0
zpět
 

diskuze k tématu: Volkswagen Golf Variant 1,9TDI a zkušenosti majitele

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
Pavlik
počet příspěvků1328
datum registrace09.10.2008
Úterý 18.12.2012 08:58, autor je Joker?
Panečku, to je zase jednou "výživná" recenze. Zajímalo by mě, jestli označení Joker více sedí autu nebo autorovi.
reagovat
Pepe
počet příspěvků1136
datum registrace09.05.2007
Úterý 18.12.2012 09:51, RE: autor je Joker?
Pavlik napsal:
Panečku, to je zase jednou "výživná" recenze. Zajímalo by mě, jestli označení Joker více sedí autu nebo autorovi.


Jelikož provedl fejslift mj. pomocí potahů, tak je to asi jasný
reagovat
David V
počet příspěvků2067
datum registrace16.05.2007
Úterý 18.12.2012 10:00, RE: autor je Joker?
Pepe napsal:
Pavlik napsal:
Panečku, to je zase jednou "výživná" recenze. Zajímalo by mě, jestli označení Joker více sedí autu nebo autorovi.
Jelikož provedl fejslift mj. pomocí potahů, tak je to asi jasný


Hele, stejně o Golfu už kolektivně všechno víme, takže to takhle možná bylo lepší
Ale zase za 4 roky 100 tisíc není na tak starou ojetinu špatný výsledek.
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Úterý 18.12.2012 10:50, kat?
mě zarazila ta zmínka o nákupu výfuku z Polska a bez kaťáku. to měl tenhle motor kat???
reagovat
rojack
počet příspěvků145
datum registrace06.01.2009
Úterý 18.12.2012 12:23, RE: kat?
tomaskrtek napsal:
mě zarazila ta zmínka o nákupu výfuku z Polska a bez kaťáku. to měl tenhle motor kat???


To byla chyba v překladu. Jednalo se se o známou rockovou skupinu Kaťáci, kterou poláci nabízeli jako dvojCD bonus k nákupu vejfuku, což joker správně odmítl neboť ještě nemá děti, které by si eventuelně neměly kde hrát.
reagovat
rojack
počet příspěvků145
datum registrace06.01.2009
Úterý 18.12.2012 12:27, No, sice jsme se nic nedozvěděli,
ale může to znamenat i plus pro tohle auto. Protože co jiného po autu chtít, než aby jezdilo bez nároků na přehnanou pozornost? Jede mu to prakticky bez závad, což při tomto nájezdu je malý zázrak. Protože kdo má auto s nájezdem vysoko přes 200k a zatím nic zásadního neřešil?
reagovat
Pepe
počet příspěvků1136
datum registrace09.05.2007
Úterý 18.12.2012 12:46, RE: No, sice jsme se nic nedozvěděli,
rojack napsal:
ale může to znamenat i plus pro tohle auto. Protože co jiného po autu chtít, než aby jezdilo bez nároků na přehnanou pozornost? Jede mu to prakticky bez závad, což při tomto nájezdu je malý zázrak. Protože kdo má auto s nájezdem vysoko přes 200k a zatím nic zásadního neřešil?


Definuj, pls, pojem "zásadního". Dík
reagovat
David V
počet příspěvků2067
datum registrace16.05.2007
Úterý 18.12.2012 12:54, RE: No, sice jsme se nic nedozvěděli,
Pepe napsal:
rojack napsal:
ale může to znamenat i plus pro tohle auto. Protože co jiného po autu chtít, než aby jezdilo bez nároků na přehnanou pozornost? Jede mu to prakticky bez závad, což při tomto nájezdu je malý zázrak. Protože kdo má auto s nájezdem vysoko přes 200k a zatím nic zásadního neřešil?
Definuj, pls, pojem "zásadního". Dík


