auto točit okolo 6-7 tisíc, protože na ty načipované octávky první generace, které mají tak 400 tis. a více i když si jejich majitelé myslí, že zrovna ta jejich má 120 najeto.. to do těch 4.000 otáček bohatě stačí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 09.01.2008 08:16, vobora
pekny clanek, akorat si nedovedu predstavit, ze bych kupovat nove auto a nemel moznost se s nim projet... Je to vubec mozny??
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 09.01.2008 08:28, RE: vobora
anonym napsal:
pekny clanek, akorat si nedovedu predstavit, ze bych kupovat nove auto a nemel moznost se s nim projet... Je to vubec mozny??
Je - když ti ho přidělí jako služební.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 09.01.2008 08:45, RE: životnost
anonym napsal:
Ta ale nemá TSI.... Nejde vůbec o závist, ale o zkušenosti s VW po překročení 50.000 km, navíc s tímto motorem....
znova pekne citanie,gratulujem vam k takemu autu aj ked nie som priaznivec vw.
recenzii celkom verim a som prekvapeny z toho motora ako ho opisuje majitel.buducnost asi bude patrit maloobjemovym turbam.
sam ale vlastnim V8,zdar jozo
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 09.01.2008 08:56, RE: životnost motrou 1.2 HTP
anonym napsal:
Ještě že tam tomu utahání motoru věnoval celý odstavec. U firemní Fabie HTP používané na jízdy po celé republice bude motor v 60000 km v horší kondici než u recenzovaného auta. A to se Fabia neprojede po severní smyčce.
Četl jste ten článek vůbec? Nebo že by závist? I kdyby auto bylo v 60000 km v sebebídnějším stavu, tak znak VW na přední masce vždy nějakého zoufalce přitáhne...
Milý pane, asi nemáte s tímto motorem žádné zkušenosti.
V naší firmě už se vystřídalo několik slabších verzí FABIE 1.2HTP, navíc všechny s LPG, jeté většinou po českých dálnicích, roční nájezd kolem 40.000 km, pravidelně servisované, řidiči jsou většinou mladíci, kteří jim šlapou na krk(ono to ani jinak nejde-pokud nechcete být brzdou provozu)
Po 3-4 letech se prodávají do bazarů za 100-140 tis.Kč se cca 150.000 km na tachometru a motoricky ještě zdaleka nejsou po smrti. Myslím, že dost lidí jezdí krásnou pětiletou fábií, která má najeto přes 200tis.km,ale na tacho mají pod 100tis.km.
Nákupní cena nové fabie včetně plynu nepřesáhla 300.000 Kč( včetně barvy, rádia a serva)

Ještě bych dodal,že nejsem příznivcem ani tohoto tříhrnku ani značky Škoda(nudná předražená auta), ale pár věcí se jim povedlo.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 09.01.2008 09:29, ajs
Ja bych teda koupil radsi Astru H...a pokud by pan chtel zavodit, tak OPC a udelal by myslim lip
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 09.01.2008 09:31, RE: vobora
watchtower napsal:
Je - když ti ho přidělí jako služební.
"Vycerpavajici informace po 4 mesicich provozu"
Dal jsem nemel silu cist.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 09.01.2008 11:10, RE: ajs
anonym napsal:
Ja bych teda koupil radsi Astru H...a pokud by pan chtel zavodit, tak OPC a udelal by myslim lip
Přesně, taková astra nemá chybu a ještš OPC, to je teprv brko.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 09.01.2008 11:16, hmmm
Ted nechci kritizovat nebo nejak probirat VW, ale cela recenze mi prijde, ze si nekdo koupil auto, najel na nem "1" km a je z neho na vetvi...tim padem je to dost neobjektivni recenze :// nic moc teda, u noveho auta za ty prachy zjistit, ze je OK, jeste aby nebylo...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 09.01.2008 11:25, Spotřeba
...průjezdná Praha 5,1....okreska podle předpisů 5,8-6,1. to znamená průjezdná Praha = s větrem v zádech???
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 09.01.2008 13:07, RE: ajs
anonym napsal:
Přesně, taková astra nemá chybu a ještš OPC, to je teprv brko.
Tak tak, Astra to je teprve mazel Mozna by stacilo GTC... Btw, Opel uz nechava cely VW celkem pekne za sebou...V Nemecku je to uz nejoblibenejsi automobilka, pokud se nepletu. Jejich novy auta (Astra H, Corsa D atd) sou grandiozní
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 09.01.2008 13:28, RE: hmmm
Vywern napsal:
Ted nechci kritizovat nebo nejak probirat VW, ale cela recenze mi prijde, ze si nekdo koupil auto, najel na nem "1" km a je z neho na vetvi...tim padem je to dost neobjektivni recenze :// nic moc teda, u noveho auta za ty prachy zjistit, ze je OK, jeste aby nebylo...
Tak tak, unesenej jak z prvniho sexu ale prejme mu to. auto to spatny neni a skaredy uz vubec ne.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 09.01.2008 14:31, RE: ajs
anonym napsal:
Tak tak, Astra to je teprve mazel Mozna by stacilo GTC... Btw, Opel uz nechava cely VW celkem pekne za sebou...V Nemecku je to uz nejoblibenejsi automobilka, pokud se nepletu. Jejich novy auta (Astra H, Corsa D atd) sou grandiozní
no neviem, astru aj golfa som skusal s obsahom 1,6 benzin a ten golf je stale lepsi ako astra..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 09.01.2008 14:33, Mezi slepými...
anonym napsal:
článek opravdu super a musím jen souhlasit. Já jsem si musel vzhledem k tradici koupit GTI mám taky 2007 a taky červený takže se třeba někdy potkáme. Není to úplně stejné jako GT to je pravda, ale je jich v našich zeměpisných šířkách taky pramálo. No je pravda, že zátah motoru u TFSI je opravu lineární a velmi příjemný to mohu potvrdit a opravdu není třeba auto točit okolo 6-7 tisíc, protože na ty načipované octávky první generace, které mají tak 400 tis. a více i když si jejich majitelé myslí, ...
Proč se pořád srovnáváte s nějakýma starýma Oktávkama? S takovým autem by jste přece měli držet krok např. s BMW stejné věkové kategorie?:)) Že by ale platilo jen "mezi slepými jednooký králem?", nebo to je v řidiči?
Jinak recenze je zajímavá, opravdu jsem o tomhle zajímavém motoru ještě nikde nic moc neslyšel.
reagovat
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.