nepřihlášený uživatel napsal:
Zdravím, po delším vybírání auta které nastupuje do pozice vyšlapané po E39 530d M, e46 330iA jsem definitivně vybral Passat CC jako kompromis velice pohodlného ale zároveň fungujícího povozu. Podvozek mě nadchnul DCC funguje geniálně ale mám se bát servisu a toho že odchází? Můj hlavní dotaz je 3,6fsi ano či ne a hlavně proč!? Tento motor je v koncernu již pořádnou dávku let. Není nejživější, nespořivější ale má velice příjemný zvuk, 4x4 potěší a hlavně řekněme si upřímně....co jiného :/ 1,8tsi stejně jako 2,0tsi nejsou ve srovnání s jejich verzemi z r.2013 bůhvíjak povedené, o spotřebě už ani nemluvě.Chci první verzi 2008-2012 ale všiml jsem si že modelový rok 2009 prošel nějakou evolucí která je vidět především na \"fofrklacku\" automatu. Jedná se pouze o designové updaty, nebo nakočili úplně jiné převodovky?Děkuji za rady, tipy a především budu vděčný za poukázání čeho si všímat při testovací jízdě.Benzínu zdar! :D
3.6 FSI je v ramci benzinu celkem rozumna motorace. Oba dva mensi motory maji pri ostrejsi jizde velmi podobnou spotrebu a nemaji zadne jeho vyhody. Fakticky ma smysl se rozhodovat mezi 3.6 FSI pro maximalni zazitek a 2.0 TDI 125 kW pro rozumnou spotrebu.
Zmenu v interieru ma az modelovy rok 2011 a jde o zmenu stredniho tunelu, kdy jiny je nejenom volic automatu, ale i cely spodek, kdy misto sesti velkych tlacitek je tech tlacitek tusim ctnact nebo tak neco (pet na leve strane a sest na prave strane od prevodovky). Jinak auto je v podstate stejne.
Co se tyce DCC, tak servisne je to opravdu ponekud slabsi nez normalni tlumice, protoze vymena stoji nejakych 25 - 35.000 Kc / auto a vydrz neni buhvi jak velka. Na druhou stranu je to irelevantni debata, protoze vsechny relevantni motorace u CCcek mely adaptivni podvozek v zakladu.