No klasika, ne:
turbo, vstřiky, čerpadlo, dvouhmota (opotřebení spojky nepočítám), EGR, atd...
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Úterý 18.12.2012 14:05, RE: No, sice jsme se nic nedozvěděli,
David V napsal:
Pepe napsal:
rojack napsal:
ale může to znamenat i plus pro tohle auto. Protože co jiného po autu chtít, než aby jezdilo bez nároků na přehnanou pozornost? Jede mu to prakticky bez závad, což při tomto nájezdu je malý zázrak. Protože kdo má auto s nájezdem vysoko přes 200k a zatím nic zásadního neřešil?
Definuj, pls, pojem "zásadního". Dík
No klasika, ne: turbo, vstřiky, čerpadlo, dvouhmota (opotřebení spojky nepočítám), EGR, atd...


poslední dobou častěji vozím kolegu jeho Mondeem tdci 96kw, rok 02 nebo 03, koupil ho s cca 160ti nebo 170ti k, aktuálně 240, žádná investice vyjma rozpadlé řemenice a následné výměny klínových řemenů, kladek okolo atd. letos v létě. jen dotaz pro Davida-něco mu děsně bouchá od zadní nápravy, mojí snahu o vyřešení odbývá slovy ´´To je dobrý´´, možná kdybych přišel s konkrétní věcí tak by povolil. jen pro vysvětlení, on bere auto jako sluhu, dojezdí-koupí jiné. neuklízí, nemyje, údržba jen základní-olej dle kilometrů a zbytek až je nutný. docela se divím že to to auto vydrží, ale jezdí docela v poho. před tím měl léta B4 sedana 1.9TDi 66kW a to byl nezmar, kdyby mu nezrušili kufr tak ho má dodnes. u toho jsem to chápal, to byl extranezmar, ale to mondeo mě zaráží, prý by už mělo být po smrti.
reagovat
David V
počet příspěvků2067
datum registrace16.05.2007
Úterý 18.12.2012 14:24, RE: No, sice jsme se nic nedozvěděli,
tomaskrtek napsal:
David V napsal:
Pepe napsal:
rojack napsal:
ale může to znamenat i plus pro tohle auto. Protože co jiného po autu chtít, než aby jezdilo bez nároků na přehnanou pozornost? Jede mu to prakticky bez závad, což při tomto nájezdu je malý zázrak. Protože kdo má auto s nájezdem vysoko přes 200k a zatím nic zásadního neřešil?
Definuj, pls, pojem "zásadního". Dík
No klasika, ne: turbo, vstřiky, čerpadlo, dvouhmota (opotřebení spojky nepočítám), EGR, atd...
poslední dobou častěji vozím kolegu jeho Mondeem tdci 96kw, rok 02 nebo 03, koupil ho s cca 160ti nebo 170ti k, aktuálně 240, žádná investice vyjma rozpadlé řemenice a následné výměny klínových řemenů, kladek okolo atd. letos v létě. jen dotaz pro Davida-něco mu děsně bouchá od zadní nápravy, mojí snahu o vyřešení odbývá slovy ´´To je dobrý´´, možná kdybych přišel s konkrétní věcí tak by povolil. jen pro vysvětlení, on bere auto jako sluhu, dojezdí-koupí jiné. neuklízí, nemyje, údržba jen základní-olej dle kilometrů a zbytek až je nutný. docela se divím že to to auto vydrží, ale jezdí docela v poho. před tím měl léta B4 sedana 1.9TDi 66kW a to byl nezmar, kdyby mu nezrušili kufr tak ho má dodnes. u toho jsem to chápal, to byl extranezmar, ale to mondeo mě zaráží, prý by už mělo být po smrti.


