0
zpět
 

diskuze k tématu: VW Golf IV 1,9 TDI

kategorie zařazení tématu: poradna, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 06.02.2006 08:58, GOLF IV
Bohuzel nutno podotknout, ze Golf IV uz zdaleka neplati za etalon - vzor ve sve tride. Naopak jeho provozni naklady jsou, rekl bych nemale. Ve srovnani se Skodou Octavia se navic krome mizerneho prostoru na zadnich sedadlech zejmena v podelnem smeru pridava jeste polovicni zavazadelnik. Pokud touzite po voze z koncernu VW, koukal bych v tomto pripade spise po te Octavii, ale Golf take neni uplne k zahozeni. Rozdil mezi nimi je ve velikosti kufru a v osobnich preferencich k tomu kteremu vozu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 06.02.2006 09:47, Proti gustu ...
Je to muj ciste osobni nazor, ale dat 180 000 za auto z 98myho? Nereknu kdyby to byla nejaka luxusni limuzina, ale tohle? Byt Vami, radsi kouknu a koupim neco rozumnejsiho.
Btw: Golf s TDI - stejne jako Octavka - nenechaval bych to na verejnem parkovisti.
Z osobni zkusenosti muzu doporucit Megana s dTi motorem - za ty penize sezenete i velmi mlade auto. Motor je vyborny a povidani o pretrzenych remenech je z cesty, pokud provadite vcas servisni ukony.
Ale uznavam, ze Renault je v ocich mnohych lidi "sracka" a holt nebudete tak moc IN. Ale zase se nemusite bat zlodeju.
Nechci aby to vyznelo tak moc negativne, ale zamyslete se - investice takove castky do nic moc auta, ktere ma jen dobrou povest diky svym predkum ....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 06.02.2006 11:04, Golf IV
souhlasím s předchozími příspěvky - IV. Golf stojí v servisu 2krát tolik co III. To, co se ušetří na naftě, vydá člověk v servisu. Útěchou může být, že se na vrakovišti hodně věcí sežene (i nových). IV jezdí výborně, má nádherný interiér a nezná slovo koroze. S rizikem odcizení je to u nás těžké, ať máme jakékoliv auto. Výborné jsou tajné vypínače, alarmy s pagerem a integrované zámky řazení. Já bych asi zkusil octavii, protože kromě zrádné váhy vzduchu je to výborný poměr cena/kvalita/užitná hodnota,provozní a servisní náklady.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 06.02.2006 11:51, chucky
kudy dochází k uníku chladící kapaliny??? mám tento problém s passatem, tekl před rozvody (udajne vodni pumpou), udelali se rozvody a kapalina byla za tyden pryc.... co je za dalsi moznost uniku????
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 06.02.2006 12:37, RE: Golf IV
Jirka napsal:
souhlasím s předchozími příspěvky - IV. Golf stojí v servisu 2krát tolik co III. To, co se ušetří na naftě, vydá člověk v servisu. Útěchou může být, že se na vrakovišti hodně věcí sežene (i nových). IV jezdí výborně, má nádherný interiér a nezná slovo koroze. S rizikem odcizení je to u nás těžké, ať máme jakékoliv auto. Výborné jsou tajné vypínače, alarmy s pagerem a integrované zámky řazení. Já bych asi zkusil octavii, protože kromě zrádné váhy vzduchu je to výborný poměr cena/kvalita/užitná ho...
Nevim nevim ale možná má OCT.větší kufr ale jinak poměr cena atd bych řekl že si z Golfu moc nepomůže to je dvojce aut u kterých se platí za to že je to O a G ne za auto jako takový.Každý máme svůj rozum ale já by nechtěl ani jedno.Nic ve zlém.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 06.02.2006 14:27, Golf III
Zdravím, bohužel se v autech moc nevyznám, takže nemůžu říct nic bližšího o golfu IV. Mám spíše takový dotaz: Já mám v plánu koupit si auto a zvažuji, zda golfa III 1.8 , nebo Ford escort 1.6 16V. Každopádně chci 5-dvéřové auto a pokud možno s klimatizací. Co je lepší volba?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 06.02.2006 14:39, 110KW???
