0
zpět
 

diskuze k tématu: ZKUŠENOSTI UŽIVATELE po pěti letech: VW Golf 1.6 CL

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 26.06.2007 00:25,
Dobrá recenze.
To "kuckání" má u tohoto motoru na svědomí škrtící klapka, která je zaolejovaná. Stačí rozdělat a vyčistit a je klid.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 26.06.2007 06:12, ...
Mám VW Vento 1,8i, najeto 230 000 km a kromě spotřebních dílů žádný problém nenastal. Akorát že začal rezivět.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 26.06.2007 08:05, [email protected]
Přeji hezký den. Po přečtení tohoto článku musím jen žasnout, jak se kus od kusu VW Golf třetí generace podobají. Vlastním také od roku 2001 naprosto stejný model i motorovou řadu VW Golfa, kterého jsem kupoval se 98000Km dle udajů tachometru a do současné chvíle má najeto 210000Km. Nicméně musím se s autorem článu naprosto shodnout s jeho problémy a zkušenostmi s tímto vozem. Ty kolísající otáčky v určitých ročních obdobích mě trápí už asi 4roky a jsou naprosto stejné jak se popisují v tomto článku, dokonce i dým z pod volantu se u mého vozu také občas objeví. Jinak musím uznat, že je to velice zdařilé auto a kromě těchto maličkostí mě na mém voze netrápí nic. Dokonce se mi díky relativně silnému zátahu od spodního spektra otáček a lehčí noze na plynu daří již velmi dlouhou dobu jezdit s průměrnou spotřebou okolo 5,5l na 100km.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 26.06.2007 09:54, Pepa L
S článkem souhlasím ! Zažíval jsem stejné problémy. A čištění klapky nepomohlo . Je zajímavé, že spousta kolegů se stejným vozem nikdy nic podobného neřešili a neřeší ! Jinak super !!!!! Fabi si k tomu to vozu nemuže ani čuchnout !!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 26.06.2007 10:11, Honza
Vlastnil jsem VW Golf II, III, i IV. Ten III. byl 1,4i CL. Zavady byly podobne, spinaci skrinku jsem rozebral a kontakty vycistil. Nekourilo se z ni, ale nastartovani chtelo urcity "grif", byl spatny kontakt...
Co se tyka toho kolisani. Jen nahodou jsem nasel v predu pred motorem na vodnim potrubi dva shodne štekry vedle sebe, jeden pootoceny o 90 st. Zapojeny byl jen jeden. Zkusil jsem tento prepojit do druheho konektoru a motor zareagoval. Nazyval bych to snad i manualnim prepinacem LETO / ZIMA a take jsem jej tak bez problemu pouzival. Evidentne to melo vliv na bohatost smesi i na otacky. Zkuste se to..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 26.06.2007 13:04,
jo to byly jeste auta, dneska to jsou spise pocitace a doma si neopravite skoro nic, jinak koupit 3-ku v dobrem stavu je dnes umeni, jestli nechcete platit stejne prachy jak za 4-ku
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 26.06.2007 14:37, RE: Honza
anonym napsal:
Vlastnil jsem VW Golf II, III, i IV. Ten III. byl 1,4i CL. Zavady byly podobne, spinaci skrinku jsem rozebral a kontakty vycistil. Nekourilo se z ni, ale nastartovani chtelo urcity "grif", byl spatny kontakt...
Co se tyka toho kolisani. Jen nahodou jsem nasel v predu pred motorem na vodnim potrubi dva shodne štekry vedle sebe, jeden pootoceny o 90 st. Zapojeny byl jen jeden. Zkusil jsem tento prepojit do druheho konektoru a motor zareagoval. Nazyval bych to snad i manualnim prepinacem LETO / ZIM...
Ono podle těch příznaků to na špatný kontakt vypadá. Když se kontakt nerozpojí úplně, vznikne přechodový odpor, který se zahřívá. A to až na takovou teplotu, která může tavit plasty. V každém případě tedy doporučuju vysledovat, co se zahřívá a zkontrolovat v těch místech kontakty.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 26.06.2007 14:45, RE: Golf versus Fiat
anonym napsal:
jo to byly jeste auta, dneska to jsou spise pocitace a doma si neopravite skoro nic, jinak koupit 3-ku v dobrem stavu je dnes umeni, jestli nechcete platit stejne prachy jak za 4-ku
můj syn měl Golf III TDI s motůrkem 100 PS, který je jinak jenom v Audi A4. V Německu se neprodávaly, pocházel z Itálie. Výbava velmi komfortní, airbagy, elektrická okna, palubní počítač, ABS a servo.
Moc rád jsem tím autem jezdil, i když mám masařku se 170 PS, ten Golf byl jako Hadimrška, všude se protáhl, ujel i mnoha BMW.
Ve srovnání s Fiatem mé dcery neuvěřitelně robustní auto s perfektními brzdami, řízením a spolehlivostí. Panda byl s 52 tisíci km zralý do šrotu. Golf vydrží lehce do 200 tkm.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 26.06.2007 15:14, RE: bez předmětu
Peet napsal:
Dobrá recenze.
To "kuckání" má u tohoto motoru na svědomí škrtící klapka, která je zaolejovaná. Stačí rozdělat a vyčistit a je klid.
tak tak, motor z golfa je i ve felicii 1.6 a dělá to úplně to samý
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 26.06.2007 15:32, RE: [email protected]
anonym napsal:
Přeji hezký den. Po přečtení tohoto článku musím jen žasnout, jak se kus od kusu VW Golf třetí generace podobají. Vlastním také od roku 2001 naprosto stejný model i motorovou řadu VW Golfa, kterého jsem kupoval se 98000Km dle udajů tachometru a do současné chvíle má najeto 210000Km. Nicméně musím se s autorem článu naprosto shodnout s jeho problémy a zkušenostmi s tímto vozem. Ty kolísající otáčky v určitých ročních obdobích mě trápí už asi 4roky a jsou naprosto stejné jak se popisují v tomto čl...
mel jsem stejny motor ve Felde, pokles otacek az chcipani pri teplote venku nad asi tech 15 stupnu se taky projevovalo. Nikdy to zadny servis nedokazal odstranit za tech 8 let co jsem ji mel. Nejspis je to nejaky problem souvisejici se spatnym navrhem. Co se tyce spotreby tak mam zkusenost, ze tento motor je usporny jen pokud se jezdi s velmi lehkou nohou na plynu a na delsi vzdalenosti. Pri kazdodennim jezdeni tak do 20km se mi spotreba nikdy nedostala pod 7.5l (v zime byla spis kolem 9l). Ale na delsi vzdalenost s kontrolou tachometu do 90km/h se dal udelat prumer tak 5.5l/100km. Dneska mam Fabku 1.2 47kW, neni sice tak ziva, ale spotreba je uplne o necem jinem.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 26.06.2007 15:34, RE: bez předmětu
Peet napsal:
Dobrá recenze.
To "kuckání" má u tohoto motoru na svědomí škrtící klapka, která je zaolejovaná. Stačí rozdělat a vyčistit a je klid.
tak to mi u auta v servisu delali, ale podstatne zlepseni nenastalo
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 26.06.2007 17:06, otacky motor 1.6 AEE
Ja mam feliciu 1.6 55kw 135 Nm

