David V napsal:
Pepe napsal:
rojack napsal:
ale může to znamenat i plus pro tohle auto. Protože co jiného po autu chtít, než aby jezdilo bez nároků na přehnanou pozornost? Jede mu to prakticky bez závad, což při tomto nájezdu je malý zázrak. Protože kdo má auto s nájezdem vysoko přes 200k a zatím nic zásadního neřešil?
Definuj, pls, pojem "zásadního". Dík
No klasika, ne: turbo, vstřiky, čerpadlo, dvouhmota (opotřebení spojky nepočítám), EGR, atd...
poslední dobou častěji vozím kolegu jeho Mondeem tdci 96kw, rok 02 nebo 03, koupil ho s cca 160ti nebo 170ti k, aktuálně 240, žádná investice vyjma rozpadlé řemenice a následné výměny klínových řemenů, kladek okolo atd. letos v létě. jen dotaz pro Davida-něco mu děsně bouchá od zadní nápravy, mojí snahu o vyřešení odbývá slovy ´´To je dobrý´´, možná kdybych přišel s konkrétní věcí tak by povolil. jen pro vysvětlení, on bere auto jako sluhu, dojezdí-koupí jiné. neuklízí, nemyje, údržba jen základní-olej dle kilometrů a zbytek až je nutný. docela se divím že to to auto vydrží, ale jezdí docela v poho. před tím měl léta B4 sedana 1.9TDi 66kW a to byl nezmar, kdyby mu nezrušili kufr tak ho má dodnes. u toho jsem to chápal, to byl extranezmar, ale to mondeo mě zaráží, prý by už mělo být po smrti.