0
zpět
 

diskuze k tématu: Nejspolehlivejsi motor?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 08.05.2015 12:55, Nejspolehlivejsi motor?
Dobry den,

rad bych se zeptal na nejspolehlivejsi motor pro VW Neew Beetle(do roku 2005). Auto bude pro mamku ktera najede max 10 tisic kilometru rocne a to z 99% po meste. Prestoze VW motory jsou tu popsany vrchovate,ve spojenim s Neew Beetlem tu neni zminky. Spotreba neni dulezita,hlavni je spolehlivost,beetle bude slouzit jako pracovni auto. Benzin ci nafta nehraje roli. Dekuji.

M.Pavelka
reagovat
stréc od piva
počet příspěvků652
datum registrace23.11.2007
Pátek 08.05.2015 15:16, RE: Nejspolehlivejsi motor?
nepřihlášený uživatel napsal:
Dobry den, rad bych se zeptal na nejspolehlivejsi motor pro VW Neew Beetle(do roku 2005). Auto bude pro mamku ktera najede max 10 tisic kilometru rocne a to z 99% po meste. Prestoze VW motory jsou tu popsany vrchovate,ve spojenim s Neew Beetlem tu neni zminky. Spotreba neni dulezita,hlavni je spolehlivost,beetle bude slouzit jako pracovni auto. Benzin ci nafta nehraje roli. Dekuji.M.Pavelka


jaký je důvod,že mamka chce 10 let staré auto,které je pověstné nespolehlivostí a problémy s poddimenzovaným podvozkem a odcházející spojkou?
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Pátek 08.05.2015 20:52, RE: Nejspolehlivejsi motor?
stréc od piva napsal:
nepřihlášený uživatel napsal:
Dobry den, rad bych se zeptal na nejspolehlivejsi motor pro VW Neew Beetle(do roku 2005). Auto bude pro mamku ktera najede max 10 tisic kilometru rocne a to z 99% po meste. Prestoze VW motory jsou tu popsany vrchovate,ve spojenim s Neew Beetlem tu neni zminky. Spotreba neni dulezita,hlavni je spolehlivost,beetle bude slouzit jako pracovni auto. Benzin ci nafta nehraje roli. Dekuji.M.Pavelka
jaký je důvod,že mamka chce 10 let staré auto,které je pověstné nespolehlivostí a problémy s poddimenzovaným podvozkem a odcházející spojkou?


Vždyt je to identický podvozek jako oktávka, ten mi poddimenzovaný nepřijde. Až na kosti stabilizátoru drží slušně.
U 10 let starého auta bude asi ten dvoulitr benzín největší jistota. TDI je ok, ale mnohem složitější = problémy po těch letech.

reagovat
Cabhan
počet příspěvků1
datum registrace08.05.2015
Pátek 08.05.2015 21:12, Nejspolehlivejsi motor
Duvodem je jednoznacne vzhled,o tom neni snad pochyb, A navic vypada bytelne a bezpecne, a hold proste se ji libi.K motorum je tezke neco najit,tech 1.4 a 1.6 bylo nekolik typu a nevim ktery je v beetlu a jak spolehlivy. Ten dvoulitr je ten samy co byval v golfech GTI? Zatim to vypada ze vseobecny nazor se klani k dvoulitru. Nejake vazne poruchy u tohoto motoru?
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Pátek 08.05.2015 21:45, RE: Nejspolehlivejsi motor
Cabhan napsal:
Duvodem je jednoznacne vzhled,o tom neni snad pochyb, A navic vypada bytelne a bezpecne, a hold proste se ji libi.K motorum je tezke neco najit,tech 1.4 a 1.6 bylo nekolik typu a nevim ktery je v beetlu a jak spolehlivy. Ten dvoulitr je ten samy co byval v golfech GTI? Zatim to vypada ze vseobecny nazor se klani k dvoulitru. Nejake vazne poruchy u tohoto motoru?


Dvoulitr i 1,6 jsou stejný jako v první oktávce, ostatně jako velká většina celého auta. Myslím že dvoulitr má 85 kW.
1,4 jsem v Beatlu nikdy neviděl.
reagovat
smazaný uživatel
počet příspěvků
datum registrace
Pátek 08.05.2015 22:55, RE:
Dobrý den. Pro roční nájezd okolo 10 tis. km se hodí benzínový motor. V případě VW Neew Beetle je dobrou volbou atmosférický benzínový dvoulitr s výkonem 85 kW.
reagovat
Zvirak
počet příspěvků459
datum registrace09.09.2012
Sobota 09.05.2015 07:38, lidové vozítko
ten dvoulitr 85kW má moje přítelka, rok 2002. Od novoty !!
když jsem po bouračce měl auto v servisu jezdil jsem s tim asi 4 týdny ~ 8000km
a už nikdy více. Její otec ho celou dobu nechával servisovat v autorizáku, auto je garážované.
motor pěkně táhá od spodu, to je ale snad jediná výhoda.
Když chcete jet svižnějc, nebo po dálnici, výkon nikde, při tempomatových 120 na dálnici spotřeba dle dotankování 12 litrů, nalazení podvozku jako když jedete žebřiňákem.
Odhlučnění šílený jako u starý O1.
To všechno jsem ještě skousnul, protože ta moje s tim jede opravdu jen párkrát do roka.
Ale uplně nejhorší, co do kvality zpracování je interiér. Všude tvrdý neměkčený vrzající plasty, tlačítka na stahování oken vypadávají komplet ze dvěří, ovldádání tempomatu je uplně nesmyslný a nepraktický. Sedačky by si o ergonimii taky mohli nechat zdát.
No a světla jsou taky kategorie sama pro sebe. V noci s tim radší nejezděte

A spolehlivost toho dvou litru?
v autorizáku měněna jednotka, jednu dobu to pořád chcípalo, několikrát se měnili lambda sondy, furt stim něco bylo.

takový auto si mohl koupit jen masochista, co má značku VW jako modlu
tady víc než jinde platí rčení: venku huj, uvnitř fuj

Spíš se koukněte po něčem jiným, tohle se nedá doporučit. Myslím, že ženský budou vadit při denním ježdění poměrně těžký dveře a "neposilující" posilovač řízení..