Je to klasicky problem ktory trapi aj oktavie s tymto motorom.

Zavadu mi ziadny servis nevyriesil... Snazim sa ale tankovat velmi kvalitny benzin... a motor potom nekucka tak velmi...

Problemi so skrtiacou klapkou a otackami su bezne... No nikdy ju netrebalo menit... stacilo vycistit
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 26.06.2007 18:26, RE: otacky motor 1.6 AEE
anonym napsal:
Ja mam feliciu 1.6 55kw 135 Nm

Je to klasicky problem ktory trapi aj oktavie s tymto motorom.

Zavadu mi ziadny servis nevyriesil... Snazim sa ale tankovat velmi kvalitny benzin... a motor potom nekucka tak velmi...

Problemi so skrtiacou klapkou a otackami su bezne... No nikdy ju netrebalo menit... stacilo vycistit
Dovoluji si Vás upozornit, že v Golfu III 1.6 /55kW na rozdíl od Škodovek (kde je jen vícebodové střikovaání Magnetti-Marelli) jsou i starší verze s jednobodovým vstřikováním (pokud mě neklame, tak Bosch Monomotronic cca 1995 a starší).

reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 26.06.2007 20:15, RE: otacky motor 1.6 AEE
anonym napsal:
Dovoluji si Vás upozornit, že v Golfu III 1.6 /55kW na rozdíl od Škodovek (kde je jen vícebodové střikovaání Magnetti-Marelli) jsou i starší verze s jednobodovým vstřikováním (pokud mě neklame, tak Bosch Monomotronic cca 1995 a starší).

