citace:
reakce na: jany1996, 19.03.2020 18:49 (Zdar borci, Chcel by som popro ...)
Ahoj, Audi A3 je nádherné auto, ale pro DSG je 200tis.km právě hranice, kdy se blíží velké investice. Pro 2.0 TDI jde o mokré spojky takže:
- mechantronika (cca 10000(repase)-30000kč)
- sada spojek cca 20000kč
- časem i dvojhmota cca 10000kč
Tyto věci nepříjdou najednou, ale do 300tis.km zpravidla všechny
Jinak 2.0 TDI CR je výborný motor, moc na něj stížností nejsou. Já mám ještě raději Fordí 2.0 TDCi, ale to je věc názoru
Ohledně Golfu VII, tam si nejsem jistý, jestli nemyslíš VI, kde je dobrý opět diesel 2.0 TDI CR, ale zatím se drží i 1.6 TDI. Ten nájezd je malý, což by mohlo slibovat delší dobu bez investic.
Pokud jde ale o Golf VI s ben. motorem 1.2 TSI 77kw řady E111, tak ten nebrat, jde právě o rizikový motor a až řada E211 s rozvodovým řemenem je naopak velmi spolehlivá.
Je to na zvážení, ale DSG v ojetině má smysl s menším nájezdem a nebo prostě chtít velkou slevu a odložit si "opravy"
Kvalitou je Audi A3 ještě o kousek dál, než Golf, mě se líbí i robustnější karosérie a větší kufr myslim