Nakonec musim řít, že jsem zaujatý. Ale mám k tomu spoustu konkrétních důvodů viz výše.
A kdyby ta moje četla, co jsem o tom jejím brouku napsal, ta by mi dala :)
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pondělí 11.05.2015 13:59, RE: lidové vozítko
Zvirak napsal:
ten dvoulitr 85kW má moje přítelka, rok 2002. Od novoty !!když jsem po bouračce měl auto v servisu jezdil jsem s tim asi 4 týdny ~ 8000kma už nikdy více. Její otec ho celou dobu nechával servisovat v autorizáku, auto je garážované.motor pěkně táhá od spodu, to je ale snad jediná výhoda. Když chcete jet svižnějc, nebo po dálnici, výkon nikde, při tempomatových 120 na dálnici spotřeba dle dotankování 12 litrů, nalazení podvozku jako když jedete žebřiňákem.Odhlučnění šílený jako u starý O1.To všechno jsem ještě skousnul, protože ta moje s tim jede opravdu jen párkrát do roka. Ale uplně nejhorší, co do kvality zpracování je interiér. Všude tvrdý neměkčený vrzající plasty, tlačítka na stahování oken vypadávají komplet ze dvěří, ovldádání tempomatu je uplně nesmyslný a nepraktický. Sedačky by si o ergonimii taky mohli nechat zdát.No a světla jsou taky kategorie sama pro sebe. V noci s tim radší nejezděteA spolehlivost toho dvou litru?v autorizáku měněna jednotka, jednu dobu to pořád chcípalo, několikrát se měnili lambda sondy, furt stim něco bylo.takový auto si mohl koupit jen masochista, co má značku VW jako modlutady víc než jinde platí rčení: venku huj, uvnitř fujSpíš se koukněte po něčem jiným, tohle se nedá doporučit. Myslím, že ženský budou vadit při denním ježdění poměrně těžký dveře a "neposilující" posilovač řízení..Nakonec musim řít, že jsem zaujatý. Ale mám k tomu spoustu konkrétních důvodů viz výše.A kdyby ta moje četla, co jsem o tom jejím brouku napsal, ta by mi dala :)


První auto mojí ženy. Sháněli jsme automat, nakonec jsme vzali ameriku s jedním kličem!!! Byl jsem asi totální magor, ale auto sloužilo dva roky úplně bez problémů. Jediný problém nastal, když jsme chtěli mít i druhý klíč, americký plovoucí kód v klíči se nedal přečíst, nakódovat nic. Auto se prodalo s jedním klíčem a jestli ho někdy někdo ztratil, tak to auto muset zahodit, protože jiné řešení v ČR neexistovalo:)


reagovat
Muroň
počet příspěvků71
datum registrace10.06.2008
Pondělí 11.05.2015 16:45, RE: lidové vozítko
Pane Zvířáku, dnes jsem se na jiném foru k tomuto motoru vyjadřoval a zrovna spotřebu jsem na něm chválil. Jelikož pěkně tahá odspodu a křivku výkonu má téměř dieselovou, ochladí záhy řidičovy sporotovní ambice. V O1 jsem s ním většinou jezdil v kombinovaném provozu 6,5-7 l, níže se ani při úsporné jízdě dostat nešlo, ale přes 9 nežral ani při popjíždění ve městě. Dálnice okolo 120 km/h vždy kolem 7 litrů.

Zvirak napsal:
ten dvoulitr 85kW má moje přítelka, rok 2002...motor pěkně táhá od spodu, to je ale snad jediná výhoda. Když chcete jet svižnějc, nebo po dálnici, výkon nikde, při tempomatových 120 na dálnici spotřeba dle dotankování 12 litrů, nalazení podvozku jako když jedete žebřiňákem.Odhlučnění šílený jako u starý O1


reagovat
brin
počet příspěvků727
datum registrace28.03.2011
Pondělí 11.05.2015 16:51, Styl provozu
Tak ono jestli se s tím autem jezdilo stylem 1x za měsíc, tak se nedivím, že bylo pořád v servisu. Auto musí jezdit, jinak jde do kytek. Koroduje pak elektronika, protože v ní není proud, zatuhávají různé díly, motoru se zvyšuje spotřeba, protože je v něm spousta usazenin z oleje, který se nehýbe... Tohle nebude o modelu, ale o stylu provozu. Auto, které by vydrželo jízdu jednou měsíčně a pak nic neexistuje.
reagovat
Zvirak
počet příspěvků459
datum registrace09.09.2012
Pondělí 11.05.2015 21:51, wvw
já vim, ono to auto ve skutečnosti je jen nouzovka, poradně se s tim nejezdí. Já to neřešim. Je mi jasný, že pro životnost to neni nejlepší. Jen mě zarazilo, že je to taková naleštěná bída.
Ten motor je dobrej tak na kochačky osmdesátkou po okolí, tam věřim, že spotřeba bude celkem nízká.
Ale ten výkon mu prostě chybí...
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.