Čtvrtek 17.03.2011 21:20,
rada
Od roku 1994 máme v rodině VW Golf V, sice jen 1,4l obsah, najeto cca 90000km. Předtím vozy Škoda. Hlavně z důvodu korozí přechod na vw.Pořizovací cena 460000Kč, na tu dobu poměrně hodně peněz. Co se týká závad tak jen pár drobností - výměna zámku kufr cca 2500Kč, nedovírání dveří - centrální zámek měněno v záruce, toď vše. V 84000km měněny destičky + kotouče v rámci servisu i s olejem a filtry za 14000Kč. Servis long life po cca 25000km dle způsobu jízdy. Používány letní i zimní pneu Michelin. Letos poprvé výměna letních, na původních najeto cca 50000km. Auto má špičkové jízní vlastnosti a na cestě i v zatáčkách sedí opravdu vyjímečně, bezpečnostní výbava je na skvělé úrovni, jen je nutno mít na paměti, že fyzikální zákony nelze překonat. Absolutně bez koroze,bez vrzání přístrojové desky, opotřebení interiéru je minimální. Kvalita zpracování velmi dobrá. Motor 1,4 je úsporný, průměrně 6,5l na 100km. Při plném obsazení ztrácí výkon a je třeba rozvahu při předjíždění a přeřazovat včas na nižší supně i v jízdě do kopce. Pro jednoho až dva lidi je výkon v rámci obsahu dostatečný. Základní výbava obsahuje kvalitní CD přehrávač, RDS, dopravní info, centrál, manuální klimatizaci, přední, boční, hlavové airbagy, brzdový asistent,ASR, MSR,ABS, el. otvírání oken všech dveří, el. zrcátka, zatmavená skla atd. Pokud natrefíte na nebouraný a extrémně nepřetěžovaný kus tak nebudete litovat.
reagovat