0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW řada 5 e60, jaké vybrat a případné alternativy?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 07.06.2014 12:17, BMW řada 5 e60, jaké vybrat a případné alternativy?
Zdravím redakci i čtenáře,

vybírám ojetý vůz a nejvíce mě to táhne k BMW řady 5, generace e60, líbí se mi už dlouho. Auto potřebuji tak na rok až dva, poté nejspíše prodej (plánuji odjezd do zahraničí). Rozpočet do 200 tis. CZK. Aktuálně denně najedu cca 100 km do práce se spotřebou asi 7 litrů, zvýšení o litr dva mi nevadí. Vím, že existují auta s poloviční spotřebou, ale chci si udělat radost :). Motor buďto 530d nebo 530i, převodovku chci manuální. Menší objemy mi do auta tohoto typu přijdou neadekvátní, větší zbytečné. 535d bude ještě asi mimo rozpočet, navíc mám u automatů trochu strach z případných nákladů . Kterou verzi byste mi doporučili nejen z pohledu charakteru auta, ale i spolehlivosti a celkových nákladů na provoz a servis? Nakonec bych dodal, že nejsem úplně slepý k ostatním vozům, občas se dívám i po Audi A6, to se mi ale už tolik nelíbí vzhledově a třeba Jaguar S-type mi přijde do budoucna neprodejný. Mimo prémii snad jedině VW Passat - líbí se mi vnitřek, asi bych ušetřil, ale to by byl vyloženě služebník, žádná radost :) Budu rád i za srovnání a názory k zmíněným konkurentům řady 5, případně co jiného vybrat? Díky
reagovat
smazaný uživatel
počet příspěvků
datum registrace
Pondělí 09.06.2014 23:04, RE:
Dobrý den. Vzhledem k Vašim požadavkům doporučuji benzínový třílitr, který sice spotřebuje kolem devíti litrů benzínu na každých 100 km, zato je ale absolutně spolehlivý. S pohonem zadní nápravy si užijete hodně zábavy, počítejte ale s vyšší cenou náhradních dílů. To se ale týká i audi, Jaguar má hodně součástek shodných s Fordem Mondeo, Passat je klasický sedan střední třídy s pohonem předních kol.
reagovat
Ne321
počet příspěvků196
datum registrace02.07.2013
Úterý 10.06.2014 18:15, RE:
Karel - TipCars.com napsal:
Dobrý den. Vzhledem k Vašim požadavkům doporučuji benzínový třílitr, který sice spotřebuje kolem devíti litrů benzínu na každých 100 km, zato je ale absolutně spolehlivý. S pohonem zadní nápravy si užijete hodně zábavy, počítejte ale s vyšší cenou náhradních dílů. To se ale týká i audi, Jaguar má hodně součástek shodných s Fordem Mondeo, Passat je klasický sedan střední třídy s pohonem předních kol.


