sheogorath napsal:
Odyone1 napsal:
... výměně oleje v haldexu a v DSG kterou nikdo jentak neudělá, protože není předepsaná fabrikou (je nutné!! si ji vyžádat) ...
To je celkem desive
Ne, to není děsivé, to je dnešní standard. Všechno na chvilku, sjedeš kotouče, vyměň celý auto, protože výměna kotoučů je nerentabilní.
Tohle se dobře píše, ale většina lidí začne prodávat auto, až má pocit, že by mu mohlo něco brzo být, takže pochybuju, že z těchto uživatelů vůbec někdo řeší, že je v autě nějaká jiná olejová náplň než v motoru, takže prošvihne ten rozhodující čas a pak už se to zařadí do skupiny ojetin, na které je třeba dát pozor.
A zrovna mně by se 3,6 moc líbil, ale tedy v Superbu kvůli tomu řešení kufru, ale motor karbonuje a málokdo s ním jezdí na 100-oktanový benzín, kvůli přímému vstřiku. A o DSG mám z hlediska spolehlivosti také obavy.