Zvirak napsal:
ten dvoulitr 85kW má moje přítelka, rok 2002. Od novoty !!když jsem po bouračce měl auto v servisu jezdil jsem s tim asi 4 týdny ~ 8000kma už nikdy více. Její otec ho celou dobu nechával servisovat v autorizáku, auto je garážované.motor pěkně táhá od spodu, to je ale snad jediná výhoda. Když chcete jet svižnějc, nebo po dálnici, výkon nikde, při tempomatových 120 na dálnici spotřeba dle dotankování 12 litrů, nalazení podvozku jako když jedete žebřiňákem.Odhlučnění šílený jako u starý O1.To všechno jsem ještě skousnul, protože ta moje s tim jede opravdu jen párkrát do roka. Ale uplně nejhorší, co do kvality zpracování je interiér. Všude tvrdý neměkčený vrzající plasty, tlačítka na stahování oken vypadávají komplet ze dvěří, ovldádání tempomatu je uplně nesmyslný a nepraktický. Sedačky by si o ergonimii taky mohli nechat zdát.No a světla jsou taky kategorie sama pro sebe. V noci s tim radší nejezděteA spolehlivost toho dvou litru?v autorizáku měněna jednotka, jednu dobu to pořád chcípalo, několikrát se měnili lambda sondy, furt stim něco bylo.takový auto si mohl koupit jen masochista, co má značku VW jako modlutady víc než jinde platí rčení: venku huj, uvnitř fujSpíš se koukněte po něčem jiným, tohle se nedá doporučit. Myslím, že ženský budou vadit při denním ježdění poměrně těžký dveře a "neposilující" posilovač řízení..Nakonec musim řít, že jsem zaujatý. Ale mám k tomu spoustu konkrétních důvodů viz výše.A kdyby ta moje četla, co jsem o tom jejím brouku napsal, ta by mi dala :)
První auto mojí ženy. Sháněli jsme automat, nakonec jsme vzali ameriku s jedním kličem!!! Byl jsem asi totální magor, ale auto sloužilo dva roky úplně bez problémů. Jediný problém nastal, když jsme chtěli mít i druhý klíč, americký plovoucí kód v klíči se nedal přečíst, nakódovat nic. Auto se prodalo s jedním klíčem a jestli ho někdy někdo ztratil, tak to auto muset zahodit, protože jiné řešení v ČR neexistovalo:)