Tu 1.9TDI se 110KW bych chtel teda videt! Spis tam ma byt 96KW/130K. Tu znam a taky tam chybi...ale 150k...tak v tom bych se chtel projet!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 06.02.2006 14:47, RE: Golf III
Roman napsal:
Zdravím, bohužel se v autech moc nevyznám, takže nemůžu říct nic bližšího o golfu IV. Mám spíše takový dotaz: Já mám v plánu koupit si auto a zvažuji, zda golfa III 1.8 , nebo Ford escort 1.6 16V. Každopádně chci 5-dvéřové auto a pokud možno s klimatizací. Co je lepší volba?
Golf III je skoro neznicitelny, ale spis doporucuji motory 1,6i 55kW nebo 1,9 TDi 66kW podle najetych kilometru. Escort trochu vic poruchovy, ale zalezi taky na rocniku. Vzhledem k porovnani s Golfem III se asi bude jednat zhruba o prvni polovinu 90. let (1992-95?)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 06.02.2006 15:31, RE: Golf III
AnderN napsal:
Golf III je skoro neznicitelny, ale spis doporucuji motory 1,6i 55kW nebo 1,9 TDi 66kW podle najetych kilometru. Escort trochu vic poruchovy, ale zalezi taky na rocniku. Vzhledem k porovnani s Golfem III se asi bude jednat zhruba o prvni polovinu 90. let (1992-95?)
Nee, kdybych se rozhodl pro escorta, tak pod r. v.:1995 nejdu. Ja je jenom srovnavam, protože mám možnost mít obě tyto auta za velmi podobnou cenu (mám na výběr asi z 5 variant od každého typu).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 06.02.2006 15:31,
Já s osobní zkušenosti můžu říct že bych šel určitě do Focuse,pač platit pouze za značku WV,já bych řekl že moc velkej rozdíl ve III a IV golfu nebude,oba vlečný ramena,Focus víceprvek,možná bude IV mít tužší kastly než III,ale jinak co je jinýho spíš lepšího,Jasně VW
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 06.02.2006 17:53, RE: Golf IV
Jirka napsal:
souhlasím s předchozími příspěvky - IV. Golf stojí v servisu 2krát tolik co III. To, co se ušetří na naftě, vydá člověk v servisu. Útěchou může být, že se na vrakovišti hodně věcí sežene (i nových). IV jezdí výborně, má nádherný interiér a nezná slovo koroze. S rizikem odcizení je to u nás těžké, ať máme jakékoliv auto. Výborné jsou tajné vypínače, alarmy s pagerem a integrované zámky řazení. Já bych asi zkusil octavii, protože kromě zrádné váhy vzduchu je to výborný poměr cena/kvalita/užitná ho...
co to tady placas ze co usetris na nafte vydas v servisu?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.02.2006 06:24, RE: 110KW???
Wolf napsal:
Tu 1.9TDI se 110KW bych chtel teda videt! Spis tam ma byt 96KW/130K. Tu znam a taky tam chybi...ale 150k...tak v tom bych se chtel projet!
Tak v Golfu s tímto motorem (110 kw) jsme měl možnost jet a mohu jen chválit. Zatáh je naprosto brutální, jízda nemá chybu!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.02.2006 11:35, Hodně najeto
Nemám osobní zkušenost, ale řekl bych, že kupovat TDi s najetými 150 tis. km a perspektivou, že každý rok najedu dalších 80 tisíc, je přeceňování životnosti motoru. TDi jsou náchylná na vady vzduchové váhy, vstřikovačů nafty (ale naštěstí ne v takové míře jako common-raily) a samozřejmě turba (při nešetrném zacházení, což je bohužel u spousty řidičů fakt). Pokud najedete za rok 80 tis. km, odhaduji, že budete minimálně jednou ročně v servise s nějakou větší (dražší) závadou.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 16.12.2006 21:20, VW NEW BEETLE
Dobrý den,
chci si koupit VW New Beetle (ojeté do 250000Kc).
Ročně najezdim kolem 15000-18000Km a nemohu se rozhodnout,zda koupit motorovou vatiantu-2.0i 85kw benzin,nebo 1.9TDI 66kw naftu?
Jaká motorová verze je lepší a na co si mám dát při koupi pozor?
Děkuji vám za odpověď
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.