To jsou zase rady za vsechny prachy. O jakem benzinovem trilitru to mluvite? V BMW 5 E60 byly tri. Prvni byl puvodni z E39tky tedy M54 se 170kW a variabilnim casovanim ventilu, nasledne byl nahrazen N62, ktery ma 190kW a Double Vanos a nakonec po faceliftu prisel N53 s vykonem 200kW a primym vstrikovanim. "Absolutne spolehlivy" je pouze ten prvni, u druheho uz dochazi sice k resitelnym, ale preci jenom zavadam prave na tom Double VANOSu. Posledni primo vstrikovana verze uz ma mensi spolehlivost nez diesel a neni moc doporucovana. Navic v pripade snahy o snizeni nakladu nelze N53 rozumne prestavet na plyn. Obecne vzhledem k tomu, ze facelift verze E60 jsou opravdu o hodne lepsi nez prefacelift, tak je lepsi jit do dieselu, protoze zadny z benzinu po faceliftu uz nedava moc smysl (trilitr neni spolehlivy a 550 zere jako prokopnuta).
Nahradni dily jsou naprosto v pohode, rozhodne levnejsi a snaze sehnatelne nez na jakykoliv Jaguar, byt jsou paradoxne o neco drazsi nez dily na vetsi E65. Navic obecne E60tka vydrzi mene nez E65tka.
reagovat
Ne321
počet příspěvků196
datum registrace02.07.2013
Úterý 10.06.2014 18:16, RE: BMW řada 5 e60, jaké vybrat a případné alternativy?
nepřihlášený uživatel napsal:
Zdravím redakci i čtenáře, vybírám ojetý vůz a nejvíce mě to táhne k BMW řady 5, generace e60, líbí se mi už dlouho. Auto potřebuji tak na rok až dva, poté nejspíše prodej (plánuji odjezd do zahraničí). Rozpočet do 200 tis. CZK. Aktuálně denně najedu cca 100 km do práce se spotřebou asi 7 litrů, zvýšení o litr dva mi nevadí. Vím, že existují auta s poloviční spotřebou, ale chci si udělat radost :). Motor buďto 530d nebo 530i, převodovku chci manuální. Menší objemy mi do auta tohoto typu přijdou neadekvátní, větší zbytečné. 535d bude ještě asi mimo rozpočet, navíc mám u automatů trochu strach z případných nákladů . Kterou verzi byste mi doporučili nejen z pohledu charakteru auta, ale i spolehlivosti a celkových nákladů na provoz a servis? Nakonec bych dodal, že nejsem úplně slepý k ostatním vozům, občas se dívám i po Audi A6, to se mi ale už tolik nelíbí vzhledově a třeba Jaguar S-type mi přijde do budoucna neprodejný. Mimo prémii snad jedině VW Passat - líbí se mi vnitřek, asi bych ušetřil, ale to by byl vyloženě služebník, žádná radost :) Budu rád i za srovnání a názory k zmíněným konkurentům řady 5, případně co jiného vybrat? Díky


S rozpoctem "do 200.000Kc" se da fakticky koupit jenom ten Jaguar S-type, coz neni uplne spatne auto. Jak BMW E60 tak VW pokud maji byt v pouzitelnem stavu a vybave budou nad touto castkou. Audi A6 je rovnez cenove mimo misu.

reagovat
mecrob
počet příspěvků1
datum registrace10.06.2014
Úterý 10.06.2014 23:23, ...
No limit cca 200 tisíc proto, že pětky začínají asi na 160 tisících (za nejvíc olítaný vrány, ale prostě už se za takové peníze dají koupit), stejně tak A6. Passaty od roku 2006 jsou už za zhruba 130 tis., takže taky nesouhlasím. A dávat víc než 200 za auta, co startují už na těhle cenách, je blbost. Jinak e65 jsem nepsal, ta už by na denní ježdění asi nebyla a nevím jak je to s náklady na provoz.. ale musím říct, že se mi sedmička líbí hodně a občas se nad ní zasním s tím, že na normální ježdění do práce bych si koupil nějakou peluchu třeba za dvacet (u aktuálního auta nebudu už znova dělat technickou) a e65 měl na víkendy a tak.
reagovat
BMW528i
počet příspěvků372
datum registrace07.01.2013
Středa 11.06.2014 10:10, e60
Zdravím,
Osobně jezdím s e60 525d automat, najeto 291tkm a auto šlape jako hodinky. pokud si chcete vychutnat jízdu doporučím 530i manuál. jezdit s ním budete za 10l kombinaci a pěkně se svezete. Problémy s touto motorizací nejsou, automatu bych se nebál, ale je to spíš na cestování. Pokud najede víc km, jděte do nafty nebo LPG a koukejte po autech s nájezdem cca 300tkm a víc (menší není moc reálný)
auto nemá moc alternativ (koncern nenabídne zadní náhon - bez něj jsou jízdní vlastnosti uplně jiné, nudné, quatro není špatné, ale na A6 je to málo peněz a passat nedokáže tolik nabídnout), Mercedes E je takové "slušné usedlé auto", takže s ním není tak příjemná ostřejší jízda. s CLK 2. generace nemám zkušenost. S type má sice zadní náhon, ale nevychází z mondea (to je xtype a nelze ho považovat za jaguar) a tomu taky odpovídá cena dílů, která je asi 2-3x jako e60. BMW 7 e65 je super, ale provozní náklady jsou asi 1,5-2 x vetší než e60 (odpovídá pořizovací cěně vlajkové lodi BMW ), jinak bych už dávno jezdil v 745i LPG.
takže zbývá e60a do 200tis vybere slušnou v pohodě.
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.