Ano to je pravda. Vykon je ale rovnaky 55kw Pravda Felicia ma 135 Nm a Golf III. o 8 Nm menej
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 26.06.2007 21:04, Škrtící klapka
Všem děkuji za názory na můj příspěvek, chci jen dodat že škrtící klapku mi opravář také čistil - nepomohlo to. Vždy jsem bral benzín pouze u značkových pump, jednu dobu také V-Power, bohužel bez viditelného zlepšení. Motor byl 1.6 MPI, vstřikování Marelli 1AV.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 26.06.2007 21:16, RE: bez předmětu
anonym napsal:
tak to mi u auta v servisu delali, ale podstatne zlepseni nenastalo
udelali nebo nauctovali?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 26.06.2007 23:20, RE: [email protected]
anonym napsal:
mel jsem stejny motor ve Felde, pokles otacek az chcipani pri teplote venku nad asi tech 15 stupnu se taky projevovalo. Nikdy to zadny servis nedokazal odstranit za tech 8 let co jsem ji mel. Nejspis je to nejaky problem souvisejici se spatnym navrhem. Co se tyce spotreby tak mam zkusenost, ze tento motor je usporny jen pokud se jezdi s velmi lehkou nohou na plynu a na delsi vzdalenosti. Pri kazdodennim jezdeni tak do 20km se mi spotreba nikdy nedostala pod 7.5l (v zime byla spis kolem 9l). Ale ...
To chcípání na Feldě mi dalo zabrat, nikdo to nikdy nevysvětil. Teprve až po důkladném proměření na brzdě se ukázalo, že je motor asi tak nějak navržen a že po určitém projezdu se to projeví .
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 27.06.2007 10:39, RE: [email protected]
anonym napsal:
To chcípání na Feldě mi dalo zabrat, nikdo to nikdy nevysvětil. Teprve až po důkladném proměření na brzdě se ukázalo, že je motor asi tak nějak navržen a že po určitém projezdu se to projeví .
Takže jak se zdá nedá se to cukání uplně natrvalo a dokonale odstranit. Někdy se mi taky stává, že při nastartování studeného motoru a jeho rozjezdu mi při pomalejším přeřazení zůstanou viset otáčky tak na 2000ot/min a i více, teprve po přidání plynu se to zpraví a okamžitě s další jízdou je vše v normálu. Taky jsem míval problémy po najetí tak 50 až 80km kdy motor řádně zřídnul, že mi problíkavala při volnoběhu kontrolka mazání. Kdykoliv, když jsem pak sešlápl i lehce plyn tak zhasla. Čidlo bylo v pořádku a přesto to neustalo. Až teprve po výměně za olej Fuchs- TITAN CFE 10W-40 s přísadou molybdenu se to zpravilo. Je pravda, že motor má už naběháno dle udaje tachometru přes 200000km a to kdoví kolik to mělo v době když jsem to kupoval, ale i tak je ten motor držák. Olej to nežere vůbec a až na ty výkyvy s cukáním to jde.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 27.06.2007 15:31, RE: [email protected]
anonym napsal:
Takže jak se zdá nedá se to cukání uplně natrvalo a dokonale odstranit. Někdy se mi taky stává, že při nastartování studeného motoru a jeho rozjezdu mi při pomalejším přeřazení zůstanou viset otáčky tak na 2000ot/min a i více, teprve po přidání plynu se to zpraví a okamžitě s další jízdou je vše v normálu. Taky jsem míval problémy po najetí tak 50 až 80km kdy motor řádně zřídnul, že mi problíkavala při volnoběhu kontrolka mazání. Kdykoliv, když jsem pak sešlápl i lehce plyn tak zhasla. Čidlo byl...
Tak to se mi stávalo občas taky, ty visící otáčky. Po nastartování, "zakuckání" motoru a následném přidání plynu vyletěly otáčky někdy i ke 3 tisícům a chvíli zůstaly viset. Až po dalším sešlápnutí plynu (někdy i opakovaném) to přestalo.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 27.06.2007 17:58, RE: [email protected]
Pavel napsal:
Tak to se mi stávalo občas taky, ty visící otáčky. Po nastartování, "zakuckání" motoru a následném přidání plynu vyletěly otáčky někdy i ke 3 tisícům a chvíli zůstaly viset. Až po dalším sešlápnutí plynu (někdy i opakovaném) to přestalo.
Klapka, klapka, klapka - vyměnit (ne za čínskou) a máte min na 80 tis. po problémech
reagovat
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.