Někdy bouchá uvolněný bowden ručky o podběhy respektive spodní části karoserie.
Nebo je to stabilizátor. Nebo to mohou být vytrhané silentbloky hlavní nápravnice, na které tato první Mondea trpěly. To se po netu nedá přesně definovat. To by musel na zvedák nebo lépe do jámy, aby auto stálo na kolech.
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Úterý 18.12.2012 16:43, dík
osobně sázím na ty silentbloky. dneska přišel s novou závadou-při otevření auta se mu otevře kufr (kombík), tak jsem zvědavej jak dlouho to vydrží zavírat ručně než auto půjde ze skály. jo, ti PhDr... tak změna, kufr se neotevírá při otevření ale při nastartování. zajímavá závada ))
reagovat
wimmer_day
počet příspěvků43
datum registrace29.01.2009
Úterý 18.12.2012 19:52, Mondeo TDCi 96kW 2004
Když už se tu řeší off topic tak si taky přihřeju polívčičku a zkusím, jestli mi někdo pomůže :) cca 14 dní zpátky nastartuju ráno auto a vyrážím do práce. Nehoním to a pomalu zahřívám, všechno vypadá v pohodě. Po pár minutách potřebuju rychle vyjet z křižovatky a auto prostě nejede. Po prvotním překvapení zjišťuju, že mi nefouká turbo. Nevím co mám dělat a nemám čas zastavovat, tak jedu dál. Všechno vypadá normálně, samozřejmě kromě toho, že z turbodieselu mám najednou diesel. Po další chvíli si ale všimnu, že by mi se mi měl začít zahřívat motor, ale teplota je stále na nule. Pomalu začínám mít hororové myšlenky ohledně částky za opravu, pak ale dojedu do práce, vypnu motor a napadně mě blbost - prostě to zkusit znovu nastartovat. A voila - turbo fouká, budík ukazuje normální hodnoty. Od té doby se mi to stalo ještě asi pětkrát. Vždy pomůže vypnout/zapnout motor, ale štvě mě, že nevím co s tím je. Hodil jsem to na diagnostiku, ale tam žádný problém není. Napadá mě nějaký problém s kabeláží, ale raději se zeptám někoho na rady. Díky.
reagovat
Pepe
počet příspěvků1136
datum registrace09.05.2007
Úterý 18.12.2012 23:22, RE: No, sice jsme se nic nedozvěděli,
David V napsal:
Pepe napsal:
rojack napsal:
ale může to znamenat i plus pro tohle auto. Protože co jiného po autu chtít, než aby jezdilo bez nároků na přehnanou pozornost? Jede mu to prakticky bez závad, což při tomto nájezdu je malý zázrak. Protože kdo má auto s nájezdem vysoko přes 200k a zatím nic zásadního neřešil?
Definuj, pls, pojem "zásadního". Dík
No klasika, ne: turbo, vstřiky, čerpadlo, dvouhmota (opotřebení spojky nepočítám), EGR, atd...


Tak to jsem ještě "panic". Řemenice vyvažovacího hřídele proběhla, ložiska na př. kolech taky, nedávno 1 tyčka zadního stabilizátoru, při posledním sevisu 2 čidla na klimě (slun. záření a na radiátoru - Bosch a Valeo). 1x výplach FAPu a 1x doplnění aditiva. To vše za 140tkm (aktuálně 281tkm). Vstřiky, turbo, spojka origo (ťuky ťuk). Nepočítám brzdy + poslední díl výfuku a podobný provozní věci (oprava sedel čepů + nějakej ten čep - asi 2 celkem za 4 roky...).
reagovat
adamadamec
počet příspěvků1
datum registrace01.05.2012
Úterý 01.01.2013 14:36, Joker?...ani ne

Ne,ne. Je to zde jen o zkušenostech, ne o recenzích. Nejsem odborník, ani auto specialista, ale jen uživatel jednoho z mnoha vozů této skupiny. Již sedím v 1,2TSI G VII a mohu jen chválit. Spotřeba kolem 5,5(někdy i 8 dyž dupnem na plyňas), dynamika OK, najeto 4 tisíce km.
Variant Joker G III 1,9TDI doufám slouží klukovi kolem 20 dobře, alespoň byl spokojen s cenou 35 litříků říkal, že pohoda.

Zdarec.
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.