A4 napsal:
A kolik pak má ta tvoje toyota nalítáno, že ji srovnáváš se služebníma VW? Např. životnost turba záleží hlavně na zacházení, takže tvůj názor, že turba jsou do 120 tkm K.O. je dost mimo. Mám na A4 najeto 170 tisíc, turbo původní, náprava taky původní. Kolega má na 1,9 TDI 66 kw najeto 287 tisíc, turbo taky původní.
Souhlasím, náprava je hodně citlivá a poddimenzovaná.
Nemůžeš prostě porovnávat služební auta, co mají najeto statisíce km a nikdo je nešetří s tvým soukromým autem.
Souhalsim s Tomasem, ze Turba u TDI PD maji obrovske problemy, ale pricina je v oleji, ktery je longlife a meni se po 30 tis, motoru to ani tak neskodu, ale turbo jde do kytek opravdu brzo, naoapks stara dobra TDI vydrzi s jednim turbem pri normalnim zachazeni bezne 300 tis, myslim, ze kdyby PD menila olej klasicky po 15 tis, ze by takove rpoblemy nebyly. Ano predni hlinikova naprava, passat, superb, A4 katastrofa, ale napriklad golf, octavia, atd maji napravu jinou a s tou problem neni. Napriklad mondeo ma poctivou ocel a tam naprava vydri opravdu veky. Ja nejsem zastancem ani fanatik VW, osobe nam Fiata, Toledo je auto rodinne, vim, ze Japonci jsou mnohem dale s se spolehlivosti. Ale jak jsi sam napsal, Starsi Octavia TDI najede 430 tis a chrasti akroat dvere, ty nove VW sice nechrasti, ale jsou pomerne poruchove, ale porad lepsi nez francouzska konkurence. Nejak se me nedostalo odpovedi na to, jestli opravdu moderni Japonec at soukromy nebo sluzebni vydrzi 200 tis km jen s pravidelnym servisem? Jinak uznava, ze Japonci se posledni dobrou velmi vzmohli vzhledem, predevsim interiery, Mazda 6 krasne auto zvenku i na podleh, od te doby se me Japonska auta zacali libit, vzdycky me vadil strohy design zvenku a uvnitr velmi zastarele, sedive a nevzhledne, ale Avensis, Mazdy 6 a 3, Accord posledni generace tam uz je to krasne cerne, mekcene plasty opravdu radost pohledej i posedet. Ja osobne nejsem zastancem zadne znacky, koukam na kazdy model a tip zvlast, auto musi splnovat urcite pozadavky a urcite i vzhled hraje velkou roli.